Maar zoals ik al zei Kims: nu weet je écht hoe het voelt! Hmm Anne, dat was wel een spannende rit! Gelukkig dat het verder goed was met iedereen en jullie veilig thuis kwamen. Wie is Laroush; is dat die nieuwe?
Super dat je weer een leuke dag had Nel; was Voice weer braaf?
Ik heb vandaag besloten dat ik wandelen met Orson niet zo'n succes vind, net als hij geloof ik. Ging wandelen, omdat het gisteren zo'n zware les was. Samen met Marieke een deel van het rondje stort. Orson liep al een beetje te zeuren, niet vooruit willen en elke keer een beetje heen en weer mutsen. Op een gegeven moment draait hij half naar rechts (voor een vlieg ofzo), ik raakte half uit evenwicht dus trok terug en toen plaatste meneer zijn poezelige pootje op mijn voet. Deed erg veel zeer en het resultaat is nu een zeer pijnlijke, blauwe en dikke voet. Ik denk dat hij goed gekneusd is, maar misschien valt het morgen allemaal wel mee, maar afwachten dus hoe het er morgen uit ziet. Dus: vandaag was een algehele pechdag voor ruiters en paarden (gezien Anne en mijn belevenissen) en een superdag voor baby's haha! Trusten!

Gelukkig met goede afloop!
Volgende keer willen we ook dr ogen zien hoor Kims
Achjah wie weet ooit, maar nu nog echt níet in de planning! Kom gewoon bij jullie kijken

zo nu en dan wel érrug hard!)
Jij kijkt naar mij 

Maar morgen mag ze weer met vriend Orson op pad, dat vind ze veel leuker