Ik hoop op Trendy te mogen ! Maar gok dat ik binnenkort eens op gerko zit. Ga denk ik donderdag met mazzel balkjes stappen en draven. Denk dat ik met mazzel dat prima aandurf!
Gerko rijdt niet vaak bij ons mee, tot nu toe slechts enkele keer....maar Yvonne dacht dat ik niet op gerko wilde......maar dat is Arko waar ik niets mee heb....dus gok binnenkort op gerko te zijn ingedeeld. Ziggy kan prima lopen, maar kan ook zeer onverwachts uit de hoek komen....vooral als de teugels te veel worden aangenomen
Saskia89
Geplaatst: 09-12-13 21:17
Haha, o dat is wel wat voor mij. Rijd altijd met ( te) lange teugels hahaha.
Mazzel kan prima balkjes lopen , ik heb bij Fenna ooit nog is geholpen met springen (nou ja huppeltjes ). Misschien als ik ver ga zoeken heb ik daar zelfs nog foto's van .
Ik heb tijdje geleden nog gesprongen met hem en ook wel eens los laten springen. Hij kan het prima. Lekker dat jullie zo samen buiten konden rijden vandaag. December is helaas drukke maand voor mij qua werk. Hopelijk hebben jullie morgen leuke paardjes. En idd springen op aad manier isnieniet leuk.
Zeker! Denk ook zeker dat mazzel vanochtend die kluchten goed had kunnen doen. Vertrouwde alleen mezelf niet helemaal (ivm toch wel enige vermoeidheid) en ben daarom afgestapt en heb het aan de hand gedaan.... Wel leuk dat zowel Wendy, Saskia en jij Esther, allemaal hetzelfde zeggen, haha! Ga zo kijken of ik nog kan slapen. Ben vanmiddag toch in slaap gevallen.....had wel een wekker gezet gelukkig!