Samen met mijn foto van Boris en mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Samen met mijn foto van Boris en mij

)
, ik heb die van mij nog heeel mooi op fotopapier
. Zal m volgende week wel ff laten zien, samen met de foto van mij en Koos van Mandy's Hoeve
, van de wedstrijden heb ik ook nog ergens foto's maar geen id waar.... Gaat ik ook is ff opzoeken
Dus iedereen die zich geroepen voelt, en ik weet dat dat geen zin heeft maar goed, show je foto's van Amar 

Het is idd wel weer is tijd!!!
En Wen, dat verhaal dat Pacootje clubkampioen L1 is geworden had ik inderdaad al gehoord
Maar waarom denk je dat ik hem uitkies voor mijn wedstrijden? Net als Sas, wil ik gewoon 1e worden 
Ik heb ze niet zo extreem, rijd wel al sinds (wacht even rekenen, ik rijd negen en een half jaar of zo iets het is nu 2007, dus ben in 1998 in de zomer begonnen, toen was ik zeven), maar ik rijd pas sinds uhm. . . vier jaar bij Smit? En lijstjes heb ik weinig bij gehouden, mijn eerste keer was geloof ik Luna of Guus? (Ik kreeg wel meteen leuke paarden
) En ergens in het begin reed ik op Kanjer en ik vond hem best leuk, toen hoorde ik van iemand dat ie verrot moest zitten, maar dat had ik helemaal niet door gehad? Moet je nagaan hoe niet lekker sommige pony's op Hoogeboom zaten, en foto's van kleine fenna op pony's en paarden heb ik ook nog wel hoor
En m'n eerste buitenrit op Brauna!
. Maar zal ook wel op Eco zijn geweest
.
Vervolgens heb ik nooit meer op een ander paard gereden tijdens springlessen geloof ik