ATE schreef:ik ga nu naar mijn broer doei doei tot latersssssssssssssssss
Doei en de groetjessssssssssssssssssssssssssss
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:ik ga nu naar mijn broer doei doei tot latersssssssssssssssss
. Heel veel plezier en geniet ervan. xan schreef:Maar ik ben nu weer fris en vrolijk, weet niet hoe dat was geweest na een aantal coctails![]()
Wanneer is het volgende feest ??![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb overigens wel een aantal bokkers gemist ?????????????
Volgende keer komen hoor.
LIQUITA schreef:Heej Xan, heb je de nieuwste PaardenSport al binnen? Heb je het gezien? Er staat een KNHS lezersonderzoek in. Als je die invult kun je o.a. een drie daagse menarrangement winnen bij "Onder de Kastanje". Met iedere dag les van gediplomeerde meninstucteurs.
winnitou schreef:Kan alleen als je lid bent van de KNHS. Dat ben je niet, toch? Dan win ik het wel voor jeLIQUITA schreef:Heej Xan, heb je de nieuwste PaardenSport al binnen? Heb je het gezien? Er staat een KNHS lezersonderzoek in. Als je die invult kun je o.a. een drie daagse menarrangement winnen bij "Onder de Kastanje". Met iedere dag les van gediplomeerde meninstucteurs.
Hallo die wil ik winnen hoor.....
....oke? LIQUITA schreef:Wat leuk....GEFELICITEERD!!!! Mag het bekend zijn? Ik bedoel dus kan ik Francis en Wim feliciteren als ik ze zie?
LIQUITA schreef:Ik tikte magnolia in op Google (plaatjes) en kwam heel veel bloemen tegen (natuurlijk) maar ook dit plaatje. Is het zo iets? http://www.grandoalexandrium.nl/foto's% ... C_7967.jpg (plaatje is te groot, vandaar een link)
LIQUITA schreef:Heb je dit gezien Ate?LIQUITA schreef:Ik tikte magnolia in op Google (plaatjes) en kwam heel veel bloemen tegen (natuurlijk) maar ook dit plaatje. Is het zo iets? http://www.grandoalexandrium.nl/foto's% ... C_7967.jpg (plaatje is te groot, vandaar een link)
ATE schreef:Erik heeft het zien gebeuren...volgens hem viel het wel mee en kwam ze niet hard op haar benen terecht.....gelukkig maaren is die doos dinsdag nog van ojee gekleterd ook met springen
. Gaat ze nog wel door met rijden? LIQUITA schreef:Heb je dit gezien Ate?
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik tikte magnolia in op Google (plaatjes) en kwam heel veel bloemen tegen (natuurlijk) maar ook dit plaatje. Is het zo iets? http://www.grandoalexandrium.nl/foto's% ... C_7967.jpg (plaatje is te groot, vandaar een link)
ja das wel de kleur van de keuken maar ik heb een ander model hoor hahahahahahahaaha
LIQUITA schreef:ATE schreef:Erik heeft het zien gebeuren...volgens hem viel het wel mee en kwam ze niet hard op haar benen terecht.....gelukkig maaren is die doos dinsdag nog van ojee gekleterd ook met springen. Gaat ze nog wel door met rijden?
LIQUITA schreef:ATE schreef:
ja das wel de kleur van de keuken maar ik heb een ander model hoor hahahahahahahaaha
Het ging me ook om de kleur.
smuidra schreef:ik heb haar ook zien gaan, maar ze bleef eerst hangen en is er toen vanaf gegleden. Viel wel mee denk ik. Maar als ik Francis was zou ik het toch niet nog een keer uitproberen.
ATE schreef:Geweldig he....smuidra schreef:ik heb haar ook zien gaan, maar ze bleef eerst hangen en is er toen vanaf gegleden. Viel wel mee denk ik. Maar als ik Francis was zou ik het toch niet nog een keer uitproberen.
zit jij nou gewoon uit amerika ff mee te kletsen ?
ATE schreef:Echt waar?!? Die Boyd wordt echt stout. Hoe gebeurde het??? en heeft Rick alles heel gehouden???rik was ook weer van boyd gevallen in de les
.