Lachen hoor, ging vanmorgen mijn zomerjurk de was in haha, en dat met dit weer !!
En dan die zonnebrillen van die mannen TOPPIE
En die coctails zijn erg lekker, jammer dat ik nog terug moest rijden.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

GOEIEMIDDAG!!!!! Ben ik weer de eerste...of de laatste
.
en Erik ligt nog te snurken. Het was echt weer bere gezellig gisteravond, en aardig druk
. 
xan schreef:Volgende keer op de fiets.....of zoals wij met de TAXIALOHA, 't was reuze gezellig gister.
Lachen hoor, ging vanmorgen mijn zomerjurk de was in haha, en dat met dit weer !!
En dan die zonnebrillen van die mannen TOPPIE![]()
En die coctails zijn erg lekker, jammer dat ik nog terug moest rijden.
xan schreef:Idd...dus je had gewoon aan de cocktails gekunt?Goedemiddag Liquita![]()
![]()
Het was echt gezellig gisteravond.
André was tot half 2 opgebleven, voor het geval hij mij op moest halen![]()
![]()
Lief hè.

. 
LIQUITA schreef:Heej Xan, heb je de nieuwste PaardenSport al binnen? Heb je het gezien? Er staat een KNHS lezersonderzoek in. Als je die invult kun je o.a. een drie daagse menarrangement winnen bij "Onder de Kastanje". Met iedere dag les van gediplomeerde meninstucteurs.
. 
ATE schreef:liquita heb je foto s gemaakt gister ??????????

xan schreef:Ah, Ate het grote uitgeven is dus al begonnen.
LIQUITA schreef:Nee...ik heb geen foto's gemaakt. MAAR Coen wel, dus daar is het even wachten op.
Mooie keuken gekocht??? Lekker joh..dat is alvast een begin. Ik ben benieuwd.
ATE schreef:Klinkt goed.LIQUITA schreef:Nee...ik heb geen foto's gemaakt. MAAR Coen wel, dus daar is het even wachten op.
Mooie keuken gekocht??? Lekker joh..dat is alvast een begin. Ik ben benieuwd.
ja ik vind het een mooie keuken alles er op en aan heb nu ipv roest vrij staal aluminium gekozen voor de afzuig kap en magnatron vlekt minder en een stenen blad

ATE schreef:kleur van de keuken magnolia en zwart blad
xan schreef:ATE schreef:kleur van de keuken magnolia en zwart blad
Magnolia ?????????
Ik kan me er geen kleur bij voorstellen. Help me even op weg
Ik heb zelf ook zwarte accenten in de keuken, vind dat erg mooi.