manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 18:42

Net echt Bar Pling Stoer hoor!
ga je daar nu ook mee rijden? (is nog niet meteen verplicht in t Z toch?) Hoe was Shaar eronder?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 18:51

Shaar liep nogal te kauwen op de stang en daarna vond ze t heel normaal leek wel, echt grappig!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 20:22

Kims; gooi die baby er nou eens gewoon uit! Clown Zaterdag is de uitgerekende datum toch?
Cis: lekker weer thuis Haha!
Hopen dat je het relaxte rooster hebt dan Anne; moet je nu een heel jaar naar school of ook nog ergens stage lopen?
Staat dr cool Bar Ja heb je er ook al mee gereden?

Nous had vandaag dr donderwolk in de wei gelaten en we hebben lekker kunnen rijden, dan is ze weer lief he Tong uitsteken Daarna onze energie er weer aan gegeten met een frietje, al vond Daniel de saus lekkerder Clown

Nu lekker op de bank liggen met dubbele afl. van het Blok Doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 20:24

Fijn dat je lekker hebt kunnen rijden Thirz Haha! Hopen dat ze die donderwolk voortaan altijd op de wei laat, wel zo handig Tong uitsteken

Vanaf februari ga ik nog een halfjaar stage lopen Thirz Lachen

Bankhangse! Doei!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 20:27

oehhh Bar, stoer hoor!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 21:19

hoi hoi,

he cis, geeft niks hoor, je bent net thuis, dus verwacht niet dat je dan continu aan mij denkt.. haha Knipoog
lekker hoor dat je weer thuis bent!

Ik heb een heerlijke verjaardag gehad, heb gisteravond heeeeel veeeel nieuwe kralen gahad voor mn ketting-maak-hobby.
Kan weer even voorruit!

Vandaag weer eens gelest bij Carolien, maar dan vanaf de grond haha, van longeerles wordt je ook wijzer!
Voice voor het eerst met touwtjes gelongeerd, ging super!!!

Nou heb nog steeds geen kast voor van de winter, dus als iemand nog een goeie paarden kast weet.....!?
Wilco wil hem best maken, maar hij heeft en neemt er geen tijd voor dus dat schiet niet op...

Bar, staat gaaf hoor!
Kan je het nog geloven dat je al zover bent gekomen met je kleine hafje? Knipoog
Echt super!!!!

Kims, wat was er vandaag niet goed met de baby?
Weer het hartje?
Nou ik duim voor je dat je net als ik zoveel geluk mag hebben om op de uitgerekende datum te bevallen!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 10:35

Stelletje kletskouzen! Haha! Ben ik 1 avond niet online, gelijk 2 halve pagina's erbij gekletst Knipoog

Zo te horen hebben jullie gisteren weer lekker les gehad van Carolien Lachen Fijn dat het bij beiden zo goed ging. Dan haal je toch net iets meer uit je les! En Voice ook aan de touwtjes, zónder donderwolk haha. Nous ging de vorige keer wel flink tekeer ja Clown Gaat het longeren wel goed met je reuma?
Ik zou misschien ook nog komen kijken, maar na zo'n hele ochtend ziekenhuis had ik daar niet meer zo'n trek in.

En Cis post weer vanaf thuis! In d'r andere kleren Tong uitsteken Kan het me voorstellen dat je je 'oude' kleren dan wel eens beu bent ja. Heb je niks leuks gekocht in Peru? of houden ze daar een heel andere stijl op na? Clown

Ik duim voor je Anne, dat je je gunstige rooster krijgt! Ik weet de mijne nog niet (want nu is pas het rooster bekend voor aankomend blok en daar doe ik niet aan mee). Kunnen we weer afstemmen wanneer we samen kunnen reizen Ja Een vriendin van mij gaat nu ook studeren in Breda. Daar kan ik misschien ook af en toe mee samen reizen. Is wel makkelijk als jij volgend jaar niet meer met me mee gaat Knipoog ik vind het trouwens nog steeds erg flauw van je hoor dat je dat niet wil doen...

Citaat:
Kims, wat was er vandaag niet goed met de baby?
Weer het hartje?
Nou ik duim voor je dat je net als ik zoveel geluk mag hebben om op de uitgerekende datum te bevallen!

Weer het hartje inderdaad. Op de site staat het hele verhaal geschreven. Nou, ik teken voor een bevalling aankomende zaterdag! Denk alleen dat de kans minder dan nihil is Nagelbijten / Gniffelen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 23:35

En en? zou Kimberley misschien aan het bevallen zijn? is ze ziek? is er wat mis?
Nee hoor, Kimberley lag gewoon heerlijk op dr bedje Clown Om 4 uur in slaap gevallen en om ongeveer kwart voor 9 wakker geworden! whaha, echt hoor, hoe krijg ik het voor elkaar...

Nick kwam thuis om half 5 en die dacht: aaah lekker laten liggen. Ik had de nacht ervoor namelijk geen oog dicht gedaan. Hij was alleen vergeten dat ik naar Cis toe zou gaan haha! Ik werd wakker rond 9 en dacht: schemer? huh? Toen keek ik op mn mobiel en zag dat ik niet zomaar even te laat was, maar gewoon een aantal uren Vork En toen las ik het smsje: gaat alles goed?
Snel maar teruggebeld en langsgegaan dus haha! Toch nog gezellig eventjes langsgeweest. Alsnog sorry Cis! *voelt zich schuldig* Had echt eerder willen komen... Normaal gesproken heb ik van dit soort rare acties nooit last Huilen van het lachen

Zit nu dus ook maar aan mn avondeten whaha. Boterhammetje pindakaas doet het altijd goed. En straks (over 10 minuten) duik ik gewoon weer mn bedje in!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 09:49

Was het gezellig gister? Vast wel Lachen Cis: moeten wij snel ook nog een afspreken om bij te kletsen, keer zin om hier langs te komen?
Haha, die Kims Clown Vannacht nog een beetje kunnen slapen?

Moet nog tot 13u werken omdat ik dan pas afgelost wordt, vanmorgen ging er iemand overgeven...alles onder, bah Misselijk Heb ik weer hoor Clown
En waar blijft dat beloofde zonnetje van vandaag?!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 12:34

Hallo allemaal....
ik ben ook weer terug, heb iedereen inmiddels al weer gezien, maar me nog niet weer officieel gemeld op Bokt haha....
Gister was zeker gezellig, lekker bijgekletst en heerlijk gegeten....
Moest gister 4 pagina's bijlezen ofzo, dus heb eerlijk gezegd niet zo goed kunnen onthouden hoe of wat er allemaal stond....

Ben bezig om een nieuwe deken voor Jade te kopen, (hadden het er gister ook al ff over) maar heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel grams je wanneer nou op doet, en wat voor deken ik erbij moet kopen, of dat ik meerdere dekens moet kopen.
wat ik al heb:
100 grams regendeken
200 grams regendeken
400 grams staldeken
200 grams staldeken, maar die is een beetje kapot, dus daar wil ik eigenlijk een nieuwe voor....
wilde eigenlijk snachts in stal en overdag op de paddock dezelfde dekens oplaten,dus en een stal en een regendeken, maar denk dat Jade het dan erg warm krijgt snachts, want in onze stal wordt het niet zo heeeeel koud snachts....dus dan alleen voor snachts een staldeken, en overdag een regendeken eroverheen...
Wie kan mij adviseren hoeveel grams ik bij moet kopen??????

ja Cis, waar blijft nou dat New Yorkse zonnetje wat jij ons gister hebt beloofd????????

Kims, heeft het vele lachen gister geholpen???????

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 19:24

haha, dat hoorde t zonnetje hoor Mariek Knipoog Was echt heerlijk weer vanmiddag! Pling Heb dus ook lekker met mn schoolboeken (jaja diehard student Vork) buiten in t zonnetje gezeten Haha! Kom maar op met nog meer zon morgen en overmorgen en de week daarna *LOL* Heerlijk! Jij er ook van kunnen genieten Mariek? En de rest?

Én ik weet mn klas (was idd B) en we hebben t geweldigste rooster van allemaal Hyper! Maandag les, dinsdag les & woensdag, donderdag en vrijdag VRIJ! Wow! Of iig zo is t rooster voor de eerste week. Voor de andere weken kan t nog veranderen, maar van mij mag t zo blijven Tong uitsteken haha (andere klassen hebben een minder leuk rooster: maandag, dinsdag en donderdag les of de minst leuke: maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag iedere dag les)

Was zeker gezellie gister Ja t begon al met Cis der verbaasde gezicht "huh? Uh, Hoi!""Mamm? heb je hun ook uitgenodigd?!" hihi

Ow lekker Thirz Scheve mond Dat is toch iets waar ik nooit zo tegen kan. Bloed, operaties bekijken op tv enzo: prima, maar kots zien en moeten opruimen.. das lastiger.

Vannacht wat beter kunnen slapen Kim?
En nog lekker gecomputoetert, of toch ook een beetje buiten (onder de parasol) gezeten?
Is er al iemand zn koffers aan t bakken in je buik? Vandaag of morgen hè! Je hebt t toch nog wel een keer voor der herhaald toch?!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 22:25

Hoi hoi,

o o die kims, ja wij ons maar afvragen of je nog niet aan t bevallen was...
We maakten ons al zorgen, maar dan weet je wel dat we om je geven Knipoog

Hardwerkende Thirza, vervelend dat je vandaag spugend kind had!

Anne, lekker in t zonnetje in de tuin zitten lekker hoor!
Je rooster klinkt goed!

Ik heb net 2 pony's ingevlochten en ben er klaar voor om ring te rijden!!!

Bianz, succes met je les morgen!!!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 10:15

Brrr kots is echt afschuwelijk. Ik vind het niet erg om naar kotsende mensen te moeten kijken en ook ff ondersteunen als ze bezig zijn vind ik geen probleem. Maar het opruimen, nee daar pas ik voor! Zo'n vieze kwak brrrrr. Had t met je te doen hoor Thirz haha. Die kindjes van jou spugen eigenlijk best wel vaak! Maar ik zag dé oplossing op tv: de kots-lamp. Dat kwam voorbij in het beste idee van Nederland haha! De lampenkap is tevens kotsbak. Moeten de kids alleen niet vergeten eerst de bak schoon te maken voordat ze m weer op de lamp terugzetten Clown

@ Marieke: Tsja, lastig inderdaad in zo'n warme stal. Anders kon je gewoon voor 1 deken gaan (minimaal 400 grams waarschijnlijk) en die buiten en binnen oplaten. Maar nu zou je wel moeten wisselen. Het ligt helemaal aan het temperatuursverschil tussen de stal en buiten. Ik denk (omdat je nu al een 200 grams regendeken hebt) je wel toekomt met een staldeken van 200 á 300 gram. Maar dat ligt echt aan Jade, en ik weet niet hoe warm of koud zij het altijd heeft.

Lekker Anne, zo'n rooster! Dat zou ik ook wel willen volgend blok haha. 2 dagen school, derest vrij! heerlijk Lachen

Nou, vandaag de uitgerekende dag. Maar ik voel helemaal geen krampjes oid hoor! Ik heb duidelijk gemaakt dat de huur van mijn buik opgezegd is, maar nu heeft de kleine besloten de boel te gaan kraken Vork . Ach, ik heb het al 40 weken overleefd. Die 2 weken extra moeten ook nog kunnen!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 11:31

Thirz, volgende week heb ik wel tijd om gezellig een avondje naar Middelburg te komen. Laat maar even weten wat voor jou het handigst is, ik kan alleen niet op ma, di en woe (er blijft dus weinig over haha).
T zonnetje kwam dan toch, heerlijk weer en zo toch maar naar het strand Haha! voor de eerste en de laatste keer.
Sorry marieke, over dekens kan ik je geen goed advies geven maar de andere dames vast wel.
Het was supergezellig woensdag en jullie allemaal bedankt voor jullie komst, jammer dat je er niet bij was Thirz maar bij nel doen we het gewoon dunnetjes over. Het was écht een verrassing haha, ik had gewoon helemaal niets door Clown
Kims, succes in de blessuretijd (zo moet je het maar zien hihi)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:31

Ik duim voor je kim dat je kindje toch bestuit om de wereld te komen verkennen nu de zon schijnt! Knipoog

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 15:36

Hoooii! Haha! Ben ik ook weer eens! Iedereen al weer gezien, maar de afgelopen 2 weken in de vakantie te druk gehad om een verhaaltje te tikken!
Kims, ze mag me niet teleurstellen hoor; morgen is ze er gewoon uit! De deal was tot en met vandaag, dus als je dan vandaag maar begint met puffen is morgen ook goed haha! Ik duim heeeel hard voor je!
Cis, leuk dat je zo hebt genoten van je feestje! Vond het ook een erg leuk idee van je mams! Weer even lekker bij kunnen kletsen. Zoals je smste; prima als je volgende week een keertje naar Orson wilt komen kijken, het zou donderdagavond kunnen als je me wilt zien rijden. Vrijdags longeer ik nl. meestal. Maar je moet ook nog met Thirza afspreken natuurlijk, dus ik hoor het wel.
Anne, da's een fijn rooster, ongelofelijk hoor maar 2 dagen school!! Luizeleven Haha! Dan hoor ik vast wel wanneer je tijd hebt voor foto's.
Marieke, ik ben ook zelf aan het puzzelen wat ik doe qua dekens, denk dat ik ga voor 2 x 200 grams, zodat ik voor heel koud en minder koud iets heb. Mijn regendeken is toch 0, dus die kan er altijd overheen. Maar ik zoek op het gemakje nog eens verder.
Thirz, fijn zo'n dienst! Hoop dat je het vanavond wat rustiger hebt!
Nel, hoe was het ringrijden? Nog meer dan 10 ringen gestoken?
Bar, nog wedstrijd van het weekend?
Heb vanmiddag 5 kwartier les gehad, was helemaal kapot (en Orson ook)! Wel heel lekker gereden; het rechtrichten gaat steeds beter en ook de nagefelijkheid wordt steeds soepeler nu ik de achterhand beter bestuur op het slagschip Haha!
Ga nu maar eens ff nog wat in huis doen, vanavond komt Nathalie. Daarna nog even naar de stad voor Patricia d'r verjaardag. Al maak ik het niet laat; de bruiloft was vannacht ook erg laat afgelopen en heb dus niet zo veel uurtjes slaap gehad Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 18:29

Nee geen wedstrijd dit weekend, lekker relaxed! Nouja relaxed, ben net naar les geweest en shaar en ik waren beiden behoooooorlijk bezweet! Pfoe wat een weer opeens!
Volgende week zondag heb ik wedstrijd in vrouwenpolder, dan de 20e in serooskerke (1e binnenwedstrijd) en dan ga ik misschien die wedstrijd daarna Z1 starten, spannend spannend!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 13:28

Whaha Kims, de kots-lamp Clown Ik heb er wel interesse in!
Cis met een druk schema. Ik ben donderdagavond ook op stal en vrijdag aan t werk, dus wordt best lastig Huilen van het lachen Ben je de week erop ook nog hier? Dan zou ik ma-di-woe-vrij-zaterdagavond kunnen (jaja, Thirz moet dan weer een stuk minder werken, ff uitrusten Lachen ) Maar dan zie ik je misschien donderdag op stal en sowieso zaterdag bij Nel!
Bianz: pittig lesje dan en dat met deze temperaturen, fijn dat het zo goed gaat!
Nel: nog wat gewonnen gister?
En Anne met dr relaxte rooster, mazzel Ja Succes weer op school morgen!

Ik ga nu nog ff van de zon genieten en dan eens naar stal. Beetje jammer dat het vanaf morgen weer een stuk minder lekker weer is Scheve mond Zou de zomer dan voorbij zijn?! Wel fijn dat we straks weer overdag op t strand kunnen Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 15:04

Whoehoe Kims Go jij! Go jij! Hyper! Party!! Gefeliciteerd!!!
Echt fijn dat ze er is!!! Nu kunnen jullie lekker van haar genieten Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 17:13

Wat wat wat?!
Is ze geboren????

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 17:34

Ja wat????
Mogen wij het ook weten, ben benieuwd!!!
Maar gefelciteerd dus!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 18:16

Kims heeft iedereen een smsje gestuurd, maar blijkbaar is het niet bij iedereen goed gegaan, want Anne had een smsje dat ze niet kon lezen ofzo zei Kims net?! Verward
Maar ze is idd bevallen van een dochter genaamd Febe, 3680 gram en alles gaat goed met beide Haha! Bevalling is erg snel gegaan; 2,5 uur vanaf eerste wee! Ze ligt nu nog in ziekenhuis, mag dinsdag waarschijnlijk naar huis.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 18:28

Ja, k was op de manege, kreeg ik een sms van Kim. Open ik hem, zie ik de sms van Marieke van gisteraaf Verward Heel de sms van Kim kwijt! Scheve mond
had al wel een vermoeden, want Kim die mij op zondag smst komt maar zelden voor Tong uitsteken Maar thuis dus eerst op mn mail en bokt gekeken en jahoor Go jij! Go jij! Kims en Nick, paps en mams Haha! Gefeliciteerd hoor! En echt een leuke naam hoor Kim! Klopt wel wat je zei over die naam denk ik, maar ik vind hem leuk!

Phoe, wel een meisje wat je flink voor de gek kan houden hoor. Eerst denk je dat ze veels te vroeg gaat komen, dan daalt ze maar niet in en denk je dat t zéker overtijd gaat en vervolgens komt ze de dag na de uitgerekende datum!

Genietse van Febe saampjes Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 20:28

Phoe, vandaag nog wat hoor. We gingen op buitenrit, maar we hadden niet echt een voorop paard, dus instructrice ging mee op Haydn. Gabber plakt sinds de wei-vakantie erg aan Haydn, dus die daarachter, toen ik op Laroush, Sari en Nalex.
Al een hele ronde gedaan, eerste galoppeerpad niets aan de hand, stik braaf iedereen. In t nieuwe bosje ook een galopje, eerste paar passen gingen goed, toen ging gabber naast Haydn, er voorbij.. en toen peerde die er vandoor Scheve mond Vlak daarna vliegt Nalex voorbij zonder ruiter en komt Sari voorbij knetteren. Dus toen heb ik Laroush stilgezet, afgestapt, gewacht op de ruiter van Nalex die aan kwam lopen en samen t pad afgelopen. Sari kwam ons al met ruiter tegemoed (die waren een hond tegen gekomen en daar houdt ze niet zo van, dus die ging vol op de rem. Dus toen is de ruiter snel afgestapt.) En een end daarachter de instructrice met Haydn en Gabber, en de andere ruiter met Nalex (met stukke teugels).
Iedereen geschrokken, vooral de ruiter van Gabber... Wisseltruc gedaan daarna, intructrice op Gabber, ik op Haydn en meisje van Gabber op Laroush en terug naar huis gestapt. Uiteindelijk geen paarden de weg op gerent, niemand gewond, maartoch ff schrikken. Dan is t gewoon een lastig pad dat laatste stuk: prikkeldraad aan de ene kant, sloot aan de andere. Maargoed, gelukkig kreeg ze Gabber daar wel stil!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 20:37

Hoi hoi,

echt super gaaf dat de baby geboren is!
En een leuke naam!
Gelukkig dat de bevalling ook vlot verlopen is!!!
Ik heb ook geen sms ontvangen, maar heb kims net een sms gestuurd en gefeliciteerd.

Gister zelf een leuke dag gehad, wilco 15 ringen, ik 9 ringen.
Was toch tevreden want normaal rijden we 30 beurten, maar nu hadden we maar 22 beurten.
Wilco reed op Robin en dat ging weer super!