Ja sorry, ik heb nou eenmaal al andere plannen, dat kan gebeuren
Zo sneu, het nichtje van Kevin's beste vriend is vanmorgen overleden Ze hadden in oktober kanker ontdekt, t lichaampje was op..... Meisje heeft maar 23maanden oud mogen worden Zo oneerlijk..
Is dat dat meisje waar je het laatst al over had met die kapotte lever? Sorry Lin maar het bowlen begint pas om 10 uur omdat Eric nu nog op concours werkt en dat is in Wolvega:(
Ja dat meiske Ze moest een nieuwe lever, maar daarvoor meosten de uitzaaiingen weg zijn, maar daar was chemo voor nodig en dat zou de lever neit redden... Meisje was ook helemaal geel op t laatst
Naar hoor, eerst Gerard, en nu Kylie, komt verdomd dichtbij soms
Tsss het arme kind en ouders, maar voor haar beter dat haar strijd niet langer hoeft te duren.
Eric is sinds gisteren bezig op z'n stage voor 10 weken. krijg ik net een smsje van hem: "Collega waar ik nu mee werk heeft sinds 8 maand een nieuwe vriendin dus daar praten we ook wel wat over".
Nou lekker dan, dus heb hem direct maar even gevraagd sinds wanneer een vriendin na 8 maanden nog "nieuw" te noemen is. Achja, weer zo'n moment waarop je wordt geconfronteerd met het gebrek aan tact bij mannen;)
echt wel:P Meneer legde het uit dat die collega het zelf had over een nieuwe vriendin nadat hij bij zijn vrouw was weggegaan. Maar hij vond mij niet meer nieuw hoor:P
Ik wil een beestje met meer ervaring weer terug. Gewoon een die al L gelopen heeft ofzo. en dan voornamelijk meer springervaring. Want wil zo graag weer springen, maarja omdat ik nog steeds geen held ben en het al zoooo lang niet gedaan heb. Wil ik graag een beestje wat me daar wat meer mee kan helpen. En daarnaast wel lekker dressuuren of course. En dan het liefste een waarbij ik weer het gevoel van hoe het moet worden weer terug kan krijgen. Eentje die net iets verder is dan de fries. Dan kan ik dat gevoel weer doorbrengen naar Siebje.
Vind het wel heel jammer hoor om hem weg te doen, omdat hij de laatste tijd ook juist super vooruit gaat. Maar wil wel plezier in het paardrijden blijven houden.. en met Sieb is al heel veel bloed zweet en tranen.. en daar kan ik echt geen afscheid van nemen.
Dus toen maar besloten bari weg te doen, en dan een ander beestje terug te nemen waar ik ook weer mee voor de fun kan rijden, een keer wat gekkigheid of een dag niet seieus moeten rijden zonderd at ik het de volgende dag merk in het rijden.
Wil gewoon Guessje weer, maarja kon dat maar Dus nu maar op zoek naar haar dubbelganger
He meid toch, wil je wel geloven dat ik een brok in m'n keel krijg als ik dit lees? Guess was uniek, maar laten we hopen dat je een soortgelijke topper weer vindt, die moet ergens wezen! Nu alleen nog tegenkomen:P
millennium
Geplaatst: 22-02-11 22:39
Jolien87 schreef:
En ik heb toch echt een ander paard op mijn verlanglijstje staan....(A)
Collin misschien? (of zit ik nou totaal in de verkeerde richting? )
Dankjewel:) Ik kreeg laatst ook zo'n mooi compliment van Rachel, die zei dat hij bij mij inmiddels loopt als een eigen paard en het doet als een tierelier. Een heel verschil met toen ik bij Paul reed...
Rachel, die geeft relatief nog niet zo lang les op de manege. In eerste instantie heeft ze een paar keer vanuit de FNRS gejureerd bij ons en via een vacature op de site van de FNRS is ze bij ons gekomen als instructeur...
Ik had gister de uitvaart van Kylie, t kleine meisje.... Was ontzettend mooi! Waren HEEL veel mensen, en volgens mij heb ik bij werkelijk iedereen tranen gezien.... Het was wel heel zwaar, omdat het zo oneerlijk is! Op de begraafplaats kreeg iedereen een roze ballon(Kylie's favoriete kleur ) en die gingen we tegelijk oplaten, voor ze met de mand(een rieten kist, in t roze ) naar het grafje zouden lopen. Toen kwam er 1 ballon weer naar beneden, bleef echt zo voor de kist wat zweven, en ging toen weer verder.... Heel bijzonder! Alsof Kylie ermee wou zeggen; he jongens, ik ben er nog!
Vond het ook wel moeilijk op de begraafplaats.. Kylie ligt dan in het zogeheten 'kinderlaantje', alleen kindergrafjes.. Maar van de ong 50 grafjes, had de helft maar 1 datum Doodgeboren of maar een paar uur geleefd... En in een grafje lag een doodgeboren tweeling. Dat lijkt me echt verschrikkelijk, dan verlies je in 1 klap 2 kinderen....
Nouja, al met al heel mooi afscheid kunnen nemen van Kylie, ookal was het hartverscheurend...
Het is rond: vanaf nu is Collin mijn leaseknolletje voor 3x in de week. Heb het er gisteravond met Marcel over gehad en de boel meteen voor mekaar gemaakt. Het was toch niet meer echt de vraag of het wel goed zou gaan;) Ben benieuwd of die nu ook anders rijdt.... (Collin dan he, niet Marcel!)
Leuk hoor Jolien! Knap dat je het financieel ook rond krijgt. Vind de prijzen bij de Haerst echt absurd hoog, helemaal in vergelijking met het manegebedrijf waar ik nu les geef.