Eh ik moet even kijken hoelaat ik terugkom uit Enschede, maarr opzich kunnen we ook wel maandag op dindag doen als iedereen dan vrij is, ik ben dinsdag iig wel vrij, maar ik vind zondag ook best. Dat wordt dan 's avonds rond uur of 8 ofzo denk ik, en dan filmpjes kiek'n, moeten jullie ook ff wat meenemen en ik moet nog eem vragen of jullie allemaal mogen blijven slapen, mag wel denk ik maar dan mogen we niet vet veel lawaai maken midden in de nacht enzooi.
Haaaai! Mies en Wessel gereden, Mies gesprongen en Wessel geprobeerd om rustig over de hoefslag te komen
Ooooh jaa zoute popcornnnn! En en en ik ga chips met dipsaussss meenemen, dat is vét lekkerrr. En ik ben dinsdag niet vrij en heb dan ook 2 so's, dus maandag op dinsdag is niet echt een optie voor mij
Maaaaj! Zie je, 2 paarden rijden gaat heel goed. Ik rijd ook wel eens een tijdje 2 paarden, kan prima. HAHA SUKKELS IK BEN DINSDAG WEL VRIJ én dan ga ik Pepper wassen, zodat ie een x écht wit wordt. Waaaant ik heb woensdag wedstrijd in Eelde en jullie komen ALLEMAAAL kijken.