Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MaartJ

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:25

Gaaf he! Ik had het ook NOOIT verwacht! Wie doet nou zoiets geks en liefs! Heb het ook tegen iedereen verteld die ik tegen kwam ongeveer! Had er ook echt niet zoveel woorden voor om te vertellen hoe ik het vond maar iedereen zei dat ze het wel aan m'n gezicht zagen ;)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 21:20

Leuk maartje!
ik ben zaterdag lekker naar de bios geweest. :)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 10:07

Manon gefeliciteerd! Maartje, echt super lief zeg!!
Ik had een hele mooie grote kaart met een muziekje en hartjes chocolaatjes, en had voor mn vriend ontbijt op bed met oa hartjeswafeltjes :D En 's avonds had ik lasagne in een hartjesschaal gemaakt. Low budget zo kort na de verhuizing haha, maar wel hartstikke leuk!

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 10:10

Thanks!!
Wat een lieve dingetjes allemaal zeg!

Ik heb uiteindelijk als valentijn en verjaardagscadeautje een foto van ons 2en gekregen op canvas, heel leuk!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 10:24

Gefeliciteerd manon!!

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 15:06

Gefeliciteerd Manon! :)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 19:21

Leuk Manon! En de Ipod komt van de week ;)?
Wat een leuke dingetjes hier allemaal! Madelief, das ook leuk! Lekker low-budget lief doen ;) Wanneer komen de foto's van je huisje?

Wie weet er trouwens wanneer het weer 30 graden wordt?

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 19:29

Ik hoop binnen nu en morgen, maar dat zal er wel niet in zitten! :+

Gefeliciteerd Manon!

Nou uiteindelijk toch nog wat gedaan gister, zijn naar Sherlock Holmes geweest, leuke film is dat (:

Is er trouwens hier iemand al naar avatar geweest en dan vooral in 3d? Het lijkt me echt geen leuke film maar door al die verhalen erover ben ik er toch wel benieuwd naar haha

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 19:44

Was ik al bang voor... :(

Avatar schijnt inderdaad heel gaaf te zijn.. heb hem zelf nog niet gezien en ga er denk ik ook niet heen hoor, trekt me niet zo aan..

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 21:48

Avatar trekt mij ook niet bepaald. Ben niet zo van de fantasie-rijke films...

Schaatsen is vandaag echt pas heel laat, begint pas om 0:30, denk niet dat ik dan nog wakker ben. Vind het wel jammer dat alles 's nachts is, van mij mogen de spelen volgende keer wel in een land vlakbij gehouden worden! (Londen is prima voor de zomerspelen! :D)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 22:47

Avatar is echt superrrrrrrrrrrrrr gaaf! Ook als je niet van fantasy houdt (zoals ik), maar gewoon van mooie dingen en een goed verhaal. Het is echt een fantastische film, niet per se alleen in 3d (vond die bril nogal zwaar en kreeg daar beetje hoofdpijn van).

Mijn vriend en ik waren echt een hele avond van slag zo onder de indruk waren we :o Je mist echt wat als je daar niet heen gaat.

Sherlock Holmes ben ik ook geweest, wel leuk, vooral door de 2 goede acteurs, maar niet al te sterk verhaal..
Zijn echte filmfanaten haha, hebben gigantische dvd collectie en gaan graag naar films.

Ik hoop ook dat het morgen 30 graden is :D Maar vandaag wel super lekker in het zonnetje gereden, ondanks de kou was de zon zo warm dat ie op mijn benen branden.
Zelfs Furia is trouwens extreem fris met dit weer haha.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-10 06:56

Haha nou, ik kan me nog een ene Furia herinneren toen Madelief een weekendje naar huis was en Maaik hem wel zou rijden. :Y)
Maaike dacht "die loopt thuis altijd in de buitenbak dus waarom hier niet". Toen was die ook wel errug fris hahahaha. :')

Wij zijn naar Bo geweest, da's een Vlaamse film. Klinkt vast raar in jullie oren maar Vlaamse films zijn dus echt goed!
Ik ben al naar "De Loft", "Dossiek K." en "Bo" dus geweest en alle drie echt top films. Vooral de eerste twee.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 13:46

Wat grappig zeg!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 19:49

Haha nee, had niet gedacht dat Vlaamse films leuk zouden zijn. Maar ik denk dat buitenlanders dat ook denken over Nederlandse films.

Moet volgende week op 't huis van Caroline passen. Die gaat lekker een midweekje weg! Aangezien ze geopereerd is aan d'r knie en ze toch bijna niks kan/mag kon ze net zo goed een weekje weg gaan. Dus ik mag volgende week weer dicht bij m'n werk slapen en op de hondjes passen.
Hopen dat het alarm zich koest houdt.....

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 19:54

Lekker Maartje! Lekker dichtbij 't werk :)

Ik heb vandaag maar weer eens bevestigd gekregen dat ik niet gemaakt ben voor theoretische vakken... Had een college over Beleid en Organisatie, en ik was gewoon bij de 3e dia al afgehaakt... Was zo ontzettend saai...

Maaike, hoe gaat het eigenlijk met jou cursus? Nog leuk?

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 20:22

Haha dat ken ik nog wel van mijn schoolperiode Merel.. als er heel veel theorie bij kwam kijken haakte ik ook altijd snel af. Tenzij de stof me écht interesseerde..

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 21:02

Haha, ja Maaike dat was wel lachen :D Gelukkig is ie niet zo hoog haha mocht je vallen val je nooit zo hard! Gek paard ;)

De Loft heb ik zelfs hier het eea over gehoord. Maar zou toch niet graag een film in vlaams dialect kijken :o

Inderdaad lekker Maartje, lekker dichtbij :j

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-10 06:53

MaartJ schreef:
Moet volgende week op 't huis van Caroline passen. Die gaat lekker een midweekje weg! Aangezien ze geopereerd is aan d'r knie en ze toch bijna niks kan/mag kon ze net zo goed een weekje weg gaan. Dus ik mag volgende week weer dicht bij m'n werk slapen en op de hondjes passen.
Hopen dat het alarm zich koest houdt.....

Lekkerr!! Je hebt toch ook een hele tijd op Poel gewoond of was jij dat niet?

memerel schreef:
Ik heb vandaag maar weer eens bevestigd gekregen dat ik niet gemaakt ben voor theoretische vakken... Had een college over Beleid en Organisatie, en ik was gewoon bij de 3e dia al afgehaakt... Was zo ontzettend saai...

Maaike, hoe gaat het eigenlijk met jou cursus? Nog leuk?

Haha ik zie je echt al zitten met zo'n Merel-hoofd. :D :D
Mijn cursus is echt heel leuk!! Eerst was het een beetje algemeen (logisch) maar nu gaat het overal wat dieper op in en dat maakt het wel boeiend.

madelief88 schreef:
De Loft heb ik zelfs hier het eea over gehoord. Maar zou toch niet graag een film in vlaams dialect kijken

Ja De Loft was ook de beste denk ik, zo'n goed plot. Ze praten gewoon Vlaams is die film, geen West-Vlaams dialect wat jij van hier gewend bent dus het valt erg mee hoor.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 09:45

wat voor cursus deed je ook al weer maaike?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-10 17:27

Sportpsychologie. En moet zeggen, heb er al best veel aan gehad!

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 20:32

Wat leuk dat je op caro haar huis gaat passen maartje & ook lekker voor haar dat ze er ff tussen uit kan. Wist niet eens dat ze geopereerd was, hoorde het gister pas!

Gister btw opzich wel lekker gereden, moest eigenlijk op shamira maar dat zag ik niet echt zitten, bleek dat olivier nog niet had gelopen dus kon daar ook op.
Nou de keus was toch nog lastig, vind ze allebei niet echt ehh veilig haha & heb ook al in geen eeuwen meer op Ol gereden. Magoed toch voor olivier gekozen en was nog best leuk ook. Geen hoogstaand dressuur maar gewoon weer even het vertrouwen terugkrijgen :)

Klinkt als een leuke cursus Maaike, grappig dat je nu al merkt dat je er wat aan hebt.
Ik zit ook nog steeds btje te speuren om iets naast me werk te doen wat totaal anders is. Iets van interieurstyling ofzo

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 20:37

da's interresant he maaik... heb ik ook deel van gehad in deurne

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 11:02

Zijn jullie allemaal ook zo moe? Ik ben deze week gewoon niet vooruit te branden en heb het gevoel dat ik als ik op de bank zit gewoon in slaap kan vallen...
Morgen weer lekker naar huis, en zaterdag gaan Charlotte en ik meerijden in zo'n les van Manon Hylckama-Vlieg! :) Wel veel zin in!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 12:26

Klopt Maaike.. ik heb inderdaad ruim een half jaar op Poelenburgh gewoond. In dat appartement beneden met Wendy.
En leuk van je cursus joh dat het zo goed gaat!
Merel, doe je niet gewoon te veel? Ik heb ook van die periodes hoor dat ik echt NIKS kan doen maar dan moet ik gewoon inderdaad even wat minder dingen inplannen naast m'n werk en dan gaat het weer over.
Lekker Fab, dat je toch weer ff vertrouwen er in hebt gereden. Volgende week krijg je les van mij ;) Ik neem de dinsdagavond over.

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 14:33

Doe juist niet zo veel op het ogenblik... Beetje naar school, beetje eten met vriendinnen en in het weekend heen en weer reizen...
Maarja, volgende week heb ik lesvrij, moet wel leren voor hertentamen maar dan kan ik mss wel wat bijslapen :)