Nortella schreef:Hihi ja die zijn al volgeboekt.. nog meer wensen?
Door WIe
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nortella schreef:Hihi ja die zijn al volgeboekt.. nog meer wensen?

haha

Annie_ schreef:Neee me droom valt in duigen,
Me 10 jarige stappen plan voor prut

Annie_ schreef:Iedereen in ieder geval hartelijk bedankt voor de input. Het is duidelijk geworden dat er inderdaad behoefte is aan een banmogelijkheid, dus we gaan kijken wat we programmeertechnisch voor elkaar kunnen krijgen. Wij denken aan een 'time-out' knop: ergens op Bokt vind je een link, als je daarop klikt kan je een uur lang niet op de site komen. Op die manier kun je net even een duwtje in je rug kan krijgen als je in plaats van bokken eigenlijk zou moeten werken/leren/sociaaldoen/stofzuigen/et cetera. Na dat uur kan je weer op Bokt, of eventueel voor nog een uur zonder bokt gaan. Op deze manier denken we ook misbruik en verkeerd gebruik zo veel mogelijk te voorkomen.
Maar: dat moet dus wel speciaal geprogrammeerd worden, Bart is op dit moment bezig met het updaten van de software van de site, daarna zal hij kijken of er tijd voor gemaakt kan worden.
Als je een langere ban van bokt nodig hebt omdat je bijvoorbeeld in je proefwerkweek zit, of met de laatste loodjes van je scriptie of een project op je werk bezig ben: je kan een ban van minstens een week aanvragen bij de moderators. In principe is dat een ban op naam: je kan dan nog wel meelezen in de openbare gedeeltes van bokt, maar niet inloggen en niet reageren. Als je ook wilt dat je niet meer mee kunt lezen op Bokt, stuur dan het IP-adres van je computer mee (en dat kan alleen als je geen familieleden hebt die ook op Bokt zitten). Je ip adres kan je makkelijk achterhalen door deze site te bezoeken: http://www.watismijnip.nl
Dit is wel handig voor volgendschool jaar

WiskyBokjes schreef:
Niks tegen een 14 jarige hé!!
ghehe ik niet
Nortella schreef:WiskyBokjes schreef:
Niks tegen een 14 jarige hé!!
neeghehe ik niet
Jou mag ik

Hilde_q schreef:Marije is mijn ukkepuk maatje
Nortella schreef:Hilde_q schreef:Marije is mijn ukkepuk maatje
hihi ukkepuk maatjes zijn leuk!:D hoe groot ben je dan Marije?
en ik 1.80

Annie_ schreef:Het enige wat i kwel mis is dan op een ijsje hobbelen![]()

Hilde_q schreef:Nortella schreef:
hihi ukkepuk maatjes zijn leuk!:D hoe groot ben je dan Marije?
1.55en ik 1.80
Nortella schreef:Annie_ schreef:Het enige wat i kwel mis is dan op een ijsje hobbelen![]()
haha Jastrade is volgens mij HEEL wat andres dan een Ijsje.. hihi is dat leuk? op een Ijsco hobbelen?

Annie_ schreef:Wowiieee ben ik teminste niet 1 van de kleinste