Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En 's avonds had ik lasagne in een hartjesschaal gemaakt. Low budget zo kort na de verhuizing haha, maar wel hartstikke leuk! 
?
Wanneer komen de foto's van je huisje?

)
Je mist echt wat als je daar niet heen gaat.
Maar vandaag wel super lekker in het zonnetje gereden, ondanks de kou was de zon zo warm dat ie op mijn benen branden.

Gelukkig is ie niet zo hoog haha mocht je vallen val je nooit zo hard! Gek paard 

MaartJ schreef:Moet volgende week op 't huis van Caroline passen. Die gaat lekker een midweekje weg! Aangezien ze geopereerd is aan d'r knie en ze toch bijna niks kan/mag kon ze net zo goed een weekje weg gaan. Dus ik mag volgende week weer dicht bij m'n werk slapen en op de hondjes passen.
Hopen dat het alarm zich koest houdt.....
memerel schreef:Ik heb vandaag maar weer eens bevestigd gekregen dat ik niet gemaakt ben voor theoretische vakken... Had een college over Beleid en Organisatie, en ik was gewoon bij de 3e dia al afgehaakt... Was zo ontzettend saai...
Maaike, hoe gaat het eigenlijk met jou cursus? Nog leuk?

madelief88 schreef:De Loft heb ik zelfs hier het eea over gehoord. Maar zou toch niet graag een film in vlaams dialect kijken

Wel veel zin in!
Ik neem de dinsdagavond over.