Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:Nou dan hebben we 12 mutsen, hihi. Nee hoor...ik heb de mutsen, maar Jo heeft ze gemaakt.
xan schreef:HahahaIk ga nog even met de muziek puzzelen en daarna mijn bed in.
p.s. hier is al een foto van Sandra op vakantie nadat ze haar kür in het
zwembad heeft geoefend![]()
. xan schreef:Jij schrijft het, ik dacht hetLIQUITA schreef:Nou dan hebben we 12 mutsen, hihi. Nee hoor...ik heb de mutsen, maar Jo heeft ze gemaakt.
Hahaha, 12 mutsen rijden er zowiezo![]()
![]()
.
. 
LIQUITA schreef:Ooh....ik zie Jo ook nog even voorbij komen. DAG Jo!!!
LIQUITA schreef:xan schreef:HahahaIk ga nog even met de muziek puzzelen en daarna mijn bed in.
p.s. hier is al een foto van Sandra op vakantie nadat ze haar kür in het
zwembad heeft geoefend![]()
.
ATE schreef:mischien een idee voor de volgende naam
niets te vertellen ,
doe het bij de veldt schatjes dellen hihihihihiihihihihihihihih
.
. Woensdag werd ik veel te laat wakker
. Ik had avonddienst en dus geen tijd meer om te rijden. Sandra heeft Liquita voor me in de molen gezet (en er natuurlijk ook weer uit gehaald
). Donderdag wilde ik gaan rijden (had ook avonddienst, dus ik had de wekker gezet
), maar toen stond ik gigantisch in de file op de A7. Ik had binnen door kunnen gaan, maar voor ik het wist reed ik op de snelweg
. Ik was pas om half 11 op de manege, en om 11 uur is er les voor die speciale school (IVVO ????). Daarna rijden zou weer veel te laat worden. Dus maar even gelongeerd in de buitenbak (in de regen en hagelbuien) en daarna Liquita droog laten stappen in de molen. En dan te bedenken dat ik zondag wedstrijd heb
. Moet lukken, aan de training kan het niet liggen
.
. Eigenlijk ben ik dan toe aan vakantie
, dus wie weet kruip ik wel stiekem in de koffer van Sandra
.
.
. 
Liquita, hij is goe-oed.
enneh.......bedankt voor de tip!
.

smuidra schreef:Nou Bokkers jullie zijn weer leuk bezig.
Ik ga zondag vliegen naar Florida. Zag net dat het daar de eerste drie dagen regent. Da's nou jammer. Maar wel 28 graden.
Zal nog een doos van die snuffies meenemen voor de aankomende griepperiode. (vooral voor Liquita).
Jullie kunnen onze vakantie volgen op http://www.dacunhagoesorlando.blogspot.com
Tot over drie weken. Ben wel terug voor de kür. Met jetlag.
De Jankies doen niet mee dus jullie gaan winnen.![]()
![]()
![]()
![]()

Whaaaaa.....wat vroeg!!!!
.