De Hagenauwers bokken verder als de ruiters van De 4 Hoeven.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jacqii

Re: De Hagenauwers bokken verder als de ruiters van De 4 Hoeven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 22:38

hee hee ik meld me ook weer is, ik kan voorlopig niet meer paardrijden want ze weten eindelijk wat er allemaal met me knie is, en dat is niet niks! me binnenband van me knie is kapot, en het kraakbeen onder me knie schijf ik flink beschadigd, en ik heb een springers knie dat houd in de de spier van me spaakbeen naar me knie schijf ook kapot is als ik het allemaal goed zeg(A).. ik heb nu een brace om me knie, en kan bij niks, ik mag me knie niet buigen iig zo min mogelijk maar als je je bedenkt waar je je knie allemaal voor gebruikt, normaal op de bang gaan zitten ofzo kan dus niet meer. maar ik ben wel erg blij dat het er nu uit is, en ik verder geholpen kan worden moet nu voor 3 maanden naar het MTC en als het dan niet beter is moet ik een operatie!
pff, heb vandaag gewinkeld in utrecht en heb gewoon konninginnen nacht en dag gevierd ben hartstikke dood nu, had het eigelijk beter niet kunnen doen maar mij kennende kan ik niet stil zitten dus ben ik stiekem lekker op pad gegaan Tong uitsteken nou heb alweer lekker wat volgeschreven dus ik stop.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 22:41

Zo jacq!!! Kom jij even binnevallen!!
Wat ontzettend vervelend voor je!!! Wel fijn dat ze eindelijk iets hebben kunnen vinden maar wel erg balen dat je er zo'n last van heb!!! Wat is het MTC?

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 22:41

medisch training centrum ofzo

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 22:42

oh oke! Nou hopen dat dat werkt...
Hoe ben je hieraan gekomen dan?

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 22:43

ik ben vorig jaar april gevallen met donna met een buitenrit! Clown

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 22:44

Ach gut Vervelend zeg... Succes ermee

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 22:45

Oh dat moet je ook niet doen he?? Clown
Nee, vind het erg vervelend voor je!!! Succes ermee!!!

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 23:25

haha, dankje.. ik overleef het wel kan alleen niet stil zitten dus dat word wat!
Ik besef nu eigelijk ook pas waar je je knie allemaal voor nodig hebt, probeer maar is iets te verzinnen waar voor niet!! Gaaaap is echt moeilijk

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 11:56

Ik weet het!!
Je heb je knie niet nodig voor breien!!! ROFL

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 15:02

Clown ROFL
Goedemiddag allemaal Lachen Over een kwartiertje weer richting werk...
Ik ging vandaag met een stalgenootje een stuk wandelen met de paarden in het stukje bos aan de overkant bij ons, maar dat is van De Boom en daar mogen eigenlijk geen paarden in.
We waren op een gegeven moment echt verdwaald.. en moesten op 5 m afstand langs het huis van het bosbeheer! Huilen van het lachen We hebben ruim een uur daar gelopen, en zijn gewoon geen mens tegengekomen!
*gelukkig*

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 16:23

Balen joh Jacq!

Ik ga zo lekker weer een keer rijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hihihi, heb er mega veel zin in! Haha!

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 17:09

Hoi Doei!

Haha veel plezier sanne Knipoog Op wie/waar?

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 17:15

d0nnaa_dan schreef:
Clown ROFL
Goedemiddag allemaal Lachen Over een kwartiertje weer richting werk...
Ik ging vandaag met een stalgenootje een stuk wandelen met de paarden in het stukje bos aan de overkant bij ons, maar dat is van De Boom en daar mogen eigenlijk geen paarden in.
We waren op een gegeven moment echt verdwaald.. en moesten op 5 m afstand langs het huis van het bosbeheer! Huilen van het lachen We hebben ruim een uur daar gelopen, en zijn gewoon geen mens tegengekomen!
*gelukkig*

Dan heb je geluk Tong uitsteken

Gister had ik ook geluk, ging met een vriendin samen naar walibi, ik zei nog tegen haar voor de kassa: heb het gepast. Ik wil het geld geven, hij vraagt: 1 kaartje? Ik zeg ja. Is hij van alles tegelijk aan het doen en pakt hij het bonnetje en het kaartje, zit nog naar het geld te kijken en geeft zo alles aan mij Clown Dus had een gratis kaartje Tong uitsteken Echt dom want als ik een briefje van 50 ofzo had gegeven, en het is 27 euro dan krijg je toch geen 27 euro terug aan wisselgeld Clown Tong uitsteken haha.. Heb nu half kaartje betaald Knipoog Allebei gedeeld. Maar wel geluk joh, scheelt een hoop Lachen

Was echt leuk in walibi Lachen En drukte viel mee, overal maar 15 min wachten ofzo, behalve 1e x el condor, die was wel 45 minuten en de boomstammen half uurtje. Knipoog Maar wij gingen speciaal om half 9 het park uit op de bus wachten, omdat het park om 9 uur dicht gaat. Komt er maar 1 bus om 3 minuten over 9 ofzo. En het paste dus echt niet allemaal in 1 bus Clown Zij allemaal proppen, de deuren konden niet eens dicht Tong uitsteken wou nog een foto maken Tong uitsteken haha.. Dat was eigenlijk de laatste bus, maar ze kunnen het niet maken je te laten staan want wij hadden ook al geprobeerd of er voor de zekerheid een taxi kon komen maar dat viel niet onder de regio ofzo Tong uitsteken haha.. Maar kwam de 2e bus.. Gelukkig zaten wij daar in Lachen wou echt wel naar huis want moest vandaag vroeg op, werken Tong uitsteken Maar nog niet alles paste dus moest er nog een 3e bus komen Tong uitsteken Toen kwamen we uit de bus en kwam net de trein eraan, dus weer geluk Lachen Tong uitsteken

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 17:48

Ik heb net een buitenrit gemaakt. Ben er 2 keer bijna afgevallen doordat hij erg schrok, maar verder waren ze heel braaf. Ik was met Irene samen. Erg gezellig.
Verder rij ik nu ook 1 keer in de week een ander paard. Stokmaat 1.79m!!! Wel heel lief dief dier. Ik geloof een kruising met anglo arabier of misschien wel helemaal. Maar dat weet ik verder niet..

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 18:07

Hoi Doei!

Da's nog eens geluk hebben Kelsey, heb je foto's van Walibi?

Vandaag is het eigenlijk te heet voor Aspar, hij zit nog en beetje in zijn wintervachtje en zo heel veel conditie heeft hij ook niet, hij liep gewoon te hijgen dus op de terugweg heb ik er een stukje naast gelopen. Een van de merries in de wei is nu hengstig en ze zijn tijdelijk on-af-schei-de-lijk, stelletje plakkers Tong uitsteken

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 18:53

Het is hier de laatste tijd een stuk rustiger! Scheelt weer bijlezen..

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 19:29

Ja lisa, tessa, mandy, anneke en roos zijn er allemaal niet Tong uitsteken volgens mij suus ook niet Knipoog

@pauline: wel een paar maar niet veel Clown Ik wou filmpje maken toen we vet melig in the flying dutchman zaten, die kleine karretjes met die scherpe bochten Tong uitsteken die is echt melig Tong uitsteken Maar was bang dat me camera weg zou vliegen Tong uitsteken

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 19:43

Mn takken zijn aan het vervellen en er is er 1 al behoorlijk groot geworden. Ik schat een cm of 12...

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 19:45

Zó!
Goedenavond allemaal Lachen

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 22:00

hoi donna! Haha! Doei! ik was weg maar ben er weer Knipoog heb je me verhaal gelezen? Tong uitsteken

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 08:55

Goedemorgen!!
Nou zeg, het is echt heeeel rustig hier!!! Hoefde bijna niks bij te lezen! Haha!
@ Annemiek, groeien ze zo hard dan? Hoe groot worden ze dan???
Ik ga zo een sprongetje maken met Ida. Vind ze ook altijd leuk en ik ook! Vork
Gisteren waren we de hele dag in Drachten bij vrienden. Enzo heeft zich voorbeeldig gedragen! Wat een makkelijke hond hebben we toch! Maakt niet uit waar of bij wie hij is, als hij maar water heeft en een plek waar die kan slapen en zijn speeltje!
Hun hadden ook een kado voor Enzo gekocht, een grote klos touw! Maar dat ding is nog veel te zwaar om op te tillen dus Enzo sleept het nu achter zich aan!

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 09:50

Hallo Lachen
Wat schattig toch Jolanda Lovers.
@ Kels; ja had het gelezen Tong uitsteken Mazzel zeg!

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:11

Hoooi allemaal! Lachen

@ Annemiek: Hoe was het met Snoopy? Was 'ie nog erg eigenwijs? Haha!

Ik ga vanaf nu niet meer lessen op de manege, maar 1x in de week vrijrijden op Nando, omdat hij dan een stuk relaxter is en ik gewoon fijner met 'm kan rijden. Of course moet ik gecorrigeerd worden, dus ga ik af en toe een privelesje nemen. Lachen

Doen jullie trouwens nog mee met de spelletjesdag?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:16

Hoi!
Haha, die Enzo wordt wel verwend Haha! Mijn beesten ook hoor, alleen mogen die niet mee op visite.

@ Do: is jullie les dan zo druk dat je niet relaxed kunt rijden? Het klinkt wel als een goede beslissing, krijg je de privelessen dan ook op Nando?

Ga weer gauw verder met schrijven, veel plezier iedereen die vandaag leuke dingen buiten gaat doen.

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 12:18

Dominiqueee schreef:
Hoooi allemaal! Lachen

@ Annemiek: Hoe was het met Snoopy? Was 'ie nog erg eigenwijs? Haha!

Ik ga vanaf nu niet meer lessen op de manege, maar 1x in de week vrijrijden op Nando, omdat hij dan een stuk relaxter is en ik gewoon fijner met 'm kan rijden. Of course moet ik gecorrigeerd worden, dus ga ik af en toe een privelesje nemen. Lachen

Doen jullie trouwens nog mee met de spelletjesdag?

Oeeh oliebol! Hoelaat begint die markt? Lachen Zou het bijna vergeten!