@ella ik denk dat het wel goed is dat je hem gewoon gezegt hebt hoe je je voelt, ookal is hetb niet leuk dat het hem kwetst, dan weet hij teminste wel hoe het zit enzo
Ja ik vind het wel rot want ik heb hem wel echt diep geraakt en hij is nu op dit moment heel bang om me kwijt te raken wat ik volkomen snap van zijn kant maar zo heb ik me de laatste tijd gevoeld ik kan er wel omheen draaien en het allemaal mooier gaan maken dan het is maar dat schiet ook echt niet op
Vandaag bij fjordenpaard geweest!!! Morgen weer! We hadden echt héle leuke paarden: Demi-mandy Elise-eerst snippie toen doenja Yanna-karinka Denise-eerst daisy toen snippie Rianne-sammy Marloes-dingo Renee-plu Annemarijke-jaimy Ik zat eerst op doenja toen daisy Want daisy deed super raar helemaal springen etc en toen wilde denise ruilen, want vond ze echt niet chill, dus ging ik er wel op vond haar echt heel gaaf! En dan ga ik morgen hopelijk zelf op doenja, want wil altijd al keertje op haar, was namelijk gek op haar moeder, whisky, en mij lijkt doenja ook heel leuk, maarja we zullen zien. Dus we hadden echt méga leuke paarden, henk wilde de "frisheid" er even af halen door ons hehe. Mooooorgeen weer! Zin in!
Nou het was wel leuk bij het pannenkoekenhuis, ik werd meteen in het diepe gegooid omdat het druk was, maar zo leer je het wel het snelst! De meiden waarmee ik werkte waren ook leuk, 3 kon ik er al (waarvan ik van 2 niet wist waarvan, maar dat werd op een gegeven moment ook duidelijk ) Er was op een gegeven moment veel stress vanuit de eigenaar en de koks (ik had geen stress, hihi ben toch wel een btj stressbestendig ) maar daar werd aan het eind van de avond wel goed over gepraat. Dus nu volgende week weer!
Mn Leerarrangement is af !!! *Stuiterstuiter* yeeheees !! En dat binnen mn eigen deadline hihi ! Nu kan ik vanmiddag tenminste met een gerust hart werken zonder steeds te denken: dit moet ik nog doen en dit en dit haha
Britt; Haha ;p hoe was uitgaan? Neem je een lammetje voor me me ?