Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoog uit het halthouden, dat vind hij iets lastiger.
. Eigenlijk is met alles halthouden zn moeilijke punt. Met buitenrijden ging dr altijd iemand mee die van te voren alvast op het knopje kon drukken zodat atlas rustig in stap door kon gaan bij de stoplichten...
. 

. De vorige verzorgster heeft alleen maar vliegles gehad... Maar die wilde ook geen les nemen enz dus daarom is ze met haar gestopt... Nu mag ik een poging gaan wagen
.
. Maar ik hoop dat het niet zo ver komt
.
. Maar ik heb dr wel vertrouwen in!!! Longeren gaat nu ook goed dus met rijden zal het met wat oefening ook wel goed komen...
. Maar ik geloof niet dat het echt rodeorijden gaat worden.... Eline is dr bij
dan gedraagt ie zich wel... Maar bij de vorige verzorger ging het fout toen eline dr niet was.... En die verzweeg het ook nog is... Zei tegen eline dat het goed ging en ondertussen gooide die dr gericht tegen de hekken aan enz... Maar gelukkig kennen we elkaar nu al een beetje door het longeren
en hopelijk respecteerd ie me....
. Vind het best wel een beetje spannend... De eerste keer op een niet manege paard (met uitzondering van een paar shetlanders die ik ooit heb gereden) ga rijden.... en dat is toch wel een stuk lastiger denk ik....
(Nu is Atlas wel een apart geval als ik het zo hoor!)
. En haar mocht ie kennelijk niet zo.... Maar ik en Atlas zijn al aardig vriendjes aan het worden... Dus hopelijk doet ie dat gekke gedrag bij mij niet.....