Shenavallie schreef:Start ik toch een keer voor je?
Dat staat
!!!! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Shenavallie schreef:Start ik toch een keer voor je?
!!!! LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Start ik toch een keer voor je?
Dat staat!!!!
. M1 met 2 winstpunten
, maar ik ben er wel trots op hoor. Ik moet in Kwadijk, niet zo ver (gelukkig). 

)LIQUITA schreef:Haha...M2?...Nee hoor, nog lang niet. M1 met 2 winstpunten
, maar ik ben er wel trots op hoor. Ik moet in Kwadijk, niet zo ver (gelukkig).
Shenavallie schreef:Ik vind het prima!
??? LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Ik vind het prima!
Oké....de 21e dan maar, bij manege Veldt???
(Geintje, dat van die winstpunten dan he, dat rijden vind ik geen probleem).
???[/quote]
[/quote]Sanniiy16 schreef:Oké....de 21e dan maar, bij manege Veldt???
[/quote]
LIQUITA schreef:Publiek? is er publiek dan????
Shenavallie schreef:oliebol ja, ik moet me nog steeds opgeven! Oh oh.... als er nog maar plek is dan! Mocht het al vol zijn, dan rij ik volgende week zondag een paar winstpunten voor je erbij(Geintje, dat van die winstpunten dan he, dat rijden vind ik geen probleem).
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:oliebol ja, ik moet me nog steeds opgeven! Oh oh.... als er nog maar plek is dan! Mocht het al vol zijn, dan rij ik volgende week zondag een paar winstpunten voor je erbij(Geintje, dat van die winstpunten dan he, dat rijden vind ik geen probleem).
Laat het maar weten of je nog mee kan doen, dan kunnen we een keer afspreken dat je kan rijden.
Shenavallie schreef:Is goed, maar moet ik me nou bij de bar opgeven of via startlijsten.nl???
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Is goed, maar moet ik me nou bij de bar opgeven of via startlijsten.nl???
Gewoon aan de bar, en als het vol zit is er 16 juni ook nog een wedstrijd.

Sanniiy16 schreef:paasei man wat reageren jullie vaag tegen me
heb ik jullie wat misdaan?
, hou eens op met reakties uit te lokken over iets wat jij met iemand zou hebben. 

. meelen schreef:LIQUITA... wat een aparte reakties op het andere forum vind je ook niet?
Zo achterdochtig en zo.
. 
. 
LIQUITA schreef:meelen schreef:LIQUITA... wat een aparte reakties op het andere forum vind je ook niet?
Zo achterdochtig en zo.
Ohw....dat had ik wel verwacht. Maak niks uit hoor, ga er geen woorden om vuil maken.