Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lirote schreef:ik vind die anky inderdaad niet goed blijven liggen
zie het bij lil ook hoor dat haar haar in de war zit
he vero ik heb iets heeeel mooois voor je morgen

Mallow schreef:Nick is betrapt met een ander meisje op scheveningVoel me echt zo zwaar bagger........
Mallow schreef:Nouja het is nu 6 dagen officieel uit.. maar ik werd maandag ochtend meteen alweer gebeld dat die me zo misde etc....
Dus we zouden zondag weer naar t strand gaan, gewoon om te kijken hoe en wat..
Maar het is me nu wel duidelijk.. Ik hoop dat ze dr lekker in stikken met zn 2e! Zij heeft namelijk ook gewoon een vriend
DeadxStar schreef:lirote schreef:ik vind die anky inderdaad niet goed blijven liggen
zie het bij lil ook hoor dat haar haar in de war zit
he vero ik heb iets heeeel mooois voor je morgen

DeadxStar schreef:Mallow schreef:Nouja het is nu 6 dagen officieel uit.. maar ik werd maandag ochtend meteen alweer gebeld dat die me zo misde etc....
Maar het is me nu wel duidelijk.. Ik hoop dat ze dr lekker in stikken met zn 2e! Zij heeft namelijk ook gewoon een vriend
Oke, nou hij mist je inderdaad zeg, wat een kl**tzak![]()
En wat een snol ook dan zij, terwijl ze een vriend heeft. Laat ze er idd maar lekker in stikken, sneakie mensen![]()
Bah, kan me zo kwaad om dat soort mensen maken, roept vervelende herinneringen op
wat kun jij lekker schelden! Mallow schreef:Nouja het is nu 6 dagen officieel uit.. maar ik werd maandag ochtend meteen alweer gebeld dat die me zo misde etc....
Mallow schreef:Ja ik vind t ook gewoon heel jammer dat zoiets op deze manier moet worden afgesloten.. Het is nooit echt heel goed gegaan, maar we hebben toch een hoop lief en leed gedeeld met zn 2e.
Maaar je kan je aardig vergissen in mensen!!!!
Ja hier ook vervelende herrineringen vero! Maar jij hebt nu wel een hele lieve vriend toch