Overigens Mazzel wordt niet naar een andere stal gebracht, er komt iemand naar Mazzel. Die iemand is oa in Oostenrijk geweest voor een opleiding en rijd op de 'duitse' manier. Ik heb dus ook zo les gehad vrijdag en jeetje
dat was even hoop info en tips en tricks die ik te verwerken kreeg. Tellen, houd de takt in de gaten, vlugger zijn, meer zitten, doe dit doe dat. Van het bijna uur dat we bezig waren heb ik zeker veertig minuten doorgezeten. Ik was helemaal kapot, Mazzel ook
Het was ook wel heel tof hoor
Ik hoop ook een keer bij Jan (degene van wie zij les oa les heeft gehad) te kunnen lessen op één van zijn paarden. Voor het gevoel, een klein beetje voor mijn zelfvertrouwen en het idee. Nu moet ik dit leren op een pony die ook nog dingen moet bijleren. Dat is gewoon lastig
Hopelijk is dit voor jullie een goeie methode. Waarom moest je de hele tijd omstellen? Om hem los te houden of was het ergens anders voor?

Maar als ik eenmaal aan het rijden was en kon doorrijden ging het best aardig. Oh, en ik moet ook de bochten naar links niet afsnijden 

)