Cliché en ik hadden gisteren les! Oh wat wastie weer knap! Hij begint het echt te begrijpen en hij gaat steeds lekkerder lopen! Lail was ook tevreden over z'n vooruitgang... Daarna even bij Cin, Ash en Jessy geweest, wat een poppetje is het! Echt een lekker ventje
oudaccountx
Geplaatst: 21-01-11 19:17
Krijg net te horen dat iemand is overleden die ik kende.. Ik zag hem echt aan voor stiefopa..
Hij is 98 jaar geworden, gestorven in z'n slaap..
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Net weer heerlijk gedanst, nieuw pasje in de samba geleerd
loveseben
Geplaatst: 21-01-11 22:38
Haha, zit net de WWW van mijn schoonzus te lezen
Gewekt worden door zoonlief die "whooohooohuuh, niemand komt aan maaskantje" aan het zingen was Wes en ik kwamen niet meer bij. Hoe bedoel je Paul Elstak muziek blijft in zijn hoofdje hangen..... Raar kind , maar zo leuk!!!!!!
Geweldig toch Het erge is nog, dat is niet het enige wat blijft hangen Hij roept namelijk ook regelmatig, Verrekte mongol Het is zo'n schat
Voor diegene die niet weten over welk nummer ik het heb Dit is hem
haha geweldig Kel! Fijne manier om wakker te worden! Maareh... ze vinden t op de creche ook wel leuk zeker dat hij dat zegt? haha!
Liedje moet ik wel om lachen en is wel leuk! Alleen voor de rest vind ik ze niet zo leuk..
loveseben
Geplaatst: 21-01-11 23:17
Ik ben er ook niet helemaal wild van Maar goed, is wel leuk om het uit de mond van zo'n klein ventje te horen Ik weet niet of hij het op de creche ook al geroepen heeft, zal best wel
Mensen willen jullie even op mijn onderschrift klikken om te testen of mijn website het doet? Ik krijg namelijk net een bericht op msn van mijn oom dat hij niet zou openen, maar ik heb nergens last van.