manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 22:27

Welkom Febe! Echt supernieuws hoor, zo snel en alles gezond en wel! Naam is ook erg leuk, origineel (had 'm echt nog nooit gehoord)! Kims klonk nog wel een beetje high, dus de komende paar dagen goed uitrusten mag wel, het lijkt me ook een enorme klus Knipoog Maar zoals ik al zei Kims: nu weet je écht hoe het voelt!
Hmm Anne, dat was wel een spannende rit! Gelukkig dat het verder goed was met iedereen en jullie veilig thuis kwamen. Wie is Laroush; is dat die nieuwe?
Super dat je weer een leuke dag had Nel; was Voice weer braaf?
Ik heb vandaag besloten dat ik wandelen met Orson niet zo'n succes vind, net als hij geloof ik. Ging wandelen, omdat het gisteren zo'n zware les was. Samen met Marieke een deel van het rondje stort. Orson liep al een beetje te zeuren, niet vooruit willen en elke keer een beetje heen en weer mutsen. Op een gegeven moment draait hij half naar rechts (voor een vlieg ofzo), ik raakte half uit evenwicht dus trok terug en toen plaatste meneer zijn poezelige pootje op mijn voet. Deed erg veel zeer en het resultaat is nu een zeer pijnlijke, blauwe en dikke voet. Ik denk dat hij goed gekneusd is, maar misschien valt het morgen allemaal wel mee, maar afwachten dus hoe het er morgen uit ziet. Dus: vandaag was een algehele pechdag voor ruiters en paarden (gezien Anne en mijn belevenissen) en een superdag voor baby's haha! Trusten!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 08:46

Eht superleuk Kim!
Ik hoop dat je vandaag lekker naar huis mag, niets is zo fijn als lekker thuis van je kindje genieten. Ik heb je telefoonnummer niet dus kon je niet smsen helaas... Vind Febe echt een superleuke naam!

@ Bianca: hoe is het nu met je voet?

Gisteren voor t eerst met stang en trens gereden, was wel even wennen zeg!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik had de stangteugel expres heel los aangezien ik haar eerst op de trens gewoon moet rijden en als dat goed gaat mag ik de stang er pas bijpakken. Veel mensen gebruiken de stang namelijk als een soort noodrem terwijl het de bedoeling is dat je de stang gebruikt voor verfijning van je hulpen...
Shaar reageerde er goed op, ze was wel wat minder buigzaam dan normaal, maarja moest natuurlijk ook wel nog even wennen!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:46

Het is hier veels te rustig Tong uitsteken

Nel weer fijn ring-gereden, jullie hadden lekker weer!
Nou Anne, geen saaie rit weer voor de 1e keer Clown Gelukkig met goede afloop!
En arme Bianz Orson op dr voet, hij is dus niet echt een wandelpony Huilen van het lachen
Leuk met stang en trens Bar, wanneer heb je je 1e Z-wedstrijd?

Bianz en ik hebben net Febe bewonderd; echt een schatje Ja Volgende keer willen we ook dr ogen zien hoor Kims Knipoog
En 14 september ga ik naar Horse Event, nog nooit geweest, maar schijnt leuk te zijn Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 21:33

Wat leuk Thirz! Heb je niet even een foto van dr gemaakt?
Heb jij trouwens t telefoonnummer van Kim voor mij?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 09:32

Je moet dr gewoon zelf gaan bewonderen Knipoog En een foto zal binnekort op dr site verschijnen, ik heb er geen gemaakt! Ik pb je ff over t nr.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 10:54

Febe is inderdaad echt superlief, baby's zijn ook echt zo leuk om alleen al naar te kijken! Doe mij er ook maar één Haha! (over een paar jaar dan hihi).
Het is aardig vol in Shaar d'r mond nu Bar haha! Maar ze kan er wel mee over weg dus?
Wat leuk Thirz, Horse Event, wil ik ook nog eens heen! Zitten we trouwens erg dicht bij elkaar in de buurt dan: ik ben dan een weekend in Maastricht!
M'n voet zit nu ingetaped en dat maakt het lopen een stuk aangenamer Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 18:44

Ja Febe is inderdaad een schatje! Lachen En we hebben afgesproken dat we zaterdag nacht nog een keer langsgaan om der ogen te bewonderen Knipoog haha
Uh.. als ik dan de verhalen weer hoor: mwah, voorlopig toch écht geen kind hoor hier Tong uitsteken Heb ook meer met de iets oudere kindjes. Iets minder kwestbaar en klein en.. je kan er wat meer mee Vork Achjah wie weet ooit, maar nu nog echt níet in de planning! Kom gewoon bij jullie kijken Tong uitsteken haha

Zondag was idd een lekkere dag dan voor de paarden. Orson op je voet, die buitenrit. Gelukkig gaat t nu met je voet wat beter Bianz! Voortaan er toch maar op ipv ernaast; veiliger voor je voeten!
Laroush is inderdaad weer een nieuwe. San Diego was de eerste nieuwe, daarna Santorino (die is afgekeurd, dus die bleef helaas niet) en nu dan Laroush.

Knappe Shaartje hoor! Snel je laatste winstpuntjes erbij en hop t Z in! Haha!

Horse Event.. Hadden ze t daar ook niet over bij Patries vorige week? Van stal gaan der volgens mij ook een aantal Thirz. Wist je vast al Tong uitsteken haha, blijft een babbel stal die Braamhof.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:50

Anne, Leuk dat Laroush bij scheldestad staat.
Die is van Vivian geweest (abeele).
Leuk beestje om te zien.

O o bianz, in het tape, nou rustig aan doen dan.

Ik ga lekker morgen weer beginnen met op voice te rijden, heb er zin in!
Had al 2 weken niet gereden, speciaal voor het ringrijden.
Dus nu dacht ik dat na het ringrijden het wel slecht zou gaan, maar niet veel erger dan spierpijn.
Dus ben super tevreden!!
En ga lekker weer langzaam beginnen met rijden!!! *LOL*

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 20:39

Hoi, heb nog wat foto's...

Afbeelding
Ons konijntje; Joop
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Nu al computer verslaafd...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 20:55

Jullie hebben een cool konijn Nel, mooi hok ook Ja En nog ff en dan post Daniel hier ook mee over zijn belevenissen Clown
En de Braamhof een babbelstal...nee joh *LOL* Ik ben altijd van plan weg te gaan of mn paard te gaan halen en dan sta ik maar te kletsen met iedereen Huilen van het lachen Maar van de winter is dat weer een stuk minder, want dan wil je snel weer naar huis ivm kou!

En Kims; kan je al een beetje slapen 's nachts?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 11:28

ah wat een droppig konijn Nel! en idd mooi hok! Hihi, Daniel nu al computerverslaafd, foei Knipoog
Hoe ging t rijden op Voice Nel?

Haha, ach ook wel gezellie toch? Lachen Zo'n babbelstal? houdt een beetje op,maar leuker dan een hoop gezeur en gebekvecht onderling en geen gezelligheid.

Zou wel fijn zijn dat Kim ondertussen een beetje kan slapen snachts. Voor Nick ook wel zo lekker (die geen middagdutje mag Tong uitsteken). Zo moeilijk is t toch ook nie? Overdag ben je wakker en laat je je ogen zien aan de visite, en snachts slaap je Vork

Hee wat is dat bij je naam Thirz? 'Ik ben zondag bij Horse Event?'

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 19:38

Ik zit met dit lied in mn hoofd Clown (+piep, de boxen deden een beetje raar Scheve mond zo nu en dan wel érrug hard!)
http://nl.youtube.com/watch?v=p1fCYBE38h4
Gisteraaf paar keer geluisterd na t eten *marleen vond hem ook zo leuk, en de rest moest de tekst leren Tong uitsteken*, tijdens t spelletje, onderweg naar de stad gezongen/geneuried Vork *was je t net kwijt, begon de ander Tong uitsteken* , in de stad vrolijk meegeblerd, naar huis in de taxi natuurlijk en zelfs als ik even wakker werd zat dat lied meteen in mn hoofd!
Dus Marieke weet al wat der te wachten staat morgen Clown
Muziek! Jij kijkt naar mij
En ik kijk terug naar jou
En voordat ik het weet
Worden m'n handen klam

Blijf je van, na, na, na, navond bij mij
Zie ik je la, la, later aan het ontbijt
Welke fan, fan, fantasieën heb jij,
Wanneer je naar me kijkt
Ga jij met me mee?
Ga jij met me mee?

Jaja, hoog niveau liedje Vork Maar wel lekker vrolijk!
*Gister met klasgenootjes in Breda wezen stappen dus Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 21:06

Uhm, zoals t er staat Anne: 'ik ben zondag bij Horse Event' Tong uitsteken Kon je ergens invullen en toen kwam dit tevoorschijn.
Maar je hebt een leuke en melige stapavond gehad volgens mij Haha! Clown Kan het liedje nu niet bekijken op werk, maar stel me er zomaar iets bij voor Vork

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 22:16

Haha anne, klinkt gezellig hoor!!!! Knipoog
Op Voice rijden was wel lekker, heb maar 20 min. gereden, maar dat was ook lang genoeg, tja we zijn niet allemaal zo fanatiek als thirz... haha Knipoog

Morgen longeerlesje, als het droog is.
Hopen dat het morgenavond ook droog is.
We hebben gelukkig nog een plan B voor morgenavond, dus dat komt wel goed geloof ik!!!

Nou Kims, ik was vandaag van plan om je te bellen, maar was het vergeten en nu is het een beetje laat, maar bij deze (als je al bokt weer meeleest!?) dan ben ik nu van plan om je morgen te bellen voor een baby afspraak voor volgende week.

Nou weltrusten allemaal en tot morgen.

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 11:45

Moet ik mijn lieslaarzen aantrekken voor plan B? Tong uitsteken
Heb er zin in meiden, is het nog de bedoeling dat we daarna de stad ingaan of niet?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 11:51

Ik blijf niet te lang op je verjaardag Nel, moet namelijk nog door naar n ander feest...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 11:30

Wanneer wordt het droog?! Clown Gister nog wel geluk gehad met het weer Ja

Gister hadden Bianz en Marieke Nous voor mij klaargezet voor het rijden; zo mocht ik pad Huilen van het lachen

Afbeelding

Afbeelding

Iemand vroeg of ik op wedstrijd moest ROFL

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 19:51

Haha super grappig!!!
De voorpluk had ook nog een staartje ingekunt...
Nou Thirz, ze zien je aankomen op wedstrijd Knipoog

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:52

Heej, daar ben ik weer Lachen

Poeh, echt ongelooflijk hoe weinig tijd je hebt als er eenmaal zo'n kleintje in huis is! Ik heb wel alle posts gelezen maar heb ff geen tijd om erop te reageren.

Hier gaat alles weer iets beter. We hebben een moeilijke week achter de rug met Febe. Uiteindelijk zelfs naar de HAP met haar gemoeten. Daar bleek gelukkig alles goed. Helaas weigerde ze ineens de borst waardoor we dag en nacht met de voeding bezig waren. Dat was echt slopend... Het gaat steeds beter en de keren dat ze de borst in 1x goed pakt komen vaker voor.
Slapen doet ze prima... overdag. 's Nachts dus niet haha. Alleen als wij haar vasthouden maar dat is natuurlijk geen doen zo de hele nacht. Zodra ze haar eigen bedje aanraakt is het brullen geblazen!
Nu heb ik haar net weer in dr eigen bedje gelegd en haar voor het eerst door laten huilen. En nu is ze stil! Hopelijk kunnen we die trend voortzetten haha. Voor de rest genieten we echt volop van haar. Het is echt een liefje.

@ Cis: zodra de voedingen weer wat beter gaan dan zal ik je opbellen! dan kun je gezellig langskomen met je moeder Lachen Voor de aankomende 2 dagen maak ik even geen afspraken. Ik moet eerst meer vertrouwen krijgen in het voeden.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 19:44

Citaat:
Maar je hebt een leuke en melige stapavond gehad volgens mij Haha! Clown Kan het liedje nu niet bekijken op werk, maar stel me er zomaar iets bij voor Vork

uhuh Ja behoorlijk melig en enorm gezellie en leuk! Haha!
Nu t liedje al wel geluisterd? Knipoog Jij ook al aangedurft Cis? haha

Ow Thirz! Wit dekje, jij in wedstrijd-outfit en gaan met die banaan! Duidelijk!
Huilen van het lachen Haha. Die kop van Nous ook "uh.. moet dit?" Nors opkijken

Balen zeg Kim.. Maar t gaat nu gelukkig al wel wat beter. Hopen dat t nu de betere kant op blijft gaan, en liefst dat ze ook snel doorkrijgt dat de nacht is om te slapen (alleen) en dat ze overdag wakker mag zijn. En vollop van blijven genieten natuurlijk Knipoog Ze is ook echt een liefje om te zien Ja

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 21:58

Heej Kims, wat fijn dat het nu beter gaat!
Ik ben blij dat ik nu wat over jullie lees, ik heb je al meedere keren proberen te bellen op thuis en mobiel, maar krijg steeds geen antwoord.
Maar ik zal je eind van de week nog eens bellen, misschien voor volgende week dan een afspraakje?!

Nou morgen ga ik lekker met mn paps en mams en oudste zus naar het concert van Lionel Richie, heb er zin in.
Alleen 1 nadeel, dat we pas na 2 uur snachts thuis zijn en ik om half 7 weer mn bed uit moet om te gaan werken....

Nou slaaplekker allemaal!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 14:41

Fijn dat het nu beter gaat met Febe! Het lijkt me verschrikkelijk als je kindje niet doet wat ze zou moeten doen (zoals drinken Knipoog)...
Ik wil snel een keertje langs komen om dr te bewonderen!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 15:40

Gelukkig Kims, dat het weer wat beter gaat! We maakten ons zaterdag al een beetje zorgen. Wel balen dat ze zo slecht slaapt 's nachts! Moet vast moeilijk zijn om ze door te laten huilen en niks te mogen doen. Als het weer wat beter gaat kom ik Febe weer eens bewonderen (moeten nog steeds die open ogen zien haha).
Haha de foto's van Nous zijn erg hilarisch: ze liet het allemaal maar over zich heen komen Clown Prima wedstrijdoutfit. O en trouwens; in de voorpluk zát er ook eentje haha!
Nel, je leest het vast niet meer op tijd, maar het is goed bedoelt: veel plezier bij Lionel Richie! Dat wordt morgenochtend even doorbijten dus! Vond het feestje trouwens gezellig!
Bar, was jouw wedstrijd ook afgelast zondag?
Was vanochtend al heel vroeg op stal om Orson aan het werk te zetten. Ik kwam bij de wei aanlopen, roep 'm en hij komt helemaal blij aanlopen tot aan het draadje: jippie, gaan we iets doen? Grappig, je komt een dag niet en hij heeft meteen haast om mee te komen! Morgen weer lekker een buitenritje; hoop dat het dan net zulk lekker weer als nu is!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 15:57

gelukkig kim, dat het nu weer beter gaat....maar wel erg vervelend dat ze ineens niet meer wilde drinken, dat houdt je dan toch wel bezig idd....kom wel weer een keer langs als je daar weer aan toe bent haha....
Bianz heb je lekker je varkentje ff gewassen? Jade zat helemaal onder de diarree, waar dat nou ineens vandaan komt? maar goed, die kon dus ook onder de tuinslang....vond ze helemaal niet erg met dit weer. Judith heb k gebeld en die doet morgenochtend de dekens van onze paarden af, kunnen ze ff lekker genieten in het zonnetje......
Cis kwam je nog een keer naar jade of niet?
Anne, zondag zin in een buitenritje? ben dan helemaal alleen..........?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 16:12

Goed dat je tussendoor ook nog Febe kan genieten Kims Lachen Neem er maar lekker de tijd voor! Hadden mensen wat moeite met de uitspraak aangezien er op je site staat hoe je t uit moet spreken? Hihi!

Ja, die Jade was echt vies gewoon; wie poept er nou zo over zn eigen staart Gestoord
Nel: lekker genieten en succes met opstaan morgen Knipoog
En Anne; heb t liedje geluisterd nu hoor; ken de m wel. Maar ik kies toch voor 'Wild' Clown

Nous was vandaag weer een draak bij t lessen, ze wil dan gewoon niet ff dr best doen he Maar morgen mag ze weer met vriend Orson op pad, dat vind ze veel leuker Ja