Nahhhh dat ook weer niet . Ik ben een volhouder!! En ik ben denk wel zo verstandig om lessen met m te nemen... Dat wilde die ander niet... Dus met mij komt het wel goed... Heb dr alle vertrouwen in
naar Acda & de Munnik hoe dat zo? Daar heb ik al heeeeel lang niks meer van gehoord .
En die presentatie gaat je vast wel lukken!!! Ik heb morgen cultuursessies van me werk . Echt heeeel onzinnig... Maar ja wel in een lekker hotel in scheveningen
Atlas is vroeger heel erg mishandeld, dus zijn vertrouwen in mensen is zo goed als weg.... is ook heel erg eenkennig... (verhaal staat ook op mijn profiel ). En buiten dat is het ook een klophengst en tja die hormonen spelen dan ook wel is op, en dat dominante heeft ie ook nog erg...
caberet is wel leuk ja . vooral dat soort van de lama's, die vind ik ook top!!!!
Atlas heeft het idd niet best gehad... Maar gelukkig heeft ie het nu een stuk beter.... Het is alleen vreselijk als je bedenkt dat dit bij meerdere paarden gebeurd
Veldhuis en Kemper is ook erg leuk. Mijn ouders zouden samen gaan, maar er was wat toen, dus mijn moeder kon niet, ben ik met mijn vader meegeweest. Mijn ouders vinden acda & de munnik wel erg leuk. Ze hebben net weer nieuw liedje uitgebracht, heb hem vrijdagmiddag gehoord op de radio bij de top 40.
Dat is de eerste regel van het nieuwe liedje van Acda en de munnik (Ik ga en leef gewoon nog een keer)
Trouwens, morgen naar Mazzel, overmorgen naar Mazzel en Wen zocht jij nog iemand om mee te gaan zondag, of had je al iemand anders in gedachten? Sprak Margret die zei dat jij mij zou bellen of zoiets, maar als je al aan iemand anders dacht Dat kan Margret natuurlijk niet voor jou beslissen, nouja. Ik hoor het wel, zou het wel gezellig vinden
ahhhhh vandaag de cultuursessies op mijn werk gehad... Was echt vreselijk!!!! De hele dag praten over wat er anders moet binnen de organisatie en wat nu precies een professional is...
Conclusie: Iedereen dacht het zelfde, namelijk dat het college de verantwoordelijke is voor alle onrust binnen de organisatie en de kenmerken van een professional tja waren we het ook wel over eens.... Maar dat van het college was al bekend en dat van een professional ook wel.... Dus al met al weer een nutteloze dag (zonde van al het geld van de belastingbetaler!!)
Als je mee wilt Fen, graag, ik bel / sms / msn je er nog wel over. Natuurlijk altijd afhankelijk van het weer of we gaan, maar anders even kijken of we hem kunnen rijden, als het weer te slecht is.
Sas, kom hier maar eens langs, kan ik je een hoop Acda & de Munnik laten horen en als je wilt ook laten zien, we hebben ook dvds van ze.
Mijn dag was verder niet zo byzonder, vanochtend 2 hoorcolleges over voortplanting bij paard, konijnen, knaagdieren en fretten. Daarvoor nog een vragenuur, maar ik had geen vragen dus heb dat uurtje overgeslagen. Vanmiddag hadden we practicum, microscopie over de bouw van mannelijke en rouwelijke reproductiesysteem en placenta's en navelstreng zaten ertussen.