Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Me nut leik reejn 

Jaaa we noemen hem Beebiebuck! Is hij eigenlijk van Evelien of van iemand anders? 
Hij is echt te stoer!
(of werd ze nog opgehaald?) Miss_Montana schreef:Leuke naam! Past echt bij hemHij is echt te stoer!
Ik heb btw gehoord dat Foxy weer thuis is!(of werd ze nog opgehaald?)

IJp schreef:Ik denk dat ongeveer héél Afrika er een jaar van had kunnen drinken.

Ik heb in 1 oor 3 gaten en in m'n andere 2, Angela ging bijna van d'r graatje toen de naald erin zat...

Hoe is het met iedereen? En hoe is alles op stal? Wij hebben een lekker weekend gehad, lekker zonnig en vrijwel geen regen gehad. Gisterenavond ben ik niet naar Whis geweest, wij hadden een 'brocante' (antieke rommelmarkt) in het dorp. Dat werd oa bij ons voor in het straatje gehouden, om 06u stonden we al beneden op ZONDAG
Desondanks was het erg gezellig.

Jammer dat het over het algemeen lang duurt. Het is wel beter voor het gras dat het nu even op adem kan komen en kan groeien. Heerlijk dat Whis lekker buiten is geweest! Vanavond ga ik ook nog even rijden en daarna tutten