Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:21

KPN kennende zitten we vandaag wel zonder ja Lips are sealed Als ze al een half jaar over de aansluiting van internet doen. Wel balen want eigenlijk bellen we 9 van de 10 keer naar Touroperators en klanten etc... Het enigste voordeel is dat je wel ongestoord dingen kan afmaken zonder steeds gestoord te worden door de telefoon

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 10:35

Dan zou ik zeggen: grijp je kans Haha! Misschien de mooie gelegeheid om op te ruimen?

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 12:38

Cassidy schreef:
Er hebben verschillende mensen aan het eten gewerkt, brood gesneden, boodschappen gedaan, sausje gemaakt, en ook aan de BBQ gestaan. Als je nu namen gaat noemen sla je vast iemand over, en dat is ook niet zo leuk voor degene...

Mijn vraag kwam na dat ik dit van het net had geplukt Clown *We vandaag overheerlijk hebben ge-BBQ-ed tussen heftige buien door, en we een opperbeste BBQ-kok hadden....* mijn nieuwsgierigheid gaat dan werkelijk uit naar degene die het vlees heeft gebakken, het maakt mij niet uit wie er wat heeft gedaan want ik weet dat alles met elkaar word geregeld maar de ** zin maakt mij nieuwsgierig vandaar mijn vraag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 14:49

Haha die wisten jullie dat op hyves maakt idd erg nieuwsgierig Clown

Heeft Suus haar poncho en kaplaarzen bij zich? Hier regent het pijpenstelen ineens Bloos!

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:01

Miss_Montana schreef:
Haha die wisten jullie dat op hyves maakt idd erg nieuwsgierig Clown

Heeft Suus haar poncho en kaplaarzen bij zich? Hier regent het pijpenstelen ineens Bloos!

Owwwwwwwwww hier is het nog droog maar haar heineken honcho hangt op stal Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 16:04

Hahaha geweldig Huilen van het lachen Nou, ben bang dat ze die nodig gaat hebben!

Soms echt he... Dan zit je samen met een collega waarvan je je werkelijk waar afvraagt wat er toch in die kop omgaat qua asociaal en bot gedrag. Dat zit de hele dag te vertellen hoe geweldig ze wel niet is en dat ben ik nu echt zwaar zat. Dat irritante 'ikbenlekkerbeterdanmijncollega's' gedrag bah! Volgens mij hoort het toch om teamwork te gaan? En gaat het toch niet om wie beter is dan de ander? Sommige mensen pfff Slapen

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 18:34

Ha ik heb de poncho gezien...
Ze heeft hem echt moeten gebruiken Haha! .
En de kok is geen geheim, wel een "leuk" raad spelletje, waar Cassidy overigens van is uitgesloten.....
Het is een man en zijn naam telt 7 letters als je de joehoe weg laat!!! Clown

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:23

IJp schreef:
Ha ik heb de poncho gezien...
Ze heeft hem echt moeten gebruiken Haha! .
En de kok is geen geheim, wel een "leuk" raad spelletje, waar Cassidy overigens van is uitgesloten.....
Het is een man en zijn naam telt 7 letters als je de joehoe weg laat!!! Clown

Richard

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 00:22

De kandidaat heeft 100 punten, en mag door voor de wasmachine Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 08:47

Haha joh dat word nog spannend Sigaar

Wat een vies weertje, wel lekker voor de weitjes. Whis heeft niet zoveel gras meer dus hopelijk kan het nu een beetje bijkomen en groeien door al het water Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 10:21

Als het niet voor die tijd stuk is getrapt. Als het erg nat wordt is het sowieso over, dan wordt het echt een grote blubberzooi. Vrees dat ze dan binnen moeten blijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 12:13

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 12:20

Dat is niet mis, maar beter hij een been gebroken dan zijn paard. Had je trouwens al gelezen dat Gerco Schroeder een smak had gemaakt tijdens de CHIO in Aken? Die belandde ook midden in de hindernis, zo te zien hadden paarde en ruiter beiden geen letsel.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 12:21

Hoog gras? Straks kan ik Stace niet meer vinden ROFL

Whis was gisteren heel blij dat ik d'r weer meenam naar binnen in de zeikende regen. Haha! 't Liefst rende ze keihard d'r stalletje in (maar dan hangt d'r weer zo'n zeurmiep aan je halster die zegt dat je moet stappen Clown ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 13:14

Wel veel ongelukken allemaal hoor. Net als die Brazilliaan die een stuk mee was gesleept aan zijn been nadat hij was gevallen! Hij was er gelukkig goed vanaf gekomen.

Hahaha dan is Stace foetsie (en tonnetje rond) Clown

Whis heeft het idd niet echt op regen, echt vreemd want vorig jaar heeft ze (net als alle voorgaande jaren) 24/7 buiten gestaan met de manegepaarden. Hoe bedoel je verwend? Ik zag aan de sliding sporen dat ze zich idd behoorlijk druk heeft gemaakt. Met als gevolg dat de linkerkant van het landje lichtelijk omgeploegd is Frusty Wel bedankt nog voor het binnenhalen Suus Ja Ben je inmiddels alweer een beetje opgewarmd na gisteren? Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 13:15

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 13:22

Ja ik las het ook. Wat een onzin, maar ik snap het wel. Het kost klauwen met geld omdat er idioten rondlopen die het leuk vinden die dingen kapot te maken. Hier werden ieder weekend de ramen van de wachthokjes ingeslagen, nu maken ze ze niet eens meer. Zit je dan in de winter op je trein te wachten Scheve mond

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 16:07

Ha ivm het bericht van de heer Zoer konden mijn collega's alleen nog het volgende zeggen: het overkomt ook de beste wel eens!!!
Ik daarop: ik ben beter heb (nog) niets gebroken.... Lachen

lovemyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 16:59

woehoew
morgen met cindy in de caravan voor 7 dagen lang Haha! !!!!dat wordt gezellig Haha!
voor kopje thee kom u maar:P
xx denise

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:58

lovemyhorses schreef:
woehoew
morgen met cindy in de caravan voor 7 dagen lang Haha! !!!!dat wordt gezellig Haha!
xx denise

Wat zou Eef blij zijn met zoveel hulp!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 01:14

IJp heeft me een aantal dagen terug Rammstein laten horen, en vroeg me toen wat voor muziek ik leuk vindt.

Ik ben heel eclectisch, vindt dus veel leuk. Kwam op youtube een zelfgemaakte intro tegen van Stargate Atlantis season 4 ( ik is Science Fiction Fan) met muziek eronder die het allemaal nog even gaver maakt. Dit vind ik gaaf (in combinatie met de muziek)

http://www.youtube.com/watch?v=r9q-SQXJ ... re=related

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 08:56

lovemyhorses schreef:
woehoew
xx denise

Leuk zeg Lachen Wat gaan jullie allemaal doen?

Gisteren lekker gereden, ik kon eindelijk weer eens vroeg op stal zijn voor het eerst sinds tijden! Dat is toch ook wel heel lekker *LOL*

Noompiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 08:00

wie weet waar je die dunne regen dekens van lamicell of cattleman koopt die aan de voorkant gesloten zijn.
Wil er namelijk eentje voor die regen steeds? weet iemand een website?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 08:56

Volgens mij heeft Storm die dekens. Maar de paarden staan al een paar dagen niet meer op de wei hoor. De ondergrond zo nat dat ze anders alles kapot lopen.

Man wat een begin van de dag. Ik moest bloed laten prikken en dat stelt op zich niets voor natuurlijk. Nouja, ik ging me wél druk maken erover want het is echt heel lang geleden dat ik bloed heb laten prikken. Vervolgens ben ik klaar, voelde me al gek maar stond toch op. Met als gevolg dat alles zwart werd en ik bijna flauwviel, ik lag iig heel snel op een bank ROFL

Noompiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 09:01

ja maar voor op stal is het wel lekker.