stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 13:21

wahahaha leuk xD

Ik gaat ook eens een briefje schrijven naar Ormie... Misschien helpt het :Y)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 16:47

haha wat een verhaal
en van de zomer een handboek schrijven en aan zijn box hangen
hihi

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 16:48

o en mijn nieuwe wagentjes was ik alweer helemaal vergeten
haha
komt omdat ik hem in een vergeet niet hoekje heb geparkeerd.
Is geen wagentjes overigens maar een plateau wagen afkorting kar

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 17:05

vandaag lekker gereden met kar in de binnenbak
Chelleee nog bedankt voor het hangen in de wendingen
volgende x nemen we de tijd op en zetten ook parcoursje neer
gaan we kijken wie sneller is wij of je moeder met paard zonder kar

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 17:48

Nou mensen, heb besloten mijn pony zijn welverdiende pensioen te geven, de komende maanden wordt hij iig niet bereden. Misschien dat ik er over een paar maanden op stap, en als dat goed gaat blijven we af en toe buitenritjes doen. Maar meer niet.

Verder kan hij lekker gaan genieten van zijn oude dag.:)

Startkaart en lidmaatschap worden ook opgezegd. Het enige jammere eraan vind ik dat het laatste wedstrijd jaar springen nu niet meer kan ;( .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 17:57

Toch wel met pensioen Rox?
Gelijk ook hoor, hij liep echt niet lekker meer... :(:)

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:15

Anoniem schreef:

Jeps, denk dat het het beste is. :o Nu even kijken oftie bij Jan blijft of beter naar ergens kan waar hij meer buiten kan staan. Met name in de winter.. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:43

Ja dat is wel beter rox, de hele dag op zn box staan is dan ook niks...

Haha Flurk, dat vind ik nou een goed idee :D Wanneer gaan we dat doen? :Y)

Psst moeders. Vergeet u mijn bestelling niet? (A)

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:43

Maar maar maar.... dan ga jij ook weg :(

*huil*

roxxxiejjj schreef:
Anoniem schreef:

Jeps, denk dat het het beste is. :o Nu even kijken oftie bij Jan blijft of beter naar ergens kan waar hij meer buiten kan staan. Met name in de winter.. :(:)

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:44

Prima, zullen we dat zondag doen?

Flurk schreef:

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:45

roxxxiejjj schreef:
Startkaart en lidmaatschap worden ook opgezegd. Het enige jammere eraan vind ik dat het laatste wedstrijd jaar springen nu niet meer kan ;( .

Ik heb nog een zwarte waarmee gesprongen kan worden :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 18:52

Ik denk dat Rox bedoeld dat het het laatste wedstrijd jaar is dat ze tussen de ponies kon starten...

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 21:46

Kreeg net een smsje over Odessa. Betty schreef, ik ben helemaal in mijn nopjes. Desje deed het super vandaag!

Ze heeft vandaag weer aan de longe gelopen, meer ontspanning en meer rust er in. Zaterdag gaan ze voorzichtig wat zadels passen wat goed aansluit bij haar rug en dan voorzichtig een stukje stappen en draven.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 22:35

Hahha ik blijf gewoon langskomen hoor! ;) Veels te gezellig!! :D En tis ook niet zeker of ik weg ga of dat ik blijf. Ligt eraan wat er in de buurt aan mogelijkheden zijn. ;)

Ja vind het jammer dat ik niet meer tussen de pony's kan starten, hoopte dit jaar Z te kunnen worden met blazer, zou ook gelukt zijn als dit niet was gebeurt. ;( Hahha met Vincent officiele springwedstrijden? :P Is gelijk een meter he ;) .

Nu op zoek naar een paardje waar ik de L2 mee haal, zodat ik een hengst kan starten.

Fijn dat het zo goed gaat met Odes! We gaan in het voorjaar wel een dagje daarheen he?:)

btw misschien leuk ideetje, als blazer dan rustige buitenritjes aankan, dat we met trailer gaan en een bosritje doen? :o

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 22:53

In Epe? Ja ik vind t prima, maar dan moeten we ff kijken hoe we daar allemaal heen gaan. Ik moet zowiezo aan Bet vragen of ze mij en Vinecnt kan komen halen en Ormie uiteraard. Maar ze zijn bezig met een veewagen dus dan zouden er meerdere tegelijk mee moeten kunnen.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 22:55

Ceriadwen schreef:
In Epe? Ja ik vind t prima, maar dan moeten we ff kijken hoe we daar allemaal heen gaan. Ik moet zowiezo aan Bet vragen of ze mij en Vinecnt kan komen halen en Ormie uiteraard. Maar ze zijn bezig met een veewagen dus dan zouden er meerdere tegelijk mee moeten kunnen.

Ik heb een 2paards trailer he ;) .

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 23:19

roxxxiejjj schreef:
Ceriadwen schreef:

Ik heb een 2paards trailer he ;) .
2 paards ja.. ormie, vincent, blazer.. dat zijn er 3

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 23:27

Oo jaa :o Sorry :o

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 23:42

Heb trouwens mijn oude nummer weer terug! Moet je even aan Rachelle vragen;)! Tot morgenochtend! IK ga slapen:)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 08:31

Ceriadwen schreef:
Prima, zullen we dat zondag doen?

Flurk schreef:

Ik weet niet hoelaat ik er ben dus das lastig afspreken
moet eerst jureren

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-10 16:39

zo vandaag wedstrijd gehad van de KVTH en het was hartstikke leuk.
Dorus had ook zo mee kunnen doen. Wel enorm koud maar met rijden had je daar stuk minder last van. Pony heeft het super gedaan.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 22:13

Nou ik heb weer nieuws over Blazer.

Zet ik hem in de grote paddock, looptie de draadjes in.. Zit ie vast met zijn achterbeen, helemaal in paniek weer richting stal. Hij was zo in paniek dat ie niet meer wist waar hij was.. :(:) In eerste instantie wou hij niet meer op het been staan, en mocht er ook helemaal niet aan zitten. Logisch natuurlijk, hij heeft flink wat klappen van stroom gehad.

Breng ik hem vervolgens naar stal, halster af in stal, komt zijn touw achter zijn been te zitten, maar gewoon los, dus hij zat niet vast. Raakt ie helemaal in paniek weer. Trillen, achter in zijn stal, zo snel en veel mogelijk rondjes rennen... :(:)

Sta ik hem te kalmeren aai over zijn hals, zit er een flinke bult net boven zijn schouder.. Wat dus waarschijnlijk zijn kreupelheid verklaard. Is de bult morgen niet weg, wordt maandag de dierenarts gebelt. Vermoed een ontsteking in zijn schouder, hij is warm en dik. En is een beetje gevoelig. Vind het alleen heel vreemd dat dat er nu pas uitkomt.. Maar als het een ontsteking is, is er iig nog wel genezing mogelijk!! :D

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 23:17

Ja uiteraard. Eigenlijk dom van me, ik had gewoon ff aan Manja moeten vragen of ze wilde kijken. Die was er vandaag... sorry heb ik niet aan gedacht. Maar inderdaad.. met een ontsteking afhankelijk van hoe "erg" is er vast nog wat te doen hoor. En anders heb je gewoon een leuke grasmaaier :D

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 23:52

Ceriadwen schreef:
Ja uiteraard. Eigenlijk dom van me, ik had gewoon ff aan Manja moeten vragen of ze wilde kijken. Die was er vandaag... sorry heb ik niet aan gedacht. Maar inderdaad.. met een ontsteking afhankelijk van hoe "erg" is er vast nog wat te doen hoor. En anders heb je gewoon een leuke grasmaaier :D

Ach hij is nou eenmaal ontstekingsgevoelig. Nouja altijd op zijn achterbenen, nu voor ook. Dus hij gaat alsnog met pensioen, alleen dan het pensioen wat ik altijd in mijn hoofd had, en niet als fuctie grasmaaiere dan. Tenminste als de ontsteking meevalt ja. ;)

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 23:59

Oh dus rondje bos/Epe gaat waarschijnlijk nog wel lukken dan? :D :D :D
roxxxiejjj schreef:
Ceriadwen schreef:

Ach hij is nou eenmaal ontstekingsgevoelig. Nouja altijd op zijn achterbenen, nu voor ook. Dus hij gaat alsnog met pensioen, alleen dan het pensioen wat ik altijd in mijn hoofd had, en niet als fuctie grasmaaiere dan. Tenminste als de ontsteking meevalt ja. ;)