Stoer hoor!ga je daar nu ook mee rijden? (is nog niet meteen verplicht in t Z toch?) Hoe was Shaar eronder?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Stoer hoor!
Zaterdag is de uitgerekende datum toch?
heb je er ook al mee gereden?
Daarna onze energie er weer aan gegeten met een frietje, al vond Daniel de saus lekkerder
Hopen dat ze die donderwolk voortaan altijd op de wei laat, wel zo handig 

Ben ik 1 avond niet online, gelijk 2 halve pagina's erbij gekletst 
Fijn dat het bij beiden zo goed ging. Dan haal je toch net iets meer uit je les! En Voice ook aan de touwtjes, zónder donderwolk haha. Nous ging de vorige keer wel flink tekeer ja
Gaat het longeren wel goed met je reuma?
Kan het me voorstellen dat je je 'oude' kleren dan wel eens beu bent ja. Heb je niks leuks gekocht in Peru? of houden ze daar een heel andere stijl op na? 
Een vriendin van mij gaat nu ook studeren in Breda. Daar kan ik misschien ook af en toe mee samen reizen. Is wel makkelijk als jij volgend jaar niet meer met me mee gaat
ik vind het trouwens nog steeds erg flauw van je hoor dat je dat niet wil doen...Citaat:Kims, wat was er vandaag niet goed met de baby?
Weer het hartje?
Nou ik duim voor je dat je net als ik zoveel geluk mag hebben om op de uitgerekende datum te bevallen!
Om 4 uur in slaap gevallen en om ongeveer kwart voor 9 wakker geworden! whaha, echt hoor, hoe krijg ik het voor elkaar...
En toen las ik het smsje: gaat alles goed?
Cis: moeten wij snel ook nog een afspreken om bij te kletsen, keer zin om hier langs te komen?
Vannacht nog een beetje kunnen slapen?
Heb ik weer hoor
Was echt heerlijk weer vanmiddag!
Heb dus ook lekker met mn schoolboeken (jaja diehard student
) buiten in t zonnetje gezeten
Kom maar op met nog meer zon morgen en overmorgen en de week daarna
Heerlijk! Jij er ook van kunnen genieten Mariek? En de rest?
Maandag les, dinsdag les & woensdag, donderdag en vrijdag VRIJ!
Of iig zo is t rooster voor de eerste week. Voor de andere weken kan t nog veranderen, maar van mij mag t zo blijven
haha (andere klassen hebben een minder leuk rooster: maandag, dinsdag en donderdag les of de minst leuke: maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag iedere dag les)
t begon al met Cis der verbaasde gezicht "huh? Uh, Hoi!""Mamm? heb je hun ook uitgenodigd?!" hihi
Dat is toch iets waar ik nooit zo tegen kan. Bloed, operaties bekijken op tv enzo: prima, maar kots zien en moeten opruimen.. das lastiger. 

. Ach, ik heb het al 40 weken overleefd. Die 2 weken extra moeten ook nog kunnen!
voor de eerste en de laatste keer.
Ben ik ook weer eens! Iedereen al weer gezien, maar de afgelopen 2 weken in de vakantie te druk gehad om een verhaaltje te tikken!
Dan hoor ik vast wel wanneer je tijd hebt voor foto's. 
Ik heb er wel interesse in!
Ben je de week erop ook nog hier? Dan zou ik ma-di-woe-vrij-zaterdagavond kunnen (jaja, Thirz moet dan weer een stuk minder werken, ff uitrusten
) Maar dan zie ik je misschien donderdag op stal en sowieso zaterdag bij Nel!
Succes weer op school morgen!
Zou de zomer dan voorbij zijn?! Wel fijn dat we straks weer overdag op t strand kunnen
Gefeliciteerd!!!
Bevalling is erg snel gegaan; 2,5 uur vanaf eerste wee! Ze ligt nu nog in ziekenhuis, mag dinsdag waarschijnlijk naar huis.
Heel de sms van Kim kwijt!
Maar thuis dus eerst op mn mail en bokt gekeken en jahoor
Kims en Nick, paps en mams
Gefeliciteerd hoor! En echt een leuke naam hoor Kim! Klopt wel wat je zei over die naam denk ik, maar ik vind hem leuk!
Vlak daarna vliegt Nalex voorbij zonder ruiter en komt Sari voorbij knetteren. Dus toen heb ik Laroush stilgezet, afgestapt, gewacht op de ruiter van Nalex die aan kwam lopen en samen t pad afgelopen. Sari kwam ons al met ruiter tegemoed (die waren een hond tegen gekomen en daar houdt ze niet zo van, dus die ging vol op de rem. Dus toen is de ruiter snel afgestapt.) En een end daarachter de instructrice met Haydn en Gabber, en de andere ruiter met Nalex (met stukke teugels).