LinsxDot schreef:idd dan zal het morgen vast gaan sneeuwen
let it snow let it snow
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LinsxDot schreef:idd dan zal het morgen vast gaan sneeuwen
NuggT schreef:Jaa idd.
Nouja als het Donderdag en Vrijdag maar beetje droog is.
johnvt schreef:NuggT schreef:Jaa idd.
Nouja als het Donderdag en Vrijdag maar beetje droog is.
De VOORUITZICHTEN, laat ik beginnen met vannavond,
Vanavond blijft de wind flink doorwaaien. Tegen middernacht arriveert er opnieuw regen op de westkust. De regen trekt van west naar oost over het land en verlaat morgenochtend pas het oosten. Door de bewolking verandert er weinig aan de temperatuur, het blijft 7-9 graden.
Morgen trekt de regen in de ochtend naar het oosten weg. Vanuit het westen wordt het tijdelijk even droog, een enkele opklaring is mogelijk. In de middag neemt de bewolking weer toe, waarna het in de avond weer gaat regenen. De temperatuur komt overdag uit op rond 10 graden. Met de nieuwe regenstoring wordt ook zachtere lucht aangevoerd, waardoor de temperatuur in de loop van de avond stijgt naar rond 12 graden. De zuidwestenwind blijft vrij krachtig, aan zee krachtig tot hard, windkracht 6-7
Dinsdag bevinden we ons de hele dag in zachte vochtige lucht. Een storing blijft de hele dag boven de wadden slepen, waardoor er vooral in het noorden van het land wat motregen kan vallen. Elders is er veel bewolking, maar daar blijft het wel droog. De temperatuur is zeer zacht te noemen, het wordt 12-14 graden. Het is jammer dat er weinig zon is, anders zou je bijna gaan denken dat het lente is. Wel blijft de wind stevig doorwaaien.
Woensdag is het opnieuw bewolkt en regenachtig. De planten hebben wat dat betreft weinig te klagen. De temperatuur komt uit tussen 10-12 graden. Er staat nog steeds een vrij krachtige zuidwestenwind, aan zee is de wind opnieuw krachtig tot hard, windkracht 6-7.
Ook daarna blijft het bewolkt en regent het van tijd tot tijd. Donderdag is het tijdelijk iets koeler met 7-9 graden, daarna loopt de temperatuur weer op tot boven de 10 graden. De zuidwestenwind blijft vrij krachtig tot krachtig, windkracht 5-6.
AnitaJoeri schreef:ik heb weer een raadseltje Johnnie,een moeilijke
johnvt schreef:Wat is de overeenkomst tussen Feijenoord en de Kerstman?
johnvt schreef:Hoe pakt een beer een ezel?
AnitaJoeri schreef:ja bokt was weg en ik ben aan koken komt eraan en ik geef je echt het antwoord niet meteen haha
AnitaJoeri schreef:tweebeen zat op driebeen
toen kwam vierbeen
die wou tweebeen bijten
toen nam tweebeen driebeen
om er vierbeen mee te smijten
johnvt schreef:johnvt schreef:Hoe pakt een beer een ezel?
Antwoordt:
Buk maar, dan weet je het.
LinsxDot schreef:een raadseltje. Een man komt na zijn werk thuis hij drukt op de lift knop hij woont op 7 hoog hij drukt op 5 en de laatste 2 etage`s gaat hij lopen wrom?
Sily schreef:Madje misschien heb ik nog even de tijd om haar met Par naar buiten te gooien, ligt een beetje aan de algehele omstandigheden![]()
Ik dan ook maar even: Welkom Ilona, wat een verrassing joh, jou hier met Ambertje te zien staan![]()
Hoop dat je een leuke tijd gaat krijgen en zal mijn best doen je te ontlopen![]()
![]()
![]()
Wordt je ook niet vrolijk van he, elke dag mijn kop door je stalluikje![]()
Omdat het vanmiddag verschrikkelijk rustig op stal was hebben de paardjes kunnen genieten (ahum) van heeeeeeeeeel erg lang buiten in de regen staan, en vooral Par was hier heeeeeeeeeeeeeel erg blij mee (ahum)