Nicole1995 schreef:Nou zeg dat.de kraan heeft hier wel weet ik hoe lang aangestaan.
volgens mij gaat er wel 1000 liter water in
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Coen stuurde me een (ping) berichtje met de mededeling dat Sandra bij de paardjes was wezen kijken, en dat ze First niet zag staan. Ze had ze allemaal een appeltje gegeven en het was rustig op het land. Ik schrok me echt een hoedje want First moest gewoon op het land staan. Ik dus in sneltreinvaart naar de manege
. Ik zag hem in gedacht al in de sloot liggen. Gelukkig stond hij gewoon lekker te grazen. Sandra dacht dat First misschien op stal zou staan omdat Juul op maandag altijd rijdt. Pfff...gelukkig niks aan de hand
.
.
ATE schreef:ooh san had niet goed gekeken hahahahaha
arme jij
en arme cloe hoop dat snel over is voor haar
LIQUITA schreef:Ik had aan het einde van de middag de grootste schrik van m'n leven. Coen stuurde me een (ping) berichtje met de mededeling dat Sandra bij de paardjes was wezen kijken, en dat ze First niet zag staan. Ze had ze allemaal een appeltje gegeven en het was rustig op het land. Ik schrok me echt een hoedje want First moest gewoon op het land staan. Ik dus in sneltreinvaart naar de manege
. Ik zag hem in gedacht al in de sloot liggen. Gelukkig stond hij gewoon lekker te grazen. Sandra dacht dat First misschien op stal zou staan omdat Juul op maandag altijd rijdt. Pfff...gelukkig niks aan de hand
.
LIQUITA schreef:Ik denk trouwens dat Chloë schijnzwanger is. Ze vertoont alle tekenen daarvan. Ze wil de hele tijd maar tegen ons aan liggen en zit overal aan te likken. Als dit niet kan, gaat ze alle kussen bij elkaar halen en graaft zich er helemaal onder. Ze laat al haar favoriete speeltjes links liggen en loopt veel te piepen als we even weg zijn. Daarnet zag ik wat witte vloeistof uit haar tepeltjes komen. Ze is echt anders, dan anders....de schat.
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Ik had aan het einde van de middag de grootste schrik van m'n leven. Coen stuurde me een (ping) berichtje met de mededeling dat Sandra bij de paardjes was wezen kijken, en dat ze First niet zag staan. Ze had ze allemaal een appeltje gegeven en het was rustig op het land. Ik schrok me echt een hoedje want First moest gewoon op het land staan. Ik dus in sneltreinvaart naar de manege
.
laat san vlgde x ff brilletje opzetten! haha
LIQUITA schreef:ATE schreef:ja, inderdaad...je moet je echt schamen. Arme Ateecht ik moet me schamen maar ik ben al 2 weken niet bij ate geweest![]()
![]()
maar ik denk dan maar zo als er iets is dan hoor ik het wel