ATE schreef:Dus ze lagen er met z'n 3en naastze waren aan het galoperen en boyd ging gewoon lomp tussen de andere paarden in en daar gooide hij zijn benen ff naar achter de man die er achter zat die viel er ook af net als nora
? Ik lach niet hoor. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:Dus ze lagen er met z'n 3en naastze waren aan het galoperen en boyd ging gewoon lomp tussen de andere paarden in en daar gooide hij zijn benen ff naar achter de man die er achter zat die viel er ook af net als nora
? Ik lach niet hoor. LIQUITA schreef:ATE schreef:Dus ze lagen er met z'n 3en naastze waren aan het galoperen en boyd ging gewoon lomp tussen de andere paarden in en daar gooide hij zijn benen ff naar achter de man die er achter zat die viel er ook af net als nora? Ik lag niet hoor.
ATE schreef:Nee, inderdaad. Vanavond mag Sandra iig op brave Ate rijdenja schrok wel ff ervan hoor en zoals je zelf al zei boyd is heel stout aan het worden hopelijk blijft dat niet zo word er voor san en rik niet leuker op
LIQUITA schreef:ATE schreef:Nee, inderdaad. Vanavond mag Sandra iig op brave Ate rijdenja schrok wel ff ervan hoor en zoals je zelf al zei boyd is heel stout aan het worden hopelijk blijft dat niet zo word er voor san en rik niet leuker op
.
. ATE schreef:ooh trouwens je hondje s maken het goed hoor worden in de watten gelegt door nada
smuidra schreef:ik heb haar ook zien gaan, maar ze bleef eerst hangen en is er toen vanaf gegleden. Viel wel mee denk ik. Maar als ik Francis was zou ik het toch niet nog een keer uitproberen.
LIQUITA schreef:Kan alleen als je lid bent van de KNHS. Dat ben je niet, toch? Dan win ik het wel voor je....oke?
ATE schreef:LIQUITA schreef:Wat leuk....GEFELICITEERD!!!! Mag het bekend zijn? Ik bedoel dus kan ik Francis en Wim feliciteren als ik ze zie?
ja denk het wel weet eigenlijk niet maar ja zo ziet iedereen het toch hiihihihihih
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Kan alleen als je lid bent van de KNHS. Dat ben je niet, toch? Dan win ik het wel voor je....oke?
Dan heb je toch zon mooi pasje met de paardjes er op (geloof blauw met oranje) en krijg je het blad ook thuisgestuurd. Hoera je mag het voor mij winnen hoor maar ik heb mijn ruiterbewijs en dan ben je ook lid (en nu met het koetsiersbewijs dubbel lid want ik krijg geen korting)
. ATE schreef:en is die doos dinsdag nog van ojee gekleterd ook met springen
LIQUITA schreef:ATE schreef:Erik heeft het zien gebeuren...volgens hem viel het wel mee en kwam ze niet hard op haar benen terecht.....gelukkig maar. Gaat ze nog wel door met rijden?
ja ze gaat wel door met rijden maar niet meer springen
natuur5D schreef:hoi allemaal, af en toe neem ik een kijkje op bokt, blijf ik toch nog een beetje op de hoogte van het Veldt gebeuren![]()
het bevalt Nelson volgens mij prima op zijn nieuwe stal, hij is heel vrolijk ook naar de andere paarden toe. vandaag heb ik een rondje Zaanse schans gedaan en op de terugweg wilde hij eigenlijk rechts afslaan bij het ophaalbruggetje, richting Veldt. Maar eenmaal over het bruggetje ging ie zonder aan te sporen in draf naar zijn nieuwe stalletje, waar hij met gehinnik werd ontvangen door zijn vriendinnetje Mary.
smuidra schreef:ATE schreef:ooh trouwens je hondje s maken het goed hoor worden in de watten gelegt door nada
Leuk dit te horen. Ga nog mailen met Ellis. Durf eigenlijk nooit zo goed. Misschien zijn ze stout. Je weet maar nooit.
Goed he dat ik jullie gewoon kan volgen. Het is hier wel een stuk warmer. Techniek staat voor niks. Doei.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het met je huis???????????
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Dan heb je toch zon mooi pasje met de paardjes er op (geloof blauw met oranje) en krijg je het blad ook thuisgestuurd. Hoera je mag het voor mij winnen hoor maar ik heb mijn ruiterbewijs en dan ben je ook lid (en nu met het koetsiersbewijs dubbel lid want ik krijg geen korting)
OK...dan maken we meer kans om te winnen![]()
.
winnitou schreef:Je kan het altijd proberenKan ik het al inplannen
winnitou schreef:Douche ze, lees ze en drink ze!!!Ga even douchen en dan met mijn boek op de bank met een potje thee erbij.
Vanavond hebben we geoefend voor de Kur op muziek.
.
. Ik heb deze kür dus wel al een keer gereden, met Neelie. Nog wel op dezelfde plek als waar ik nu rij. We reden toen samen met Els, Miranda, Anke, Sandra, Nora en ik, met Cowboy hoeden en bordeau rode blouses. Toen ik de muziek hoorde kwam me het wel bekend voor, maar ik kon me helemaal niet meer herinneren dat ik deze kür gereden had....erg he!! Heb nog wel een ideetje opgedaan, maar dat horen jullie nog wel
. rockoo schreef:smuidra schreef:ik heb haar ook zien gaan, maar ze bleef eerst hangen en is er toen vanaf gegleden. Viel wel mee denk ik. Maar als ik Francis was zou ik het toch niet nog een keer uitproberen.
Hoi Smuidra ben blij dat je goed aangekomen bent . De hondjes zijn erg gezellig ze zijn al goed gewend.
Killian is net uit geweest en is echt blij hij vind het heerlijk om onder zijn kopje geaaid te worden hij komt helemaal los. Jolien haar neusje zit verstopt en dan hoor je haar ademen dat vinden we zielig maar we houden het goed in de gaten verder genieten we erg van ze . Ik heb ook al op je site gelezen leuk om je tevolgen nou gr en we houden contact veel plezier Rockoo
winnitou schreef:Jij bent een lekkere, Francis haar oma is de buurvrouw van mijn ouders, als ik het mijn moeder vertel weet haar oma het ook meteen, laat even weten of het wel bekend mag worden.