Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bloempie186 schreef:21! volges mij begin k vanaf morgen al af te takelen
daarna ik er weer even op.

maar moet het in theorie al een paar jaartjes zijn ......

)

Dabo schreef:ShirleyA schreef:Dit gaat dus niet over mij he!! hahahahaLater idd gelachen Ellen..... maar ze is ook zo bang voor niets, ze wist niet hoe snel ze van haar paard af kon komen.....

)

danifur schreef:Ik heb het er ook niet over dat het geen stalding is.
Maar ik vind het een beetje banketstaaf om iemand uit te lachen om hoe zij is. (als je snapt wat ik bedoel)
Zoals shirley zegt ze is bang om niets. Maar wie bepaald voor haar of zij bang is voor niets?
Zij voelt zich er misschien niet veilig bij.
En ik ben er van overtuigd dat zij zeker niet de enige is in de paarden die enigsinds misschien een beetje bangig is. Er zullen er gerust wel meer zijn.
naadje24; nee, volgens jou dan niet. Maar op mij komt het over alsof zij er om uitgelachen word, en dat vind ik dan niet netjes. Maar dat kan ik ook verkeerd begrepen hebben.
Dabo schreef:Sorry Danielle, ik vond het toch wel lollig... Niet dat Ilion aan de kletter ging, en zeker niet dat Shirley eraf duikelde...
Het is inderdaad een stalding, dus kan toch hier besproken worden?
ShirleyA schreef:Dabo schreef:Sorry Danielle, ik vond het toch wel lollig... Niet dat Ilion aan de kletter ging, en zeker niet dat Shirley eraf duikelde...
Het is inderdaad een stalding, dus kan toch hier besproken worden?
Ik heb er ook om gelachen hoor en ja hoor ook over mijn valpartij. Jee zeg als daar al niet meer om gelachen kan worden.....
Dabo schreef:Ik ben trouwens ook geen held hoor, krijg de kriebels al als ik het Twiske inga met dat dat scheur-ijzer van me. Zal nooit zeggen dat ik nooit bang ben!
Maar laten we er maar over ophouden dan
danifur schreef:Nou, die opmerkingen heb ik niet gehoord! sorry daarvoor. Maar ik zal dan ook niet ontkennen dat dat vreemde opmerkingen zijn ja. Je kan beter eerst proberen een paard te stoppen. Dat ben ik met je eens.
Tuurlijk is t t ergst voor degene wie zijn paard daar loopt omdat er van alles door je hoofd schiet ja.
danifur schreef:Ja, maar misschien moet je dat dan ook nog even tegen haar zeggen om gelul te voorkomen?
Je weet hoe t gaat...
Verder trouwens no hard feelings, maar ik wou dit gewoon ff kwijt.
Dabo schreef:Jaja Natas, ik zei het in het andere topic ook al... niet mokken, lekker bokken![]()
Ik heb het gezien Shir... Thimo vond het geweldig!! Hij zat echt te stralen op Missie, echt zo leuk om te zien! super![]()
En lichtrijden kan hij ook al, niet constant, soms is hij even het ritme kwijt, maar dat komt ook wel goed. Wees maar trots op je ventje
Ik heb ook lekker gereden vandaag, Nadine was mee, en da's altijd gezellie.
Bella had het op Missie's voerbak gemunt:![]()
haha
Een paard wat aan het revalideren is laat je al helemaal niet rennen. Ze zei ook dat ze niet wou dat hij bij haar in de buurt kwam.. net of je dat onder controle hebt op zo'n moment
Ik ga wel met jou mee voor wat betreft niet spotten met de angsten van een ander. Ik ben zelf niet echt bang uitgevallen en ben totaal niet bang met Omar, maar ik heb ook andere tijden gehad met hem dat ik het ook niet altijd even grappig vond. Ik weet wel wat het is om bang te zijn en daar kun je niet mee spotten. Ik denk ook dat het misschien beter is hier niet te praten over mensen die zich verder niet kunnen verdedigen hier. Ik denk dat je het ook beter IRL tegen haar kunt zeggen Shir om gel*l te voorkomen, je weet idd hoe het gaat.
Ik was namelijk degene die de deur opendeed en Ilion toen ging rennen
Maar laten we nu maar over dit onderwerp ophouden want ik begreep dat het al het gesprek van de dag is en de hele stal het nu onderhand al weet