Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(en wil niet eten, heb net al chips op en het is na elf uur)

Ben ondertussen ook 100x wakker geweest en was vanochtend ook om 7 uur weer wakker (terwijl ik nog wel expres mijn wekker niet gezet had zodat ik een keer uit kon slapen..).
Ik verwachte niets, ik verveelde me gewoon en ach... mensen die lijden aan slapeloosheid doen rare dingen

Autorijlessen gaan goed, ga zo Mazzel rondje longeren. Het waait hier keihard en ik ben moe en duf

Alleen het rookgordijn vond ze leuk:p daar liep ze zo in
Er is iemand gekomen die iets meer ervaring heeft met paarden dan ik, zeg maar gerust een hoop iets meer, ze heeft op verschillende plekken gelest en is een leerlinge van hupseflups. Die heeft Mazzel vandaag gereden om te kijken hoe het ging, ook zij kreeg wat protest, maar wist hem er wel goed door heen te rijden. Nu gaat zij hem nog een paar keer rijden en kan ik ook gaan lessen bij haar. En de eigenaresse van Mazzel wil zelfs de 1e twee lessen betalen
Omdat ik er zelf ook al veel energie en tijd ingestoken heb. Wat verschrikkelijk lief. Ik hoop ook echt dat ik met haar hulp er wel iets uit kan rijden. Ook lijkt het me heel goed voor hem dat zij er op rijd. Ze geeft toch een stuk meer duidelijkheid aan Mazzel dan ik op het moment. (Al ken ik zijn goede momentjes ook best wel
)