De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 15:29

winnitou schreef:
heb een heerlijke ontspannende lichaamspakking (peeling masage en lavendelkleipakking). Wegen waren ook nog goed begaanbaar.
Daarna nog onverwachts een etentje in Amstelveen, heel gezellig maar het afscheid was snel aangezien het heel hard ging sneeuwen en ik nog wel veilig thuis wilde komen (had geen tandenborstel bij me). Maar was een leuk onverwachtse happening.
Heb nu alleen koude handen....

Wat is dit voor cryptische omschrijving? Vertel, vertel.......... nieuwe liefde of oude liefde????????

Tytje

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 15:31

Valentino bevalt het allemaal uitstekend zo! Hij heeft nu al een week ijsvrij. Beetje gek doen met z'n maatje en wat sneeuw happen.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 15:32

Ik kom kilo's aan. Ik kan ook al niet hardlopen.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 15:33

Nou, ik ga weer werken, doei.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 16:55

Tytje schreef:
Nou, ik ga weer werken, doei.

werkse!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 16:58

Ben vanmiddag door gebeld door het ZMC. word 6 januari om 8.00 uur geopereerd, moet me om 6.45 melden bij de portier om eerst bloed te laten prikken en dan door naar de afdeling chirurgie. Wordt vroeg opstaan! Doordat ik zo vroeg geopereerd word is de kans groot dat ik maar een nachtje hoef te blijven.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:03

Weet iemand of heel misschien de molenservice weer is gestart?
Dacht het dooit iets,misschien is ie weer begonnen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:20

Nicole1995 schreef:

Jullie worden weer goed op de hoogte gehouden zeg!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:20

Er stonden vandaag wel paarden in de stapmolen maar of dat van de service was, geen idee

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 19:34

Rowan heeft net met zijn nichten (uit Duiven) een video gesprek gehad via MSN. Grappig is dat en helemaal makkelijk met deze laptop waar gewoon alles al in geintergreerd is.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:32

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:

Jullie worden weer goed op de hoogte gehouden zeg!

Helaas, ik weet t ook niet of No vandaag in de molen is geweest.
Gister denk ik niet, toen zal de bodem nog wel te hard zijn geweest.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:33

winnitou schreef:
Ben vanmiddag door gebeld door het ZMC. word 6 januari om 8.00 uur geopereerd, moet me om 6.45 melden bij de portier om eerst bloed te laten prikken en dan door naar de afdeling chirurgie. Wordt vroeg opstaan! Doordat ik zo vroeg geopereerd word is de kans groot dat ik maar een nachtje hoef te blijven.

Dat wordt dus duimen voor ons op die dag.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:34

Tytje schreef:
Valentino bevalt het allemaal uitstekend zo! Hij heeft nu al een week ijsvrij. Beetje gek doen met z'n maatje en wat sneeuw happen.

Ga je morgenochtend nog lessen ??

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:35

Tytje schreef:
winnitou schreef:
heb een heerlijke ontspannende lichaamspakking (peeling masage en lavendelkleipakking). Wegen waren ook nog goed begaanbaar.
Daarna nog onverwachts een etentje in Amstelveen, heel gezellig maar het afscheid was snel aangezien het heel hard ging sneeuwen en ik nog wel veilig thuis wilde komen (had geen tandenborstel bij me). Maar was een leuk onverwachtse happening.

Wat is dit voor cryptische omschrijving? Vertel, vertel.......... nieuwe liefde of oude liefde????????

Jij vraagt het, ik dacht ook al zoiets.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:41

xan schreef:
Tytje schreef:

Ga je morgenochtend nog lessen ??

Nee, ik kom net van mijn werk en het is glad op de weg!!!!!!! Ik schok mij dood, autootje ging een eigen leven leiden, gleed zomaar naar links i.p.v. rechts!!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:42

xan schreef:
winnitou schreef:

Dat wordt dus duimen voor ons op die dag.

Nou, goed begin van 2010. Heel veel sterkte, wat spannend Winnitou.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 20:43

Xan, heb jij nog les?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 21:24

Gisteren zijn Dennis en ik naar BeterBed geweest, ons matras is in 7 jaar al twee keer middels een garantie-regeling vervangen en is nu alweer naar de knoppen :( . En nee... zó gek doen we nou ook weer niet :+
We hebben 7 jaar geleden een M-Line matras van ruim 1000 Euro gekocht met 10 jaar garantie, maar na 3 jaar begonnen we de lattenbodem al te voelen en uiteindelijk hebben we (pas) 2 jaar later iemand laten komen. Meteen is het vervangen, maar nu - 2 jaar verder - voelen we alweer de lattenbodem door het matras heen. Dennis is een wrak momenteel: slechte nachtrust en 24 uur per dag een zere rug. De beddenman beaamde het probleem en zei dat we een volledig ander matras moesten gaan uitzoeken. Dat mocht zowel van M-Line als van een ander merk zijn: het aankoopbedrag zou 100% vergoed worden. Dus wij naar BeterBed, alwaar we verschillende bedden hebben geprobeerd (raar hoor, staat zo'n verkoper te kijken hoe je in een bed slaapt.... :Y) ). De hoogste garantietijd voor een "normaal" bed zou 3 jaar zijn en een (vrij luxe) M-Line weer 10 jaar. We hebben weer voor een M-Line gekozen, maar dan voor een überluxe uitvoering: we krijgen allebei een eigen matras van 90 cm, dus een bed van 1.80!!!!!!!!!!! Dat wordt verstoppertje spelen, als je bedenkt dat we nu op 1.40 slapen, ha ha! :+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 21:43

Shenavallie schreef:
Gisteren zijn Dennis en ik naar BeterBed geweest, ons matras is in 7 jaar al twee keer middels een garantie-regeling vervangen en is nu alweer naar de knoppen :( . En nee... zó gek doen we nou ook weer niet :+
We hebben 7 jaar geleden een M-Line matras van ruim 1000 Euro gekocht met 10 jaar garantie, maar na 3 jaar begonnen we de lattenbodem al te voelen en uiteindelijk hebben we (pas) 2 jaar later iemand laten komen. Meteen is het vervangen, maar nu - 2 jaar verder - voelen we alweer de lattenbodem door het matras heen. Dennis is een wrak momenteel: slechte nachtrust en 24 uur per dag een zere rug. De beddenman beaamde het probleem en zei dat we een volledig ander matras moesten gaan uitzoeken. Dat mocht zowel van M-Line als van een ander merk zijn: het aankoopbedrag zou 100% vergoed worden. Dus wij naar BeterBed, alwaar we verschillende bedden hebben geprobeerd (raar hoor, staat zo'n verkoper te kijken hoe je in een bed slaapt.... :Y) ). De hoogste garantietijd voor een "normaal" bed zou 3 jaar zijn en een (vrij luxe) M-Line weer 10 jaar. We hebben weer voor een M-Line gekozen, maar dan voor een überluxe uitvoering: we krijgen allebei een eigen matras van 90 cm, dus een bed van 1.80!!!!!!!!!!! Dat wordt verstoppertje spelen, als je bedenkt dat we nu op 1.40 slapen, ha ha! :+

en nu maar hopen dat ie goed ligt en goed blijft. Wel prettig dat er niet moeilijk om gedaan wordt.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 21:47

winnitou schreef:
Tytje schreef:
xan schreef:
Jij vraagt het, ik dacht ook al zoiets.

moet jij er aan denken om te stranden en ergens te moeten overnachten en dan geen tandenborstel bij je hebben. (had van alles bij me maar dat net niet)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 21:49

Bij een benzinepomp een pakje kauwgom, ha ha! :+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 21:58

Shenavallie schreef:

moet je die wel kunnen bereiken. Maar moet zorgen dat er een pakkie kauwgom in de auto ligt. (of een tandenborstel).
Ben meestal wel goed voorbereid maar had nu alleen geen tandenborstel mee.
Ben ooit een keer vanuit Varseveld (voorbij Doetichem) thuis gekomen in een sneeuwstorm. Stapvoets rijden op de snelweg, In Amerika hebben we ook de nodige sneeuwstormen gehad en ook door de sneeuw en over ijs wegen gereden dus zal niet zo gauw ergens niet vandaan gaan maar met sommige mensen kan het volgens mij wel heel leuk zijn om te stranden en we waren 100 meter van een hotel verwijderd..... vandaar dat ik snel naar huis ben gegaan (de schijterd), stel dat het volgeboekt was, moet je in de auto blijven zitten, nou dank je dan slaapt mijn eigen bedje wel heel erg lekker.
Laatst bijgewerkt door winnitou op 22-12-09 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:00

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:

moet je die wel kunnen berijken. Maar moet zorgen dat er een pakkie kauwgom in de auto ligt. (of een tandenborstel).
Ben ooit een keer vanuit Varseveld (voorbij Doetichem) thuis gekomen in een sneeuwstorm. Stapvoets rijden op de snelweg, In Amerika hebben we ook de nodige sneeuwstormen gehad en ook door de sneeuw en over ijs wegen gereden dus zal niet zo gauw ergens niet vandaan gaan maar met sommige mensen kan het volgens mij wel heel leuk zijn om te stranden en we waren 100 meter van een hotel verwijderd..... vandaar dat ik snel naar huis ben gegaan (de schijterd), stel dat het volgeboekt was, moet je in de auto blijven zitten, nou dank je dan slaapt mijn eigen bedje wel heel erg lekker.

Met dat laatste ben ik het op dit moment niet eens, maar wellicht met het nieuwe bed wel! :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:01

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

moet je die wel kunnen bereiken. Maar moet zorgen dat er een pakkie kauwgom in de auto ligt. (of een tandenborstel).

Met dat laatste ben ik het op dit moment niet eens, maar wellicht met het nieuwe bed wel! :D

mijne is nog maar een jaar oud, en ik heb twee matrassen, om aftewisselen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 22:02

En nu richting dat minder fijne bed, want m'n luiken beginnen zo langzamerhand te zakken! :z
Ik zat om half 8 al te sukkelen bij het avondeten, maar heb het nog even kunnen "rekken". :D

Good night, sleep tight and don't let the bad bugs bite! :wave: