Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Shenavallie schreef:En nu richting dat minder fijne bed, want m'n luiken beginnen zo langzamerhand te zakken!![]()
Ik zat om half 8 al te sukkelen bij het avondeten, maar heb het nog even kunnen "rekken".![]()
Good night, sleep tight and don't let the bad bugs bite!

Gezellig weer eens een avondje uit.
meelen schreef:Jaaaaaaaaa Najib, lachuuuuh.Gezellig weer eens een avondje uit.
Maar eerst nog even ploeteren, vandaag mijn laatste werkdag.
Kan geen sneeuw en kerstkaarten meer zien![]()
Morgen de boodschapjes halen, en lekker uitzakken op de bank, ik ga vast wel naar All you need kijken. Dat is zo'n beetje traditie bij mij. En ik mag zeggen wat er op tv komt want ik ben jarig whahaha.
En anders gaan ze maar boven kijken![]()
Eerste kerstdag komen pap en mam, er staat o.a. struisvogelbiefstuk en stoofpeertjes op het menu. En de tweede dag komen Sanne en Chris, en dan gaan we gourmetten. Zondag zullen de winkels wel weer open zijn, het is tenslotte een normale Zondag, dus gaan we die dag wel bedenken wat er dan weer gegeten moet worden.
meelen schreef:Jaaaaaaaaa Najib, lachuuuuh.Gezellig weer eens een avondje uit.
Morgen de boodschapjes halen, en lekker uitzakken op de bank, ik ga vast wel naar All you need kijken. Dat is zo'n beetje traditie bij mij. En ik mag zeggen wat er op tv komt want ik ben jarig whahaha.
Eerste kerstdag komen pap en mam, er staat o.a. struisvogelbiefstuk en stoofpeertjes op het menu. En de tweede dag komen Sanne en Chris, en dan gaan we gourmetten. Zondag zullen de winkels wel weer open zijn, het is tenslotte een normale Zondag, dus gaan we die dag wel bedenken wat er dan weer gegeten moet worden.
winnitou schreef:meelen schreef:Jaaaaaaaaa Najib, lachuuuuh.Gezellig weer eens een avondje uit.
ja bijna is het feest voor je, je moet de anderen je boodschappen laten halen als verjaardagskadootje.