Zoo ik heb echt heerlijk gereden! Dix liep eindelijk weer eens fijn nadat ze lekker warm was! Ze houdt de laatste tijd links echt onwijs vast, nog erger dan normaal. Maar vandaag kreeg ik fijn hulp en liep ze op een gegeven moment erg lekker. Tweede helft gingen we springen. Ik heb maar 1x eerder met haar gesprongen, dat was vorig jaar februari. Toen was ze echt hilarisch. Het was onwijs eng wanneer andere paarden gingen springen, dan sprintte ze weg. Mijn eerste twee sprongen toen waren onwijze hertensprongen en daarna sprong ze wel oke. Dus ik was benieuwd hoe ze het vandaag deed. Ik had eerst een weigering omdat het toch nog best wel spannend was. Maar daarna sprong ze echt top! Topperd van me! Dus ben weer helemaal trots op dr!!
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 18-10-11 23:05
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Wij reden op de snelweg zagen we vlak voor ons dikke bliksen schichten!
En er stond midden op de oprit een auto stil, en de bestuurder lag bewusteloos achter het stuur... De bijrijders waren druk aan het bellen enzo.. Echt creapy :S
Owh he das idd eng! Toen ik net de snelweg afkwam en nieuwegein inreed, stond er een bus gewoon bij het hokkie, daarachter een auto en een andere bus ernaast half op de weg....wat daar was gebeurd....?
Vandaag dagtocht gehad, was leuk Nogsteeds gek op Plu
We gingen crossen op t cross pad (duhh -.-) en er lagen veel hele grote plassen en mona sprong er overheen en had dat meisje (Elisa) niet verwacht, dus viel er van af. En de rest ging mona vangen en ik stond in mn eentje met plu bij elisa en hij was echt braaf! (Oke wel heel erg derammen maar bleef wel staan ongeveer) en Ronald ging in zn eentje op smokey terug om henl te halen (echt super stoer!!) En toen ging Elisa bij henk voor op sax xD. Ze viel op r stuitje dus wel veel pijn, maar verder valt t wel mee volgens mij Nog wel een paar gevallen, 2 met paard en al (rocky en Rosa) en zo'n vriend van henk ofzo van loulou. En nog een paar maar niet zo erg allemaal geloof ik. Maar verder was t wel leuk xD