Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

duckie

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 10:05

Zeg zeg, Nederland is een waterland... we kunnen toch wel tegen wat spetters he????

Ik ben er vanavond weer... hoop dat alles goed gegaan is met Kola d'r deken en hoofdkap... alhoewel ze die niet echt nodig heeft gehad de afgelopen 2 dagen

nog een roddeltje : ik ben heel stout geweest, want heb met een smoes mijn stage zo'n 2 weken verkort

Tot vanavond... groetjes

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 10:29

Hé, Valerie, is je stage zó onplezierig dan? Ik merk wel dat je het erg druk hebt en minder tijd voor je lieve Kola, maar je opleiding goed afronden is wel heel belangrijk, toch?

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 10:32

Binar schreef:
goldflower schreef:
Nou keek net naar de vooruitzichten maar t word maar max. 16 graden en 70 % kans op regen ,dus ziet er nie echt rooskleurig uit voor de BBQ
Maaja niets is veranderlijker dan t weer in Nederland he pfff ,dus we gaan er vanuit dat t wel meevalt toch
Nou tot vanmiddag maar weer he allemaal

Als het zaterdag erg slecht weer is dan wordt BBQ verschoven. We willen natuurlijk wel lekker (droog) weer

Ja, het moet goed weer zijn, hoor! Als we in de kantina moeten eten, kom ik niet, want dan ga ik dood van de rook. Zarah kan daar ook niet tegen, die is vreselijk allergisch. Dus...MOOI WEER en BUITEN ETEN !!

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:04

Ja indd lkkr weer maar heb er een hard hoofd in ,nou dan maar ff wachten totdat t wel weer een x BBQ weer word

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 13:10

Hallo

ik wil niet pessimistisch zijn hoor maar de BBQ kan idd beter een week verschoven worden. De weersvooruitzichten zijn niet best. Ja Jet, ik wil ook heel graag lekker buiten zitten.......

Maar we houden het weer goed in de gaten. Voorlopig was dit de laatste mooie dag hierna gaat het ook flink waaien en 90 % kans op regen. Geen goede vooruitzichten dus......
Ik ben morgenochtend weer op stallie.....misschien beter om de paardjes een dagje binnen te houden als ze zulk petweer is.

duckie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 14:34

Jetta schreef:
Hé, Valerie, is je stage zó onplezierig dan? Ik merk wel dat je het erg druk hebt en minder tijd voor je lieve Kola, maar je opleiding goed afronden is wel heel belangrijk, toch?

Nee, jet, mijn stage is niet heel erg onplezierig, maar ik ben na 5,5 maand wel gesloopt aangezien ik 6 dagen per week moet werken en zondag ook vaak nog allemaal verplichtingen heb... wassen, schoonmaken, honden goed uitlaten en veel aandacht geven, kola rijden enz enz enz... dus ik ben het gewoon al een tijdje zat ... heb geen zin en geen puf meer !!

Ik voel me ook al maanden schuldig dat ik Kola zo weinig aandacht kan geven en dat mijn hondjes zo veel alleen zitten, dus ik zou blij zijn als ik dat af kan sluiten ... verder heb ik het absoluut niet druk op mijn werk (alleen 1 hele stomme opdracht ) en dus gaan de dagen ook niet echt snel voorbij... als ik het druk heb vind ik het niet erg om te werken, maar als het rustig is vreselijk! Mijn stage zal ik zeker met een voldoende afsluiten , dus als ik dan toch een paar weken minder kan... dan neem ik het ervan

misschien ben ik dan ook wat meer te genieten als ik wel op stal ben

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:57

hallo allemaal, ik zou morgen heel vroeg op stal zijn maar ik kom iets later omdat ik ff naar vollaers moet om medicijnen voor unox op te halen, dus ben wat later. ik vertel er morgen wel meer over want heb het niet allemaal goed begrepen, maar wat ik er wel uit begreep is dat hij een longontsteking heeft gehad. maar morgen meer hierover. slaap lkkr allemaal.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 22:04

Ben je nog wel op tijd om de beestjes buiten te zetten denk je of zullen we zonder jou beginnen?

Klinkt wel heftig, wil morgen alles horen hoor!

Truste

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 22:16

nou ik probeer rond 10 uur aanwezig te zijn, maar hoorde dat het morgen heel slecht weer gaat worden en weet dan eigenlijk niet of de paarden dan naar buiten gaan. de veearts zei dat het wel meeviel maar vind het een beetje vaag allemaal want hij zei ook dat hij niet wist wat voor medicijn hij nodig had en dat hij wel iets krijgt en dat hij dan weer een longspoeling gaat krijgen, maar als dat weer niet goed is dan weer andere medicijnen en weer longspoeling. maar kijk het ff aan want ik hoorde dat hij niet meer hoeste.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 22:20

Hoop dan dat je morgen meer duidelijkheid krijgt.

Geloof dat als het droog blijft de paarden wel naar buiten gaan, als het hard regent geloof niet vanwege het land en de nattigheid.
Dus wat mij betreft wordt het min 10
Zolang het maar droog blijft

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 22:22

voor het beessie heb ik alles over alleen zit er een nogal prijzig prijskaartje aan en aangezien hij nog niet verz. is. ik weet ook niet of ik hem kan verz. nu en of ze hem wel aannemen.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 22:24

Op het moment niet, hij moet iig helemaal "gezond" zijn voordat ze hem aannemen en als hij in zijn de geschiedenis veel ziek of zwaar ziek is geweest, chronisch of iets wat meer kans heeft terug te komen is het of niet verzekeren of een hoge premie betalen.

Tenminste, dat zei mijn verzekering toendertijd.

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 06:40

ik wil mijn bitje ik wil mijn bitje ik wil mijn bitje,
ik kom nu wel erg zeurderig over geloof ik he, hih
maar goed

gr zeurlie

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 07:35

Hey zeurtje, heb hem klaar liggen, en neem hem zo mee

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 07:46

Sily schreef:
Hey zeurtje, heb hem klaar liggen, en neem hem zo mee

okidoki hoor.
en hoe is het met je?
zit je alweer lekker in je velletje hihi.
en werk je nog bij ehm koster..
als je er niet meer werkt ga ik erheen en dan vraag ik naar jouw hihi anders koop ik niets helemaal niets.

maar goed ik zie je doei doei

gr

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 08:09

He zeurlie was je blij met je singel?
Ik dacht laat ik je nou nog maar even zoeken naar dat ding
Maar goed ik ga ff douchen moet zo naar de bedrijfsarts

Tot vanavond dan ben ik er weer

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 11:46

madelon31 schreef:
He zeurlie was je blij met je singel?
Ik dacht laat ik je nou nog maar even zoeken naar dat ding
Maar goed ik ga ff douchen moet zo naar de bedrijfsarts

Tot vanavond dan ben ik er weer

nou joh dief dat je er bent.
en ik nog annemarie de schuld geven,
ik had haar net nog aan de telefoon en ze had haar stal nog gebeld meerdere mensen dan iedereen wezen kijken en zoeken maar nee geen singel.
en toen kwam ik van ehm ja de singel is er weer madelon had hem GEJAT. haha.

maar goed maak niet uit hij is er weer en ik heb een ander zadel jippie.

gr en tot vanavond.

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 12:49

jongens ik wil iedereen bedanken die mij zo goed hebben geholpen vandaag, ben er erg blij mee want dat geeft mij weer wat meer zekerheid overmezelf heen. Allemaal bedankt voor de steun want heb dat hard nodig . ik probeer zaterdagochtend vroeg te komen zodat ik hem weer zelf kan doen, ik hoop dat er dan iemand is die mij een beetje bij kan staan . Nog bedankt allemaal

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 13:11

Sily schreef:
Op het moment niet, hij moet iig helemaal "gezond" zijn voordat ze hem aannemen en als hij in zijn de geschiedenis veel ziek of zwaar ziek is geweest, chronisch of iets wat meer kans heeft terug te komen is het of niet verzekeren of een hoge premie betalen.

Of ze sluiten een gedeelte uit voor de ziektekostenverzekering! Dan wordt hij zeg maar gewoon verzekerd, maar zijn luchtwegen worden uitgesloten.
Maar hij is nog jong! misschien komt dit wel gewoon helemaal goed!

Ik kan de komende 2 weken ook eindelijk wat helpen met buiten zetten.. tot nu toe zat ik altijd al om 7 uur in de bus naar stage, maar heb vandaag besloten om mijn stage af te breken Het is wel jammer, maar ben aan de andere kant heeel erg opgelucht dat ik daar weg ben (stagebegeleidster was zacht gezegd niet altijd even aardig) en heel even aan andere dingen kan denken dan school (heb nog wel lessen op school, maar ik hoef nu tenminste niet meer tot 11 uur 's avonds in de boeken te zitten).
Toch wel lekker, eindelijk tijd voor de paardjes!

(he, dit is mijn 5.000ste bericht!)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 13:18

He gefeliciteerd met je 5000e bericht

Balen van je stage Dit was toch niet meer die stage met die kinderen of wel? Ga je nu wel gewoon door naar het volgende jaar? Wel lekker dat je even iets meer rust krijgt nu

Melissa7, ik denk ook dat zijn longen uitgesloten worden van de verzekering. Het gaat idd vast helemaal goed komen met hem, maar wel die medicijnen geven hoor, die je hebt gekregen van vollaerts, anders wordt het dalijk chronisch!!

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 13:18

jeetje 5000 wat veel ik zit nu op mijn 504e bericht hihi

nou gefeliciteerd en op naar de 6000

gr shirley

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 13:26

Binar schreef:
He gefeliciteerd met je 5000e bericht

Balen van je stage Dit was toch niet meer die stage met die kinderen of wel? Ga je nu wel gewoon door naar het volgende jaar? Wel lekker dat je even iets meer rust krijgt nu

Melissa7, ik denk ook dat zijn longen uitgesloten worden van de verzekering. Het gaat idd vast helemaal goed komen met hem, maar wel die medicijnen geven hoor, die je hebt gekregen van vollaerts, anders wordt het dalijk chronisch!!

ja ga daar echt niet zomaar mee stoppen. ik heb vanmorgen al zijn prednison gegeven maar hij heeft het alleen niet opgegeten omdat hij zo nerveus was dus eet hij vanaaf wel weer op. ik heb net een mail gehad van de verz. en ze vroegen indd om wat voor ziekte het ging dus heb ze weer terug gemailt en ff antwoord afwachten nu. maar hij hoefde niet gechipt te zijn voor de verz. Had ik eerder moeten weten . maar ja je kan dat nu toch niet meer terugdraaien.

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 13:38

Voor een ODA verzekering met een verzekerde waarde t/m EUR 4.500,00 hebben wij in principe geen keuringsrapport nodig (indien aanwezig wordt dit wel opgevraagd), als het gaat om een hogere verzekerde waarde hebben wij een gezondheidsverklaring nodig, deze kunt u downloaden van onze site. In dit geval zal er een clausule op de polis komen met een uitsluiting op schades en/of gevolgschades van/of veroorzaakt door het respiratie-apparaat. Na ontvangst van een herkeuring door een dierenarts, waarin bevestigd wordt dat de pony volledig genezen is en een aanééngesloten periode van 3 maanden vrij van medicijnen is, kan de uitsluitingsclausule bij een gunstig resultaat komen te vervallen. Wij hebben alleen een herkeuring nodig als u de uitsluitingsclausule wil laten vervallen. De uitsluitingsclausule geldt voor het respiratie-apparaat, een ongeval staat daar los van en is dus niet uitgesloten van de verzekering.

Met vriendelijke groet,

dit is wat de verzekering me terugmailde

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 13:49

Binar schreef:

Nee, de stage met de kids in Gouda heb ik ruim voldoende afgesloten, dat vond ik ook echt leuk!! Maar de gewone praktijk hoort er ook bij helaas
Ik mag gewoon verder met de opleiding, hoe het verder loopt weet ik nog niet.. waarschijnlijk wel gewoon volgend jaar afstuderen, maar dan loop ik daarna nog een extra stage.
Mijn stage in september wordt zoiezo een instelling, als ik geluk heb en ik mag op 1 van mijn voorkeursadressen dan ga ik naar de tyltylschool of sofia kinderrevalidatie in den haag.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 14:04

Bij een ODA (ongevallen, diefstal, afkeuring.. volgensmij?) is Unox niet verzekerd voor ziektekosten, en ik neem aan dat je juist die verzekering wilt? (voor medicijnen, da-kosten enz.).