stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 10:40

Dabo schreef:
doe je wel rustig aan dan Shir.. een pittig lesje is misschien net ff teveel voor Il...?
Ik wil wel meedoen, zet me maar alvast op de lijst Knipoog Haha!

Ik hoop pas over 2 maanden die clinic te hebben hier, dus dan kan Ilion al weer meer en hij schijnt t ook altijd heel rustig aan te doen hoor. na elke zoveel minuten moet je 2 minuten stappen. En ik vertel idd wel eerst wat Ilion allemaal heeft en waar we staan.
Maar t lijkt me wel goed voor Ilion en mij.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 11:40

Ja leuk, het lijkt me ook wel goed voor Bella en mij Knipoog
Verstandig, die stap-pauzes ertussen haha goed voor dier EN mens Tong uitsteken
Maarreh, wie wil je regelen dan? Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 11:45

Dabo schreef:
Ja leuk, het lijkt me ook wel goed voor Bella en mij Knipoog
Verstandig, die stap-pauzes ertussen haha goed voor dier EN mens Tong uitsteken
Maarreh, wie wil je regelen dan? Haha!

Zodra ik t wat meer in kaart heb geef ik t hier allemaal door en hang ik t op op tsal zodat iedereen zich kan opgeven. Maar ik heb nog nioet veel info dus...
maar er wordt aangewerkt Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:19

Oke, we merken het wel dan Haha! (topicvolgers hebben wel voorrang toch?) Tong uitsteken hahahaha

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 18:50

kunnen wij niet vast op je lijstje Shirley Haha! PLEASE !! Haha!
Ik ben benieuwd met wie je in onderhandeling bent. Lachen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:17

Haaaai.. Wat heb ik een leuke middag gehad. Eerst Bella die naar me hinnikt (en dat doet ze niet zo vaak, dus dat maakt mij altijd super blij) en dan echt heerlijk gereden, Bella deed het echt super! En dan nog even spannende tijden... maar daar moet Shirley maar meer over vertellen....Knipoog Knipoog hahaha
Daarna nog gelachen omdat ik Bella beloonde! 'pas op, straks gaat ie weer op hol!' zei iemand... Nee, DAT paard ging niet op hol... Tong uitsteken

Lekker cryptisch he? hahahahahaha
heerlijk Tong uitsteken

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:27

Willemijn, hoe ging het met die reus vanmiddag er nog rustig opgekomen?

Edit: Ellen fijn dat je lekker hebt gereden vanmiddag en niet zo cryptisch he Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:51

Ik heb Willemijn vanmiddag zien rijden, het zag er goed uit!
heb jij ook nog gereden, Cindy? Ik ga mijn nichtje even bellen, als ze morgen niet meegaat, ga ik ff het Twiske in, HEEL kort rondje om het meertje.. ga je dan mee met U2? gewoon stukje stappen, is maar 10minuutjes ofzo Haha!

Ik moet wel cryptisch zijn, ik kan niet zomaar namen gaan noemen he hihi.
Shirley komt zo wel met haar verhaal denk ik.... hè Shir?? ja toch he? hahaha

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:54

Dabo schreef:
Ik heb Willemijn vanmiddag zien rijden, het zag er goed uit!
heb jij ook nog gereden, Cindy? Ik ga mijn nichtje even bellen, als ze morgen niet meegaat, ga ik ff het Twiske in, HEEL kort rondje om het meertje.. ga je dan mee met U2? gewoon stukje stappen, is maar 10minuutjes ofzo Haha!

Vanmorgen had ik al gereden, dat je op stal aankwam was ik net klaar met de heren Lachen morgen ben ik er ookal in de morgen denk ik, als ik je zie rij ik graag effies mee het twiske in (stappend)

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:56

Dabo schreef:
Haaaai.. Wat heb ik een leuke middag gehad. Eerst Bella die naar me hinnikt (en dat doet ze niet zo vaak, dus dat maakt mij altijd super blij) en dan echt heerlijk gereden, Bella deed het echt super! En dan nog even spannende tijden... maar daar moet Shirley maar meer over vertellen....Knipoog Knipoog hahaha
Daarna nog gelachen omdat ik Bella beloonde! 'pas op, straks gaat ie weer op hol!' zei iemand... Nee, DAT paard ging niet op hol... Tong uitsteken

Lekker cryptisch he? hahahahahaha
heerlijk Tong uitsteken

Nee dàt paard ging niet meer op hol die had zijn lolletje al gehad hahahaha.
Ik vond t iets minder leuk. Maar ja het was al ruim 6 jaar terug dat ik v Ilion af viel dus t was er tijd voor. En iedereen maar denken dat ilion zo'n suf dier is weet nu weer dat ook hij heel stout kan zijn hahaha.
Het rare is dat hij voor hij schrok echt heel ontspannen was en zeker niet liep te zoeken naar iets om van te schrikken. helaas ging de bakdeur net open op t moment dat Ilion en ik er lang draafden en ja: weg was hij! Met n bloedgang naar de ander kant vd bak en hij was echt niet meer te stoppen. Toen hij de bocht veel te scherp ging nemen liet ik me er af vallen. Ik had m nog vast toen ik opstond en toen rukte hij zich los en ging in zijn eentje verder, en hoe! Hij had t blijkbaar nodig. Hij liep wel mooi! Toen hij zich eindelijk liet vangen nog even aan de hand gestapt en daarna nog n paar rondjes in draf. Maar hij liep nog goed gelukkig. Het engste vond ik dat de teugel zo scheef hing en ik ben blij dat hij daar niet in is gestapt!
Later idd gelachen Ellen..... maar ze is ook zo bang voor niets, ze wist niet hoe snel ze van haar paard af kon komen.....
Morgen zal Ilion wel spierpijn hebben, maar Marieke komt me helpen morgen dus dan hoop ik dat ik m er wat van af kan helpen.
ja n mooie dag Ellen, maar toch heb ook ik lekker gereden hoor.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 20:01

Ooops Shirley, heb je je niet bezeerd? kunnen we mekaar de hand geven woensdag ging het bij mij mis bij het opstappen U2 moest toen ook even de benen strekken Tong uitsteken Wel een teken dat Illion zich goed voelt, fijn dat Marieke je morgen wil helpen.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 20:05

sjorsie schreef:
Ooops Shirley, heb je je niet bezeerd? kunnen we mekaar de hand geven woensdag ging het bij mij mis bij het opstappen U2 moest toen ook even de benen strekken Tong uitsteken Wel een teken dat Illion zich goed voelt, fijn dat Marieke je morgen wil helpen.

het gaat goed hoor alleen n beetje stijf gevoel in mijn nek maar ik heb al jaren n whiplash dus dat was te verwachten dat ik dat merk. En mijn rechterarm doet wat pijn komt omdat hij zich los trok toen ik weer stond. Maar ik denk nee ik weet dat Ilion t heerlijk vond om even zo te kunnen rennen Haha! daarna was hij weer gewoon heel ontspannen hoor.
je zei t vd week al ja dat U2 bij t opstappen zo stout was, boefje is t ook.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 20:35

ShirleyA schreef:
Later idd gelachen Ellen..... maar ze is ook zo bang voor niets, ze wist niet hoe snel ze van haar paard af kon komen.....
Dit gaat dus niet over mij he!! hahahaha Knipoog

Ik neem morgen Nadine wel mee naar stal, maar ze zei ook al dat we evengoed wel ff in het Twiske kunnen stappen, dus als je wilt Cindy..? Dan stappen we gewoon om dat watertje heen Haha!
Ik ga om half 2 van huis, dus ben ik om 2uur op stal. Bella zal dan als het goed is al buiten geweest zijn Haha! (Irmgard zou vroeg gaan morgen) Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 22:11

stoere avatar ellen!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 22:19

naadje24 schreef:
stoere avatar ellen!

hahahah ik dacht wel dat JIJ hem leuk zou vinden!! Haha!
Zit alleen te twijfelen aan dat zwarte randje eromheen? wel of niet....?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 22:20

hmm persoonlijk vind ik het witte randje wat storen maar zou eerst een zwart randje moeten zien om goed te kunnen beoordelen
maar ik vind het zowiezo al heel knap en creatief van je!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 22:36

zit nu een zwart randje omheen toch? (1 pixeltje maar hihi) dus OM het witte randje

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 23:03

Ow hahaha ik dacht een dik zwart randje Bloos

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 10:33

gelukkig heb je niet teveel pijn shir! Ik ben gister even lekker gemasseerd Haha!

Ik ga zo het twiske in om 1 uur dus ik ga nu doeiii

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 10:57

Dabo schreef:
ShirleyA schreef:
Dit gaat dus niet over mij he!! hahahaha Knipoog

Nee jij bleef gewoon zitten op Bella en je zat ook niet te mekkeren dat Ilion langs je paard liep hahahaha Aslof ik nog iets te zeggen had over waar Il liep of niet .

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:14

nee, dat riep ik toch ook al: 'Zeg dat even tegen Ilion dan, dat ie dat niet mag!!' hahaha
Maar goed, maakt niet uit. Haha!
Vandaag is het prachtig weer, en ik ga over een uurtje ook naar stal. Misschien eventjes naar het Twiske. Ga je dan wel mee Cindy?
Tot vanmiddag!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 11:22

Dabo schreef:
nee, dat riep ik toch ook al: 'Zeg dat even tegen Ilion dan, dat ie dat niet mag!!' hahaha
Maar goed, maakt niet uit. Haha!
Vandaag is het prachtig weer, en ik ga over een uurtje ook naar stal. Misschien eventjes naar het Twiske. Ga je dan wel mee Cindy?
Tot vanmiddag!

ja ik hoorde t jou ook zeggen ja.
Hoe vond je dan dat ze riep dat ik beter buiten kon gaan lopen met Il toen hij weer gevangen was? Zo bang dat ie weer los zou breken..... maar dat heb ik toch liever binnen hoor dan op de stenen. En toen ging ze zelf maar naar buiten hihi.
Het mooie vond ik nog dat ik haar voor de lol nog waarschuwde toen ze de bak in kwam, terwijl Ilion eigenlijk nooit iets doet, op n enkele x na dan hahaha
Het is idd lekker weer maar ik ga toch veilig binnen rijden haha.
maar ik snap wel dat jij lekker naar buiten gaat, geniet er van!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 12:54

he bah shirley wat vervelend dat je eraf gevallen bent.....maar na 6 jaar was t wel weer eens tijd Tong uitsteken gelukkig hebben jullie beiden er niks ergs aan overgehouden!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 12:54

oeh enne! ik ben morgen jarig! Haha! Haha!

dan word k dus echt oud! Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 16:59

Als JIJ al echt oud bent Mayo... wat ben IK dan wel niet? Verdrietig hahaha
Hoe JONG word je dan? Haha!