stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bloempie186

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:16

21! volges mij begin k vanaf morgen al af te takelen Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 17:44

bloempie186 schreef:
21! volges mij begin k vanaf morgen al af te takelen Tong uitsteken

ja volgens mij ook hoor! Tong uitsteken

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:15

hahaha ja Mayo t werd blijkbaar weer tijd om er af te vallen! Het had voor mij niet gehoeven maar ja Ilion heeft z'n lolletje wel gehad en dat is wel weer goed.

21 oud? Ach houd nou toch op!

Voor wie t niet gezien heeft vanmiddag: thimo heeft voor t eerst met Missie gegalopeerd! En t ging heel goed. Hij had t wel al n paar x gedaan met mij er naast rennend, maar ik zat nu op Ilion en kon dus (gelukkig) niet mee rennen, dus dit was de eerste x dat hij t los deed.

En Ilion lipe eigenlijk ook wel ok. Ik vond m eerst wat stijf aan voelen maar dat kan ook omdat ik dan weer bang ben dat hij zich gister weer kapot heeft gerend. Maar Marieke vond m niet slecht. Wel was ie heel stug dus heeft marieke m even overgenomen v me. Kon ik meteen zien hoe hij liep Pling daarna ik er weer even op.
Ik hoop dat we van LJ woensdag weer n galopje mogen doen in t schema. En dan wel graag n gewoon galopje en niet zoals gister want dat vond ik toch iets te hard Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:17

hahahaha LOL Tong uitsteken
21 ...prachtige leeftijd !! Haha!
wou dat ik het nog was Knipoog
wil niet volwassen worden Clown maar moet het in theorie al een paar jaartjes zijn ......
ach ja....zet je wel aan het denken hoor als je richting de 30 gaat.....je gaat over vanalles nadenken Clown
wil ik wel of geen kindjes enz enz....
iew...nee gaat mij allemaal te snel Bloos

vandaag ook weer wat gehad:
stralend weer vandaag
en dan denk je lekker met de honden naar het twiske te gaan om te spelen en foto's te maken...nou niet dus Boos!

ik hup hondjes in de auto...camera mee en hoppa richting het twiske...rij op de A8 vlakbij het tankstaion texaco en rij op de 2e linkerbaan met een gangetje van zo'n 120 km per uur ( ja ik weet ik rij altijd te hard Bloos )
slaat ineens mijn motor af!!!! Bloos!
schrik me rot maar weet relaxed te blijven en weet de auto veilig naar de vluchtstrook te sturen en laat m zo lang mogelijk uitrollen,haalde net het tankstation niet Verdrietig
afijn geprobeert te starten en ja hoor hij deed het gelukig weer Go jij! Go jij!
dus afslag oostzaan/twiske...wacht voor rood bij de kruising...motor slaat af Boos!
kon starten wat ik wou maar helaas pindajam!
gelukkig kwam de meneer die achter mij stond uit zijn auto gestapt en vroeg of hij mij kon helpen
ja dat wou ik wel!! Haha!
ik had nog een sleepkabel in mijn auto en vroeg of hij mij iig naar een veilige plek kon slepen zodat ik de anwb kon bellen
dat deed hij dus en sleepte mij naar dierenspeciaalzaak het twiske..ik de man vriendelijk bedankt en de anwb gebeld...
die was er met een half uurtje....
aangezien mijn auto vorige week en die week daarvoor ook al stuk was en ik m net uit de garage had gehaald donderdagmiddag wist ik eigenlijk al wat het probleem was en dat was voor de anwb man wel fijn dan hoefde hij niet te zoeken
en ja hoor ik zat goed met mijn conclussie
weer kortsluiting in de bedrading van mijn brandstofpomp (donderdag helemaal vervangen en nieuwe relaer aangeschaft)
balen als een stekker dus! letterlijk! want me stekker was deels verbrand!
gelukkig kon de anwb man het repareren zodat ik met de honden iig thuis kon komen en morgen naar de garage kan rijden

ben overigens wel blij dat ik lid geworden ben! ben pas 1 maand lid en heb ze al 5 x nodig gehad Bloos!

nou dat was mijn dagje dus,twiske nooit gehaald en foto's nooit gemaakt Verdrietig
vanavond maar thuisblijven en maar bokken Tong uitsteken

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:21

Dabo schreef:
ShirleyA schreef:
Later idd gelachen Ellen..... maar ze is ook zo bang voor niets, ze wist niet hoe snel ze van haar paard af kon komen.....
Dit gaat dus niet over mij he!! hahahaha Knipoog

Ik weet om wie t wel gaat, maar vind het een beetje onaardig om dat allemaal zo op bokt te zetten. Iedereen zijn ding hoor! Ik vind het niet echt iets om te lachen.
Maar dat is mijn mening.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:23

Jaja Natas, ik zei het in het andere topic ook al... niet mokken, lekker bokken Haha!

Ik heb het gezien Shir... Thimo vond het geweldig!! Hij zat echt te stralen op Missie, echt zo leuk om te zien! super Haha! Haha!
En lichtrijden kan hij ook al, niet constant, soms is hij even het ritme kwijt, maar dat komt ook wel goed. Wees maar trots op je ventje Haha!

Ik heb ook lekker gereden vandaag, Nadine was mee, en da's altijd gezellie.
Bella had het op Missie's voerbak gemunt:
Afbeelding
haha

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:28

haha leuke foto ellen! goed dat je cappie ophad want balkje komt dichtbij Tong uitsteken

Danifur: snap je wel maar er worden toch geen namen genoemd of omschrijving van die persoon? ik zou ondanks dit verhaal niet eens weten wie het is en zo vele met mij niet......ik denk dat er niemand geschaad wordt op zo'n manier......en het is gewoon een stalding wat besproken wordt.....
maar dat is mijn mening Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:32

Sorry Danielle, ik vond het toch wel lollig... Niet dat Ilion aan de kletter ging, en zeker niet dat Shirley eraf duikelde...
Het is inderdaad een stalding, dus kan toch hier besproken worden? Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:45

Lekker zeg natas, zo'n garage!
Hoop geld kwijt en dan sta je nog stil met je auto.....
Ik neem aan dat ze t wel kosteloos gaan opknappen nu???? Maar hoe dan ook t is en blijft balen als je auto er mee uitschijt.
Je hebt wel n hoop ellende met auto's he de laatste tijd....

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:45

Ik heb het er ook niet over dat het geen stalding is. (je begrijpt me verkeerd Knipoog)
Maar ik vind het een beetje banketstaaf om iemand uit te lachen om hoe zij is. (als je snapt wat ik bedoel)
Zoals shirley zegt ze is bang om niets. Maar wie bepaald voor haar of zij bang is voor niets?
Zij voelt zich er misschien niet veilig bij.

En ik ben er van overtuigd dat zij zeker niet de enige is in de paarden die enigsinds misschien een beetje bangig is. Er zullen er gerust wel meer zijn.

naadje24; nee, volgens jou dan niet. Maar op mij komt het over alsof zij er om uitgelachen word, en dat vind ik dan niet netjes. Maar dat kan ik ook verkeerd begrepen hebben.
Laatst bijgewerkt door danifur op 25-03-07 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:50

ow ja ik ben ook een schijterd eerste klas geworden ! Bloos
maar niemand behalve jij shir en dabo weten toch over wie het gaat?

ja shir ik heb echt geen geluk met auto's de laatste tijd Boos!
en ik rij toch echt normaal hoor...alleen op de snelweg rij ik meestal wat boven de toegstane snelheid maar dat zou voor de auto's niks uit moeten maken....ik denk gewoon dikke vette pech
ik kan mij alleen niet meer herrineren wanneer ik die spiegel gebroken heb Clown
uiteraard sta ik morgen bij de garage op de stoep......

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:55

danifur schreef:
Ik heb het er ook niet over dat het geen stalding is.
Maar ik vind het een beetje banketstaaf om iemand uit te lachen om hoe zij is. (als je snapt wat ik bedoel)
Zoals shirley zegt ze is bang om niets. Maar wie bepaald voor haar of zij bang is voor niets?
Zij voelt zich er misschien niet veilig bij.

En ik ben er van overtuigd dat zij zeker niet de enige is in de paarden die enigsinds misschien een beetje bangig is. Er zullen er gerust wel meer zijn.

naadje24; nee, volgens jou dan niet. Maar op mij komt het over alsof zij er om uitgelachen word, en dat vind ik dan niet netjes. Maar dat kan ik ook verkeerd begrepen hebben.

We noemen toch geen namen, daarbij het was duidelijk dat ze bang was om niets haar paard bewoog niet eens! En ik vond haar wel heeeeel erg in haar eigen straatje denken ten kosten v Ilion en daar werd ik nogal misselijk van! En ik niet alleen. En je kan haar niet enigsinds bangig meer noemen hoor.
En over niet netjes.... ja Daan ik vond haar echt niet netjes met ¨laat m maar rennen¨toen we m probeerden te pakken ze was nl bang dat Ilion dan nog gekker ging doen. dat dit niet zo best was voor Ilion deed haar geen moer; dat vind ik niet netjes!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:55

Nee, er zijn meer mensen die t weten.

Maar ik bedoelde gewoon te zeggen dat ik het niet helemaal netjes vond.

*Maar voor alles nu, of alleen drukke paarden?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:57

Dabo schreef:
Sorry Danielle, ik vond het toch wel lollig... Niet dat Ilion aan de kletter ging, en zeker niet dat Shirley eraf duikelde...

Ik heb er ook om gelachen hoor en ja hoor ook over mijn valpartij. Jee zeg als daar al niet meer om gelachen kan worden.....

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:58

Ik ben trouwens ook geen held hoor, krijg de kriebels al als ik het Twiske inga met dat dat scheur-ijzer van me. Zal nooit zeggen dat ik nooit bang ben!
Maar laten we er maar over ophouden dan Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:58

Ik heb het er ook niet over dat t niet alleen niet netjes van jullie was.
Maar als zij nou gewoon die angst heeft, en meteen naast haar paard gaat staan. Tja.. wat maakt het dan uit. Dat is toch hoe zij het voelt.

En heeft er iemand naar haar geluisterd toen zij dat zei? Ik denk het niet.. Want ik heb haar niet eens gehoord toen ze dat zij. Ik heb ook gewoon geprobeerd zoveel te doen als ik kon.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:59

ShirleyA schreef:
Dabo schreef:

Ik heb er ook om gelachen hoor en ja hoor ook over mijn valpartij. Jee zeg als daar al niet meer om gelachen kan worden.....

Zeg ik dan dat daar niet om gelachen kan worden? Dat moet je toch zelf weten.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:00

Dabo schreef:
Ik ben trouwens ook geen held hoor, krijg de kriebels al als ik het Twiske inga met dat dat scheur-ijzer van me. Zal nooit zeggen dat ik nooit bang ben!
Maar laten we er maar over ophouden dan Haha!

Ik hou er over op. Heb hier geen zin in. Maar ik vind dat je wel moet kunnen zeggen wat je denkt als iets je dwars zit. Als dat al niet kan..
Ik vind dat je niet kan spotten met de angst van iemand, Tenzij diegene er zelf ook mee spot., Dan heb ik niets gezegd.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:04

Iedereen probeerde te helpen alleen zij niet want ze was als de dood. En nee ik ben zeker geen held, in tegendeel zelfs maar zulke rare opmerkingen als zij zei gister, dat ze me haast de bak uit stuurde..... en dat ze niet wilde dat ilion te dicht bij haar kwam.... tja dat vind ik echt triest hoor en dat ze naast haarv paard springt snap ik nog enigsinds maar die opmerkingen niet hoor. Dat is pure egoisme.
laten we wel zijn voor mij was t t engst, want t was mijn paard die daar als n gek rond scheurde met die enge teugel zo lang en zijn kapotte voetje....

maar t is goed afgelopen en dus kunnen we er allemaal om lachen lijkt me, ook om mijn zandhappen.
maar eh ik kan jullie zeggen, na naderonderzoek, de bodem is ok hoor Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:07

Nou, die opmerkingen heb ik niet gehoord! sorry daarvoor. Maar ik zal dan ook niet ontkennen dat dat vreemde opmerkingen zijn ja. Je kan beter eerst proberen een paard te stoppen. Dat ben ik met je eens.
Tuurlijk is t t ergst voor degene wie zijn paard daar loopt omdat er van alles door je hoofd schiet ja.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:11

danifur schreef:
Nou, die opmerkingen heb ik niet gehoord! sorry daarvoor. Maar ik zal dan ook niet ontkennen dat dat vreemde opmerkingen zijn ja. Je kan beter eerst proberen een paard te stoppen. Dat ben ik met je eens.
Tuurlijk is t t ergst voor degene wie zijn paard daar loopt omdat er van alles door je hoofd schiet ja.

Ach joh t is allemaal goed afgelopen en ik lach t hartst om mijn vallen hoor. Ik ben alleen maar blij dat Ilion niet weer stuk is! En miss is t niet zo netjes, maar ik ben ook wel boos om haar egoisme.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:15

Ja, maar misschien moet je dat dan ook nog even tegen haar zeggen om gelul te voorkomen?
Je weet hoe t gaat...

Verder trouwens no hard feelings, maar ik wou dit gewoon ff kwijt.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:23

danifur schreef:
Ja, maar misschien moet je dat dan ook nog even tegen haar zeggen om gelul te voorkomen?
Je weet hoe t gaat...

Verder trouwens no hard feelings, maar ik wou dit gewoon ff kwijt.

Als ik haar vd week zie zal ik haar dat zeker vertellen, want t is niet echt normaal zoals ze geen reed gaf om wat er met Ilion gebeurde...

Nou ja we hebben t er niet meer over, zoals ik al zei t allemaal goed afgelopen.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:27

Dabo schreef:
Jaja Natas, ik zei het in het andere topic ook al... niet mokken, lekker bokken Haha!

Ik heb het gezien Shir... Thimo vond het geweldig!! Hij zat echt te stralen op Missie, echt zo leuk om te zien! super Haha! Haha!
En lichtrijden kan hij ook al, niet constant, soms is hij even het ritme kwijt, maar dat komt ook wel goed. Wees maar trots op je ventje Haha!

Ik heb ook lekker gereden vandaag, Nadine was mee, en da's altijd gezellie.
Bella had het op Missie's voerbak gemunt:
Afbeelding
haha

Hee wat moet dat daar????? ga uit de voerbak v Missie daar ligt al maar n handje voer in hihi.
Leuke foto Ellen!

Goed he die kleine Thimo hij gaat echt vooruit al, hij vond t ook zo leukl! maar vera vond haar les gister ookal zo leuk en ze zei na afloop glimmend dat ze t een hele leuke dag vond met t rijden. Zo goed! Maar je kon aan dat koppie ook zie dat ze er v genoot, ook van dat ze publiek had. Maar t ging ook heel netjes en dan is t ook leuk. En ze zag er zo zoet uit in t rose. dan kan ik ook echt genieten v Missie als ik zo'n meiske er op zie blij zijn.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:35

Die opmerking is idd door haar gemaakt Daan en ik heb er toen ook meteen iets van gezegd. Laat hem maar rennen Verward Een paard wat aan het revalideren is laat je al helemaal niet rennen. Ze zei ook dat ze niet wou dat hij bij haar in de buurt kwam.. net of je dat onder controle hebt op zo'n moment Verward Ik ga wel met jou mee voor wat betreft niet spotten met de angsten van een ander. Ik ben zelf niet echt bang uitgevallen en ben totaal niet bang met Omar, maar ik heb ook andere tijden gehad met hem dat ik het ook niet altijd even grappig vond. Ik weet wel wat het is om bang te zijn en daar kun je niet mee spotten. Ik denk ook dat het misschien beter is hier niet te praten over mensen die zich verder niet kunnen verdedigen hier. Ik denk dat je het ook beter IRL tegen haar kunt zeggen Shir om gel*l te voorkomen, je weet idd hoe het gaat.

Verder weet ik ook om wie het gaat Natascha Haha! Ik was namelijk degene die de deur opendeed en Ilion toen ging rennen Schijnheilig Maar laten we nu maar over dit onderwerp ophouden want ik begreep dat het al het gesprek van de dag is en de hele stal het nu onderhand al weet Haha!