wel leif dat ie dat voor je wilt halen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jij ook echt zo'n droog smsje terug 

Rytm schreef:http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html
WEEKEND!
Ohh Lotje en Diederik zijn uit elkaar, zo jammer..
Krijg er helemaal kippevel van. Ze heeft net voor het eerst grand prix gestart met Popeye en die moet ze nu ook achterlaten bij van Silfhout.
, heb er helemaal niks mee maar vond het toch wel leuk.
. 

.. gelukkig ging het dan wel goed! Je zal dan alsnog maar een rotproef rijden..
) en vervolgens 2 tellen later gaat mijn telefoon. Anoniem nummer.
) Zo'n boekje met 101 redenen waarom ik van je hou! En een schattig kaartje. Dat boek vond hij echt ge-wel-dig! Terwijl ik lekker zat te ontbijten in mijn bedje lag hij helemaal dubbel om dat boek. 
Lief Maartje!

MaartJ schreef:Wij moesten gisteravond nog op verjaardag bij Nikky, maar ben om 10 uur naar huis gegaan ofzo, dus ik zeg tegen Maarten: Joh hoe laat ben je er morgen.. Half 7 ofzo zei hij en zo gingen we allebei naar huis.
Dus om half 7 gaat mijn wekker vanmorgen (Ik neem altijd nogal de tijd om wakker te worden 's morgens) en vervolgens 2 tellen later gaat mijn telefoon. Anoniem nummer.
Dus ik neem op (half slapend): 'Maartje' als antwoord: 'Breakfast-service, wil je de deur even open doen?'
Stond Maarten dus voor de deur (op z'n vrije dag, om half 6 op gestaan!!!!) met een volledig volgeladen dienblad met een heerlijk ontbijt! Het was zo onwijs lief, ik heb echt eerst 10 minuten met m'n mond vol tanden gezeten!
Ik had idd voor Maarten dat boek gehaald, en nog heel erg kwijlerig (maar wel leuk) Zo'n boekje met 101 redenen waarom ik van je hou! En een schattig kaartje. Dat boek vond hij echt ge-wel-dig! Terwijl ik lekker zat te ontbijten in mijn bedje lag hij helemaal dubbel om dat boek.
!