What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 12:50

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:
@Liquita,ik kan me geloof ik nog herinneren dat je zo`n geinig stukje had gevonden waar iemand het zo heel grappig had omschreven en opgeschreven had.Dat was jij toch?
Dat zou best kunnen, kan me wel herinneren dat we het er inderdaad ooit over gehad hebben. Maar ik weet niet zo goed meer of ik daar een geinig stukje over had gevonden. Dat zegt niet dat ik dat niet was hoor, ik merk de laatste tijd wel meer dat ik dingen vergeet :o . Maar ik ga even zoeken, misschien komt het weer boven ;) .

Het was inderdaad een héééeéél leuk stukje :D

Maar gewoon: handschoenen aan en de spuit erin zetten, betadine shampoo en losplukken maar :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 13:00

ATE schreef:
ja liquita en san weten het al ik heb mail met een engelse man die komt als goed is 10 juli naar nederland om in het echie te zien vind het wel eng hoor hahahahahahahhhhaahaha
maar we zien wel waar schip strant ene wees niet bang heb meteen gezegt dat ik echt niet naar londen ga verhuizen haahahahahahahahahahahahahahaha

Ohh Ate wat leuk voor je.
Maar het lijkt me inderdaad reuze spannend.
Aftellen: nog 5 dagen ;)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 13:05

Gevonden!!! in ons vorige topic op 09-09-09 := . Ik was inderdaad degene die dit stukje had geplaatst. Ik ga maar alvast een plekje reserveren bij ons in het verpleeghuis _O- .

1. Zorg dat je er zeker van bent dat er geen argwanende vriendjes, moederlijke buren of padvinderkindertjes binnen gezichtsafstand van het gebeuren zijn. Alhoewel, ze komen natuurlijk onverwacht TOCH net wel opdagen als je er net midden in bezig bent. Verzin dus een goede uitleg.

2. Knip je vingernagels kort. Verzamel paard, waterslang en je gevoel voor humor (plus in het ideale geval Excalibur schoonmaakmiddel en misschien dunne latex handschoenen)

3. Gebruik de slang (of een natte spons) om de koker en zijn bewoner nat te maken. Ehm, dat wil zeggen, doe dit op een “beschaafde” manier, dat wil zeggen, waarschuw je paard, want hij is geneigd een aanval te plegen als een ijskoude waterslang onverwacht in zijn privédelen spuit.

4. Stel je paard nu voor aan mr. Hand. Persoonlijk vind ik het het veiligst om naar het hoofd van het paard te kijken, met mijn schouder en heup dicht tegen mijn paards dij en heup, zodat ik het meteen voel als hij een verdachte beweging maakt (zoals zijn been optillen). Bovendien kan hij mij hooguit wegschuiven en niet werkelijk slaan, als ik zo dicht op hem sta. Het paard moet vastgehouden worden door een helper of door je vrije hand, NIET vastgebonden zijn aan een paal of tussen de lijnen. Hij kan best een beetje heen en weer schuiven als hij niet blij is met mr. Hand maar laat je daar niet door weerhouden; zo lang je geduldig bent en geleidelijk werkt en pal tegen hem aan blijft staan, komt hij er wel overheen. Onthoud dat het bepaald on-damesachtig is als je meteen naar je paards Edele Delen graait. Laat je paard merken wat er staat te gebeuren. Leg je hand tegen zijn buik, glijd met je hand naar achteren tot je naar binnen kan in het Huis van het Echte Edele Deel. Zodra je dit eerste gedeelte van je bestemming bereikt heb, bevochtig dit dan goed met Excalibur of een ander middel. Als dit buitenste gedeelte van zijn koker echt ranzig is, zul je kleine klompjes voelen en korrels smegma zullen eruit vallen als je hem vanbinnen betast. Bevorder het verwijderen hiervan geduldig en zachtjes.

5. Tot nu toe heb je waarschijnlijk nog alleen maar in het buitenste gedeelte van de koker gezeten. Gek genoeg zul je merken dat het Ding zelf afwezig blijkt te zijn. Dat komt omdat hij zich verlegen heeft teruggetrokken tot de binnenste kamers. Kruip dus omhoog in deze tunnel en ga erachteraan!

6. Als jij en mr. Hand je weg dieper in de koker vervolgen, zul je stuiten op iets wat voelt als een smalle poort dat opent naar een ruimte erachter. Laat jezelf binnen terwijl je op je paards reactie let. Je bent nu in het binnenste Heilige van het Echte Edele Deel. Hij zit hierin naar achteren verstopt, en doet alsof hij er niet is. Zeg ‘m gedag en zwaai naar hem. Nee even serieus, laat je vinger naar voor en naar achter langs de zijkant ervan gaan. Als je paard niet uitschacht, is dit je enige mogelijkheid om eventueel opgedroogd smegma te verwijderen, dat aan de oppervlakte van het Ding zelf hangt. Ga dus zachtjes op ontdekking rondom, en trek eventuele korstjes die je vindt, eruit. Gebruik meer water en meer excalibur als dat nodig is om vastgeplakte troep los te krijgen.

7. Als mr. Hand en het Edele Deel elkaar beter hebben leren kennen en het Ding voelt lekker glibberig schoon rondom, dan is er nog 1 taak te doen , controleren op de boon en deze verwijderen. De boon, is een gladde, niervomige opeenhoping van smegma in een klein zakje net binnenin de urinebuis. Niet alle paarden maken zo’n boon aan, maar naar mijn ervaring doen de meesten dat wel, zelfs als ze aan de buitenkant geen zichtbaar smegma vertonen. De hippische urinebuis heeft een tamelijk grote diameter, en dat geeft jou de mogelijkheid om heel zachtjes een van je dunnere vingers door de opening naar binnen te schuiven. Doe dit, en zoek onderweg naar boven naar iets wat aanvoelt als een bultje of ‘erwtje’ niet hoger dan laten we zeggen een kleine 2 cm vanaf de ingang. Als je de boon ontmoet, overreed hem dan zachtjes en vriendelijk naar buiten te gaan met je vinger. Dit vereist wel wat geduld van ZOWEL mr. hand ALS je paard, maar het paard zal blijer en gezonder zijn als het is volbracht. In het zeldzame geval dat de boon te groot is om naar buiten gehaald te worden, dan zou je kunnen proberen wat ik (uit pure wanhoop) vorige maand bij mijn paard deed. Vouw duim en wijsvinger rond het uiteinde van het Ding en knijp stevig om de boon eruit te drukken. Tot mijn stomme verbazing lukte het en mijn paard vermoordde me NIET toen idd dit deed en hij lijkt er geen blijvende schade door opgelopen te hebben. Ik heb trouwens van mijn leven nog nooit zo’n enorme boon gezien.

8. Het enige wat nu nog gebeuren moet, is bevallig weer naar buiten treden en het gebied erg grondig spoelt, terwijl je je verontschuldigt voor de genomen vrijheden. Een slang is hierbij VEEL handiger om te gebruiken dan een spons + emmer, zo is mijn ervaring. Zorg dat je het water ook naar het Ding zijn binnenste vertrekken laat stromen, niet alleen het buitenste gedeelte van de koker. Daarvoor kan het nodig zijn dat je het uiteinde in je hand neemt het hem persoonlijk naar boven/binnen begeleidt.

9 Tadaa, je bent klaar! Zeg:”Braaaaaf paardje” en geef hem een boel wortels. Let op de gekke bekken die hij trekt als hij je handen ruikt. Mmm…misschien moet je nog ÉÉN dingetje doen…

10. Het enige waarvan ik weet, dat echt met succes het heerlijke smegmageurtje van je handen (nagels, armen, ellebogen en waar het ook maar terecht is gekomen) is Excalibur. En zelfs dan, als je geen handschoenen gebruikt hebt, kan het zijn dat je een poosje een wat apart persoonlijk parfum draagt. Dus, *tip van Flip*, ga de schacht van je paard NIET schoonmaken als je kort daarna een sollicitatiegesprek of een First Date hebt. En dan is er natuurlijk nog die ALLERLAATSTE stap…

11. Hoe leg je dit uit aan je moeder (of buurkindje, of de meteropnemer of wie je ook maar net ziet staan in de deuropening van de stal, terwijl ze sprakeloos het hele gebeuren hebben aangezien)

Nu dan, gaat heen en reinigt het Edele Deel!

LIQUITA

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 13:10

Hi Xan :wave:

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 13:15

Ik hoorde iedereen het hebben over een hitte golf die er aan zat te komen. Dus hebben afgelopen vrijdag even een zwembad gekocht (zo'n ronde van 3 meter) en meteen vol laten lopen. Maar helaas geen hitte golf en er dus ook nog niet in gelegen. Ik zag me al heerlijk dobberen op m'n luchtbedje. Het water is best nog koud, hihihihihi.
Laatst bijgewerkt door LIQUITA op 05-07-10 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 13:17

Hi Liquita,

Wat jammer van je zwembad, maar gewoon laten staan, die warmte komt nog wel.

En dat stukje blijft leuk !!!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 13:20

Ja, het is inderdaad een leuk stukje. Denk alleen dat First het echt geen leuk stukje vindt. Als ik al naar zijn koker wijs dan dreigt hij al met trappen :=

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 13:47

LIQUITA schreef:
Ja, het is inderdaad een leuk stukje. Denk alleen dat First het echt geen leuk stukje vindt. Als ik al naar zijn koker wijs dan dreigt hij al met trappen :=

hahahahhhahahahahha ik zie je al staan kom first ik ga ff je edele delen pellen hahahahhahahahahahahahaha

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 13:48

LIQUITA schreef:
Ik hoorde iedereen het hebben over een hitte golf die er aan zat te komen. Dus hebben afgelopen vrijdag even een zwembad gekocht (zo'n ronde van 3 meter) en meteen vol laten lopen. Maar helaas geen hitte golf en er dus ook nog niet in gelegen. Ik zag me al heerlijk dobberen op m'n luchtbedje. Het water is best nog koud, hihihihihi.

dat hebben die zwembad verkopers goed gedaan gewoon de weerman omgekocht :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 15:35

LIQUITA schreef:

Hahahhaha,dank je Liquita.Ik stuur hem doorr.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 15:37

LIQUITA schreef:

Heb ik ook net gedaan met dekzeil meteen maar anders word het zo vies met blaadjes enz.Op me werk nog maar ff zo`n chloording erin en klaar.Ze zitten al er in hoor terwijl ie al half vol is :D Was wel zoeken hoor overal was de voorraad behoorlijk geslonken.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 15:41

Col staat een weekje op stal tot na de wedstrijd.Ijzer was eraf gegaan op het land en was er een stukje hoef afgebroken.Miek heeft het met kunststof gerapareerd en een nieuw ijzer er onder nu loopt ze weer als een zonnetje.Maar ga niet het risico lopen dat hij er weer onderuit ligt want dan werd het wat ingewikkelder volgens Miek.Dus maar ff op safe kunnen we ook goed voorbereiden op zaterdag.Kan ze mooi een beetje bijkomen van bijna 3 weekjes land en strakjes kan ze weer.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 15:55

ATE schreef:
LIQUITA schreef:

dat hebben die zwembad verkopers goed gedaan gewoon de weerman omgekocht :D

Aah...is dat het :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 15:58

Nicole1995 schreef:
LIQUITA schreef:

Heb ik ook net gedaan met dekzeil meteen maar anders word het zo vies met blaadjes enz.Op me werk nog maar ff zo`n chloording erin en klaar.Ze zitten al er in hoor terwijl ie al half vol is :D Was wel zoeken hoor overal was de voorraad behoorlijk geslonken.
Ik heb ook meteen een dekzeil gekocht. Moet ook nog ff zo'n chloording halen. Wij ging voor een nieuwe wc-bril naar de Karwei, daar hadden ze er nog genoeg en in de aanbieding. Dus meteen maar mee genomen, wist niet eens of het wel zou passen _O-

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 16:01

Nicole1995 schreef:
Col staat een weekje op stal tot na de wedstrijd.Ijzer was eraf gegaan op het land en was er een stukje hoef afgebroken.Miek heeft het met kunststof gerapareerd en een nieuw ijzer er onder nu loopt ze weer als een zonnetje.Maar ga niet het risico lopen dat hij er weer onderuit ligt want dan werd het wat ingewikkelder volgens Miek.Dus maar ff op safe kunnen we ook goed voorbereiden op zaterdag.Kan ze mooi een beetje bijkomen van bijna 3 weekjes land en strakjes kan ze weer.
First was na 3 dagen al één ijzer kwijt, heb hem nu op blote voeten staan. Gelukkig gaat het goed. Hoeven zien er niet zo heel mooi uit, maar dat komt wel weer als hij weer binnen staat. Ik kan me voorstellen dat je Nicole nu even binnen houdt. Zijn er aankomende weekend wedstrijden?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 16:21

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:
First was na 3 dagen al één ijzer kwijt, heb hem nu op blote voeten staan. Gelukkig gaat het goed. Hoeven zien er niet zo heel mooi uit, maar dat komt wel weer als hij weer binnen staat. Ik kan me voorstellen dat je Nicole nu even binnen houdt. Zijn er aankomende weekend wedstrijden?

Ja ,officiele zaterdag.de zondag gaat niet door vanwege geen starts van buitenaf.Col kan niet op blote voeten voor dat ging vorig jaar helemaal mis.Dus ja het een of het ander.En wil haar wel graag op het land.word wel weer droger weer dat is wel gunstig voor het land .Hij is al die tijd blijven zitten tot zaterdag na die buien toen lag ie eraf.Vond al zo super dat ze er nog onder zaten.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 16:23

Ik had vorig jaar 3 ijzers eraf in 1.5 week tijd.En kreupel daardoor.veearts erbij en niks gevonden .IJzer er onder weer en niks aan de hand meer.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 17:46

LIQUITA schreef:

In welk deel van Nederland zat je dan afgelopen vrijdag? Het was gewoon té heet! 8-)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 17:50

@ Alle ruinen-houders: een van de laatste puntjes in het stukje gaat over de sterke geur, welke je na dagen nóg ruikt. Niet als je gebruik maakt van een RVS-"zeepje": de meest idiote geuren verdwijnen als sneeuw voor de zon! Voor een prikkie te koop bij de Blokker! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 17:54

Ik ben een beetje boel in een pisbui vandaag... :o De jongens zijn sowieso standaard afwachtend of slordig, maar vandaag kan ik me er vreselijk aan ergeren! :( En als ik vraag of ze heel even stil willen zijn, zodat ik het nieuws van 6 uur kan zien (en dan met name het weerbericht), lopen ze continue tegen me te ratelen. De hele dag zeggen ze niets en op zo'n moment lijken het net een stelletje wijven! }:0
Morgen mag ik weer werken, lekker "rust" aan m'n hoofd! :D Nou ja, rust... andere rust, want ik ben geestelijk helemaal op na zo'n dag, ha ha! ;)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 18:22

Shenavallie schreef:
LIQUITA schreef:

In welk deel van Nederland zat je dan afgelopen vrijdag? Het was gewoon té heet! 8-)
Hahaha, gewoon thuis hoor. Maar er gaat hieel veel water in zo'n zwembad, dus hij was pas 's avonds laat vol.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 18:28

hallllllllllllllllllllloooooooooooootjesssssssssssssssss

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 18:29

ik had ooit ook zo n zwembad heb na de zomer van toen weggegooit zo n onding als hij eenmaal uit de doos is om op te ruimen hahahhhhha had hem wel voor een prikkie gekocht hoor

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 18:30

Nou zeg dat.de kraan heeft hier wel weet ik hoe lang aangestaan.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 18:30

gelukkig wonen we dicht bij jagersveld dus de meiden vermaken zich prima met hun vriendinnen en vriendjes
nadine zit er echt elke dag ff chillen zegt ze dan