stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:37

AnneOmie schreef:
Verder weet ik ook om wie het gaat Natascha Haha! Ik was namelijk degene die de deur opendeed en Ilion toen ging rennen Schijnheilig Maar laten we nu maar over dit onderwerp ophouden want ik begreep dat het al het gesprek van de dag is en de hele stal het nu onderhand al weet Haha!

ow hha ja nou dat wist ik niet,kom ook zo vaak op stal niet meer Knipoog
ach doet er ook niet zo veel toe toch?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:50

Hahaha nee en je weet niet wat je allemaal mist Haha! Rodeo op stal Taams Tong uitsteken Gelukkig is het allemaal voor iedereen goed afgelopen en lopen Il en Shir weer allebei goed Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:55

Hahah ja de hele stal wist idd vandaag al dat ik er was af gevallen. Ach zo gaat dat. Ik maak me daar niet druk om en ik schaam me er niet voor hoor dat ik er eens in de 6 jaar ns af kukel. Verder hebben we hier juist de namen weggelaten. Ik had jou ook expres niet genoemt Annemieke omdat dat er eigenlijk ook niet toe doet.
En als iedereen t interssant vind om mijn valpartij te bespreken vind ik dat goied hoor, mooi is wel dat de meesten t weten v anderen die er niet bij waren, die tam tam doet t nog goed hihi.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:57

AnneOmie schreef:
Hahaha nee en je weet niet wat je allemaal mist Haha! Rodeo op stal Taams Tong uitsteken Gelukkig is het allemaal voor iedereen goed afgelopen en lopen Il en Shir weer allebei goed Haha!

Ja hoor t gaat goed met Ilion en ik heb alleen n beetje last v mijn arm waaraan ilion trok toen ie los wilde. Het is allemaal goed en we gaan weer vrolijk verder.
Jee zeg t is wel de enige valpartij waar zo veel over wordt gepraat v stal zo hahaha zo boeiend leek t me toch ook weer niet Knipoog
Hoewel Ilion vond t ook prachtig.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:59

ach iemand die er dagelijks afvalt is geen mooie story meer Knipoog
ja en als je dan 1 x in de 6 jaar gaat is dat wel heel boeiend natuurlijk Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:07

naadje24 schreef:
ach iemand die er dagelijks afvalt is geen mooie story meer Knipoog
ja en als je dan 1 x in de 6 jaar gaat is dat wel heel boeiend natuurlijk Tong uitsteken

iki moet je eerlijk zeggen dat ik hoop de komende 6 jaar dan ook niet meer te vallen, want echt leuk is t niet om te voelen dat je paard echt geen reactie meer geeft op je trekken aan de teugel. maar ik kan t m ook niet kwalijk nemen hij heeft zich 5 maanden perfect gedragen en nu wilde hij meer.
T mooie is denk ik omdat iederen denkt dat Ilion n doetje is maar dat is echt niet zo, hij is braaf en gezeggelijk maar als hij gaat dat gaat hij ook echt en hij is loei sterk! En ik heb m nu 11 jaar en dit ken ik ook wel van hem Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:12

idd ,ik ken het gevoel dat het paard totaal geen reactie meer geeft (bedenk: herrineringen wild rose Tong uitsteken )
fun is het nooit om te vallen.......als je het achteraf maar wel lachend na kan vertellen en dat kan je gelukkig Knipoog
en doetjes of niet...het zijn en blijven wel dieren natuurlijk! Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:20

Zo weer terug, gisteren en vandaag bezig geweest om m'n zusje te verhuizen,
ze gaat bij haar vriend inwonen,
wat kan een mens veel troep hebben zeg! ze woont in zo'n eenkamerwoning (container) in Zaandam maar we hebben gewoon 3 keer moeten rijden met een bus Tong uitsteken vandaar dat ik vanmiddag wat snel weg was Ellen, van de week is het ook mooi weer, kunnen we misschien alsnog even het twiske in

Shirley, gelukkig hebben jij en Illion er niets ergs aan overgehouden, de rest van de discussie is langs mij heengegaan, het is goed afgelopen dat lijkt me dan het belangrijkst.

Knudde van je auto Natasja, is dat je station die nu moeilijk doet, zonde zeg echt balen weer, ketjing

Willemijn, waren jij en Willo het later wel weer met elkaar eens? Hij heeft denk ik de lente in z'n bol.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:29

Haha ja die tam-tam. Kan ik ook over meepraten. Weten jullie nog dat Bella en ik in December ondersteboven tegen de bakwand lagen? Weken later vroegen 'vreemde' mensen nog aan me van 'hoe gaat het nu met je'? hahahaha

Geeft niet Cindy, dins en woens ga ik waarschijnlijk ook. Woensdag in elk geval, maar dan een stukje verder, langs de dijk, en dan langs de weg terug. Als je wil mag je uiteraard ook mee. Ik ga dan met Linda van Roxy.
Dinsdag wil ik dan ook wel ff dat korte rondje om het watertje (10minuutjes) Misschien net leuk voor jou om te kijken hoe U2 het vind?

Tot voor donderdag had ik nog nooit van die containers gehoord, tot ik er langs moest om de foto-cd van Natasja op te halen.... Haha! Haha! grappig!
Laatst bijgewerkt door Dabo op 25-03-07 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:35

sjorsie schreef:
Zo weer terug, gisteren en vandaag bezig geweest om m'n zusje te verhuizen,
ze gaat bij haar vriend inwonen,
wat kan een mens veel troep hebben zeg! ze woont in zo'n eenkamerwoning (container) in Zaandam maar we hebben gewoon 3 keer moeten rijden met een bus Tong uitsteken vandaar dat ik vanmiddag wat snel weg was Ellen, van de week is het ook mooi weer, kunnen we misschien alsnog even het twiske in

Shirley, gelukkig hebben jij en Illion er niets ergs aan overgehouden, de rest van de discussie is langs mij heengegaan, het is goed afgelopen dat lijkt me dan het belangrijkst.

Knudde van je auto [***], is dat je station die nu moeilijk doet, zonde zeg echt balen weer, ketjing

Willemijn, waren jij en Willo het later wel weer met elkaar eens? Hij heeft denk ik de lente in z'n bol.

ja de station weer.......
ik baal echt van die auto op het moment maar wil m echt niet weg doen...emotioneel hangt er een te groot prijskaartje aan en nu met die BM heb ik die ruimte echt nodig....en als ie het wel doet: hij rijd zo lekker Haha!

heb je trouwens niet zien verhuizen vandaag.......ja je moet eens weten wat je allemaal in een container kan proppen Tong uitsteken
moet je maar eens bij ons kijken Clown

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:40

ik kan nog geen details geven maar waarschijnlijk is Abel verkocht Haha!
het is nu alleen nog de vraag per wanneer, meer kan ik niet zeggen ivm meelezers
Laatst bijgewerkt door sjorsie op 25-03-07 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:42

Ellen van de week kunnen we het uitgebreid testen of U2 twiske-proef is Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:46

Leuk Cindy. Bella was heel braaf vandaag. Had niet eens de Pelham erin gehangen. Zolang ik alleen blijf stappen is er niets aan de hand Haha!
Morgen ga ik niet rijden maar longeren, dus dins of woensdag.. ik hoor het wel van je.
Heb jij trouwens ervaring met een Pessoa-tuig Cindy? zo ja, wil jij me morgen dan helpen? Ik heb er 1 te leen van Nadine, maar zij kan me er niet mee helpen, moet morgen weer terug naar haar stage (intern), en ik wil hem eigenlijk wel erg graag gebruiken. Bella is er al eerder mee gelongeerd, maar nooit door mij. Hij staat dus in principe al op haar maat, maar ik weet niet of ik er andere handelingen mee moet verrichten ofzo.... Knipoog

Zou leuk zijn voor jou, en voor Abel, als ie verkocht is.. Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:50

Is goed Ellen,ik wil je wel helpen met het pessoa tuig, is niet zo moeilijk hoor, je moet even de volgorde van vastmaken weten, ik ben er wel iets vroeger dan normaal.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:56

Dat zopu fijn zijn Cindy als t doorgaat. We horen t wel.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:03

Even een paar foto's spammen van vandaag Haha!

Even lekker relaxen in de paddock
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lekker wat eten na al dat harde werken Tong uitsteken
Afbeelding

Afbeelding

Ik weet dat jij snoepjes hebt... geef ze aan mij Tong uitsteken
Afbeelding

Haha!
Afbeelding

En nog even een paar fotootjes van Alex met Jamey op Mistral, onder het mom van jong geleerd...

Afbeelding

Afbeelding

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:06

Leuk Annemieke die foto's. Omar stond vanmiddag lekker te soesen in t zonnetje en ja mis kon er niet bij want die was aan t werk met Jamey. Zoet ook die fot's met dat kleine ventje.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:09

Leuke foto's Annemiek, Omar is wel dol op de camera zo te zien en idd jong geleerd oud gedaan haha

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:14

Leuk je foto's Annemiek. Omar is een echte snoeperd he... haha Haha!

Ik ben er smiddags, om een uur of half 2 Cindy, ben jij er dan ook nog om me te helpen?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:16

Dabo schreef:
Ik ben er smiddags, om een uur of half 2 Cindy, ben jij er dan ook nog om me te helpen?

rond die tijd ga ik weer op weg terug, heb beloofd met m'n zusje mee te gaan naar de woningbouw, oplevering ed

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:22

ShirleyA schreef:
Leuk Annemieke die foto's. Omar stond vanmiddag lekker te soesen in t zonnetje en ja mis kon er niet bij want die was aan t werk met Jamey. Zoet ook die fot's met dat kleine ventje.

Dat was idd jammer maar ik wist al dat hij ging rijden met Thimo, dan maar even lekker alleen want Fury's staart was gewassen en wou ik er ook niet bijzetten, anders was ie zo weer vies Tong uitsteken

Leuk he die foto's van die kleine mannetjes Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:23

sjorsie schreef:
Leuke foto's Annemiek, Omar is wel dol op de camera zo te zien en idd jong geleerd oud gedaan haha

*LOL* Ja and the camera loves him Haha! Tong uitsteken Het waren vooral de snoepjes die ik vasthield hoor Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 08:06

Het zal niet Omar zijn die voor snoep of eten zo'n snoetje trekt Ja Ja

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 08:09

Zirano schreef:
Het zal niet Omar zijn die voor snoep of eten zo'n snoetje trekt Ja Ja

*LOL* *LOL* Ja idd Mar Haha! Ik moest ook zo lachen toen ik die foto maakte want hij wou idd zowat die camera opeten!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 09:59

Mogguh! Lekker weer he!?
Moet ik vanmiddag nog jasjes uittrekken? heb Omar, Raisa, Roxy en Bella al op mijn lijstje staan....
Roept u maar!