Jaaaaa allemaal leuke verhaaltjes en met zn allen plannen maken ? Nu we het toch over maken hebben, mag ik dan de posters voor op de slaapkamer deur maken Zullen we trouwens een gaan nadenken daarover?
Ja ik ga ook met een meisje uit mijn klas, Ilonka en haar zus Saphira maar die neemt ook een vriendin mee en Montana wil liever niet bij haar op de kamer.. En met mijn beste vriendinnetje Montana, haar zusje Quinty, De eigenaresse van Quinty's pony, Robin, ook hier op bokt, volgens mij neemt zij ook een vriendin mee.. Hopelijk ben ik niemand vergeten.. Dus ik ga zoiezo bij Ilonka en Montana (denk ook Quinty) op een kamer (als kan) Montana, Ilonka en Quinty zijn ook net als ik geintresseerd in een polo
En we aten gewoon aardappeltjes, salade en karbonade..
Fleurrr_
Geplaatst: 09-05-11 18:27
ooo hahahha Mijn zusje Pien van 8, kwam net naar beneden lopen.. "Ja heb me even verkleed" Bloemtjes rok als jurk aan met grijs topje eronder, koningsmuts op en indianen chaps (van stof) o, niet vergeten, ook haar toverstafje had ze mee hahaha, madame wil aan "het hoofd" van de tafel zitten want ja, ja ze is koning (ahum, Pien, je bent koningin) Daarna moest ik "koninglijke muziek" opzetten en daar ging ze op dansen hahaah, heb me helemaal dood gelachen. Grappenmaker is ze toch ook.
"Pien ik wil even foto van je maken" "Nee, nee dat mag niet" nou haha een fotoshoot tijd terug, pien is zo grappig