Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Nou Kirsten ze heeft wel een beetje gelijk hoor. Nu doe je namelijk alsof jij de enige bent die op hem kan springen...
Neee helemaal niet. Ik zeg alleen dat ik wat vaker op hem heb gesprongen 1 of 2 keer. En jij gaat toch dan ook niet meteen een b proefje of whatever springen als je het paardje niet helemaal kent.
fallenangel3 schreef:Ik ben gister voor het eerst sinds 2/3 jaar op een paardje dat niet superrelaxed is het bos in geweest! Kwam op de manege en dacht eigenlijk al dat ik niet op Rox zou zitten omdat ik ook op haar ging springen. Heb alle buitenritten van dit en vorig jaar op Rox gereden. Jaar daarvoor alleen maar op bravertjes als Dunja, Grava, Djinn en Inca. (door mijn angst he).
Dus ik kwam op de manege... ja je zit op Twingo en we gaan het bos in... dus ik had echt zoiets van Nee... dat doet Nicole vast niet...
Maar eh dus wel. Sabina zei zo heel droog van 'ja ze gaat ook met beginnertjes mee, hartstikke braaf'. Maar heb twingo best vaak vrij onrustig zien doen buiten en raar in konten lopen enz.
Maar ik toch maar erop (nicole vroeg nog weet het zeker??).. nou ja maar gewoon gedaan he. Was best zenuwachtig... maar Twingo was best lief! Ik had het echt niet verwacht. Alleen af en toe een beetje op zij lopen, voor de rest veel afstand kunnen houden en heb er in de galop zelfs aan moeten drijven
. OOk nog alleen van de groep af gegalopeerd (eerst rustig in draf, was bang dat ze ging poedersuiker) maar ze deed het hartstikke netjes, ik was alleen erg voorzichtig anders had ik wss zonder moeite een flink eind weg kunnen rijden en hard
.
Ik ben trots op mezelf![]()
![]()

Emmaa_ schreef:Tuurlijk niet!, maar mensen die gewoon goed kunnen rijden?. Jij besloot ook al na een keer rijden dat je hem wou huren?. Iig, dat besloot Yoscha toen wel. Misschien heeft ze er nu wel vaker op gereden, maar na een keer rijden wou ze hem gelijk huren. Ik kan me Frans zijn reactie eigenlijk heel goed voorstellen, anderen mogen toch ook een kans?
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Tuurlijk niet!, maar mensen die gewoon goed kunnen rijden?. Jij besloot ook al na een keer rijden dat je hem wou huren?. Iig, dat besloot Yoscha toen wel. Misschien heeft ze er nu wel vaker op gereden, maar na een keer rijden wou ze hem gelijk huren. Ik kan me Frans zijn reactie eigenlijk heel goed voorstellen, anderen mogen toch ook een kans?
?
Ik zeg toch niet dat anderen geen kans mogen krijgen. Maakt mij niet uit.
Laat maar , het heeft toch geen zin om het uit te leggen. Vriendjes komen toch wel voor elkaar op.

Maaikeee schreef:Okee ladies, laten we anders gewoon even afwachten wat frans doet/zegt![]()
Iris, hoe was hett?!

Kirsten_S schreef:En dat slaat op!? Het heeft gewoon geen zin om door te gaan...
Yaraa schreef:Hoooooooooooooooiii!!
Toppers was echt geweldig gister!!
Wat rot dat Astor kreupel is zeg
Maar echt supergaaf dat je met Bandit gaat, Elja!!![]()
Iriis_ schreef:Yaraa schreef:Hoooooooooooooooiii!!
Toppers was echt geweldig gister!!
Wat rot dat Astor kreupel is zeg
Maar echt supergaaf dat je met Bandit gaat, Elja!!![]()
Leuk Yaaar!![]()
Lijkt me echt grappig om een keer naar zo'n concert te gaan
Hoe was het vandaag?
Elja schreef:DEBBY
IK HEB DE PEESBESCHERMERS, DEKJE EN MARTINGAAL KLAARGELEGD.
of een andere kleur??
Iriis_ schreef:Elja schreef:DEBBY
IK HEB DE PEESBESCHERMERS, DEKJE EN MARTINGAAL KLAARGELEGD.
Ga je in het wit?!of een andere kleur??
! Wel een beetje in een leuk thema
! Emmaa_ schreef:El, ik ben er morgen om foto's te maken
Kirsten_S schreef:Als het écht niet anders kan wil ik wel op vic. en dan kan iemand anders op Rox. vind het allebei goed. Alleen voor de ervaring.
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:El, ik ben er morgen om foto's te maken
Wil je ook foto's van mij maken?
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Als het écht niet anders kan wil ik wel op vic. en dan kan iemand anders op Rox. vind het allebei goed. Alleen voor de ervaring.
Nou of je nadat Dennis hem gister zo de weigeringen in hebt gereden nog met hem een wedstrijd wilt springen...
Ik hoop dat hij niet ook bij jou zo gaat weigeren.. Denk het niet, want jij hebt net ff iets meer gevoel erbij..
Dennis had hem veeeel te kort! Hij weigerd nooit bij jou! Zat echt te stuiteren aan de bar, vond het niet leuk om te zien.
! Zo lang
Maar dat in het bos zou ik denk ik niet zelf willen als je hoort wat die doet! Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Tuurlijk niet!, maar mensen die gewoon goed kunnen rijden?. Jij besloot ook al na een keer rijden dat je hem wou huren?. Iig, dat besloot Yoscha toen wel. Misschien heeft ze er nu wel vaker op gereden, maar na een keer rijden wou ze hem gelijk huren. Ik kan me Frans zijn reactie eigenlijk heel goed voorstellen, anderen mogen toch ook een kans?
?
Ik zeg toch niet dat anderen geen kans mogen krijgen. Maakt mij niet uit.
Laat maar , het heeft toch geen zin om het uit te leggen. Vriendjes komen toch wel voor elkaar op.