Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

skyline schreef:Ik kom me ook maar eens melden in dit topic![]()
ik ben channah & ik heb op de iets van 4 jaar op de manege gereden & daarna vond ik het niet leuk meer.
Ondertussen nog wat paarden verzorgt en daarna ook , en sinds kort heb ik nu een eigenpaard

Was een top avond met hele heerlijke duitse underground techno. My favourite

Elja schreef:Ben kapot trouwens.. Van het weekend weer tot het gaatje gegaan en vandaag heerlijk uitrusten en van de zon genieten.
Sjoerd en ik hebben nogal ruzie gehad deze dagen.. En dat moest ik even wegdansen dit weekend maar dat ging een beetje te verWas een top avond met hele heerlijke duitse underground techno. My favourite
![]()
Maar Sjoerd had dus mn telefoon gepakt toen ik sliep. Heeft ie allerlei smsjes gelezen tussen een gast en mij. Ik heb hem ontmoet op een festival een paar weken terug en heb een onwijze klik met hem. Iets teveel klik dus..
Ik weet dat ik fout zit. Ik zoek grenzen en spanningen op om het tussen Sjoerd en mij spannender te maken. Is niet de goede oplossing maar het is zo snel saai voor mij.. Haha ik promoot mezelf lekker goed, niet dus.. Maar met die gozer ga ik zaterdag naar Awakenings (+ twee vriendinnen van mij). Ik hou mn handen sowieso thuis en ga Sjoerd 156458056 smsjes sturen om het gerust te houden, komt allemaal goed eventually.
Dus dat was het even.
Heb nogal veel aan mn hoofd betreft familiezaken en dat van Sjoerd/mij erbij trek ik niet zo goed. Lang leve feestjes voor de rust.
Anyways.. daarom ben ik dus ook niet zo vaak meer hier.
Dag schatjessss
Kirsten_S schreef:skyline schreef:Ik kom me ook maar eens melden in dit topic![]()
ik ben channah & ik heb op de iets van 4 jaar op de manege gereden & daarna vond ik het niet leuk meer.
Ondertussen nog wat paarden verzorgt en daarna ook , en sinds kort heb ik nu een eigenpaard
Welkom! Wat een leuke is Ulet zeg! Staat die op pronk ofzo?

Citaat:En Channah.. Volgens mij ken ik jou vaag ergens van..
! Kirsten_S schreef:Wieee weet waar ik de gelukkige huisvrouw op internet kan
downloaden ? Ik moet hem echt zien haha!
skyline schreef:Kirsten_S schreef:Wieee weet waar ik de gelukkige huisvrouw op internet kan
downloaden ? Ik moet hem echt zien haha!
http://watch-movies.net.in/ hier kan je gratis film kijken & downloaden .

!
. Hebben ze gewoon in een huis aan de dijk kant
Tatch schreef:Goedenavond allemaal!
Net lekker met ushi in de springles gereden!
Melissa, gaan ze ushi gebruiken voor natural horsemanship? Dan ga ik ook zeker kijken!!
Nadine! Hoe is t met merania? Is t gelukt? :d

Blijkbaar verleer je dat dus echt niet
Ik ben ook echt helemaal gesloopt 
Pebbs schreef:Jaa toen ik klein was ben ik jaren achter elkaar op wintersport geweest! Maar dat is ook wel zo'n 10 jaar geleden, maar ik had het zo weer in de benenBlijkbaar verleer je dat dus echt niet
Ik ben ook echt helemaal gesloopt
Zit ook als een dooie achter de pc hier
Zijn vaak zo slecht, dat ze dat juist leuk maakt..!