Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miejmoon schreef:Hihi en dan te bedenken dat we naast de leiding sliepen. Overdag al geblazen. Leiding wist er ook van haha. Een van ons deed plakbandjes plakken en de andere zachtjes naar Linda sluipen om te plakken
_Linn_ schreef:miejmoon schreef:Hihi en dan te bedenken dat we naast de leiding sliepen. Overdag al geblazen. Leiding wist er ook van haha. Een van ons deed plakbandjes plakken en de andere zachtjes naar Linda sluipen om te plakken
We sliepen niet naast de leiding....ik ten minste niet....ik lag onderin het stapelbed aan de achterkant...
Britt_Sisi schreef:haha echt erg, ik zat bij van die boeren in de klas, van veehouderij en loonwerkers enzo!
en de helft van mijn klas was eruit gestuurd want die hadden geen boekie ( ik had voor het eerst me boekie mee)
maar toen was ik druk aan het kleuren, zegt die lerares (die niet helemaal goed is) tegen mij; britt ga maar in het midden van de klas zitten..
Ikzo; nee want me boekie ligt hier..
zegt ze; dan neem je die mee!
ik zo; nee want ik ben aant kleuren
hoor je die boeren; ga nou maar want dan hebben wij ook nog wat te kijken
Britt_Sisi schreef:en toen zei ze; britt wat is het antwoord op vraag 3!
ikzo; ik heb A
zegt ze; het is geen meerkeuze