Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jiskaringo schreef:net de hooiruif opgehangen bij robin en antibijt op het hout gesmeerd. ook bij een aantal andere paarden, erg vermakelijk om te zien als ze het in hun mond krijgen
ik weet niet wat het met paarden is, maar hout is schijnbaar erg lekker .
jiskaringo schreef:oo, zonde ! tja, dan werkt stroom inderdaad alleenik weet niet wat het met paarden is, maar hout is schijnbaar erg lekker .
mag ik vragen waarom je een hooi ruif hebt genomen??
Nu was m'n instructrice er al en stond Meraan nog helemaal niet klaar! Hahahaha!
Astor schreef:Onze hond Bella plast bloed... Dus ik ga het straks maar proberen op te vangen en dan naar de dierenarts gaan...
Hopen dat het gewoon een onschuldige blaasontsteking is maar het kan ook een blaastumor oid zijn
Romana01 schreef:jiskaringo schreef:oo, zonde ! tja, dan werkt stroom inderdaad alleenik weet niet wat het met paarden is, maar hout is schijnbaar erg lekker .
Hem je onze stallen wel eens gezienmag ik vragen waarom je een hooi ruif hebt genomen??
Edit: les nu dat het best argwanend kan over komen, maar je weet toch dat ik het niet zo bedoel he!!
vooral na oud en nieuw, robin was nogal in paniek geraakt, hij had veel kuil gekregen maar niks ervan gegeten, het lag door de hele stal gemengd met de strokorrels
Astor schreef:Onze hond Bella plast bloed... Dus ik ga het straks maar proberen op te vangen en dan naar de dierenarts gaan...
Hopen dat het gewoon een onschuldige blaasontsteking is maar het kan ook een blaastumor oid zijn