Leuk voor Paco
En Wen, dat verhaal dat Pacootje clubkampioen L1 is geworden had ik inderdaad al gehoord
Maar waarom denk je dat ik hem uitkies voor mijn wedstrijden? Net als Sas, wil ik gewoon 1e worden 
Ik vind al die oude verhalen leuk om te lezen
Ik heb ze niet zo extreem, rijd wel al sinds (wacht even rekenen, ik rijd negen en een half jaar of zo iets het is nu 2007, dus ben in 1998 in de zomer begonnen, toen was ik zeven), maar ik rijd pas sinds uhm. . . vier jaar bij Smit? En lijstjes heb ik weinig bij gehouden, mijn eerste keer was geloof ik Luna of Guus? (Ik kreeg wel meteen leuke paarden
) En ergens in het begin reed ik op Kanjer en ik vond hem best leuk, toen hoorde ik van iemand dat ie verrot moest zitten, maar dat had ik helemaal niet door gehad? Moet je nagaan hoe niet lekker sommige pony's op Hoogeboom zaten, en foto's van kleine fenna op pony's en paarden heb ik ook nog wel hoor
Dat kiezen wil ik trouwens ook wel weer terug, ik vond het wel fijn dat je vaker dezelfde paardjes kreeg, maar toch een beetje afwisselde, want iedereen moest wel eens op Kanjer of Jack. Dat is tegenwoordig niet eens meer zo