Die kon er wat van.Ben eens midden in een carrouselwedstrijd voor de kantine eraf gevallen. Boem op mn rug. Staat ook nog op video...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Die kon er wat van.
Vond Willy trouwens ook altijd erg leuk om op te rijden, die kon geweldig lopen! Beetje jammer dat ik al snel heel lang was
Heb altijd heerlijk op Elda kunnen rijden ook, maar vond vooral Barney geweldig! En tja.. vroeger was ik altijd Pepino en Joker fan en heb ook wel een Bobo periode gehad.. Maar de laatse jaren reed ik alleen maar op paarden en toen was het Gijsje, Big Ben en Kai
Ik was er dan ook kapot van dat Gijsje weg moest. Na Gijsje reed ik graag op Nikitha. Heb een keer een buitenrit op haar gedaan. Eigenlijk mocht ze niet mee op buitenrit, omdat ze zo heet was. Gelukkig mocht ik wel, en ik heb veel gelachen. Ze liep achterstevoren met de groep mee, galopsprongetjes in het tempo van stap... Zo'n paard heb ik nu zelf in bezit... Verder vond ik Lodewijk erg leuk, ben nog nooit van hem afgevallen...
Ook Lady Di was een favoriet. Van haar ben ik wel heel hard afgekneppeld. Daarna ook best last gehad van mijn rug, maar gewoon vrolijk verder rijden he... Dit was ook het klassieke geval van ik rechtdoor en paard naar rechts... Klonk dus erg bekend Judith. En Tarzan was ook leuk, heeft mij aan mijn ruiterbewijs geholpen. Jeetje, komen allemaal herinneringen boven nu...
En uhm... Jane, Turbo, Toledo, Winnie voor een hele lange tijd, Bobo eventjes.... En toen ging ik zaterdagochtend rijden, dus alleen paarden. Toen leerde ik Kai kennen
En Nikitha vond ik ook altijd leuk om te rijden.
Jij staat bij WB stables? Spring jij in de winter ook wel eens?
(dan is er weer springwedstrijd, ik spring dan weer eerst BB en dan B)
Waarom zijn die wedstrijden nu nooit op zondag
haha.. 
We zijn topic van de maand!
Nu eerst wachten tot mijn camera gerepareerd is dan neem ik even contact op met jullie