Ik gaat ook eens een briefje schrijven naar Ormie... Misschien helpt het

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
roxxxiejjj schreef:Anoniem schreef:Toch wel met pensioen Rox?
Gelijk ook hoor, hij liep echt niet lekker meer...
Jeps, denk dat het het beste is.Nu even kijken oftie bij Jan blijft of beter naar ergens kan waar hij meer buiten kan staan. Met name in de winter..
Ceriadwen schreef:In Epe? Ja ik vind t prima, maar dan moeten we ff kijken hoe we daar allemaal heen gaan. Ik moet zowiezo aan Bet vragen of ze mij en Vinecnt kan komen halen en Ormie uiteraard. Maar ze zijn bezig met een veewagen dus dan zouden er meerdere tegelijk mee moeten kunnen.
roxxxiejjj schreef:2 paards ja.. ormie, vincent, blazer.. dat zijn er 3Ceriadwen schreef:In Epe? Ja ik vind t prima, maar dan moeten we ff kijken hoe we daar allemaal heen gaan. Ik moet zowiezo aan Bet vragen of ze mij en Vinecnt kan komen halen en Ormie uiteraard. Maar ze zijn bezig met een veewagen dus dan zouden er meerdere tegelijk mee moeten kunnen.
Ik heb een 2paards trailer he.
Ceriadwen schreef:Prima, zullen we dat zondag doen?Flurk schreef:vandaag lekker gereden met kar in de binnenbak
Chelleee nog bedankt voor het hangen in de wendingen
volgende x nemen we de tijd op en zetten ook parcoursje neer
gaan we kijken wie sneller is wij of je moeder met paard zonder kar
Ceriadwen schreef:Ja uiteraard. Eigenlijk dom van me, ik had gewoon ff aan Manja moeten vragen of ze wilde kijken. Die was er vandaag... sorry heb ik niet aan gedacht. Maar inderdaad.. met een ontsteking afhankelijk van hoe "erg" is er vast nog wat te doen hoor. En anders heb je gewoon een leuke grasmaaier
roxxxiejjj schreef:Ceriadwen schreef:Ja uiteraard. Eigenlijk dom van me, ik had gewoon ff aan Manja moeten vragen of ze wilde kijken. Die was er vandaag... sorry heb ik niet aan gedacht. Maar inderdaad.. met een ontsteking afhankelijk van hoe "erg" is er vast nog wat te doen hoor. En anders heb je gewoon een leuke grasmaaier
Ach hij is nou eenmaal ontstekingsgevoelig. Nouja altijd op zijn achterbenen, nu voor ook. Dus hij gaat alsnog met pensioen, alleen dan het pensioen wat ik altijd in mijn hoofd had, en niet als fuctie grasmaaiere dan. Tenminste als de ontsteking meevalt ja.