manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kims

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:49

Kom maar op met die foto's Nel, ik ben benieuwd naar je nieuwe knijn! Hoe heet ie trouwens?

Bar, goed hoor van je puntjes!

Thirz, vandaag is het mooier weer, hoera! Ik heb vervoer kunnen regelen (als het goed is dan...) dus ik zal vanmiddag ook op stal zijn.

Tsja, hier gaat alles nog steeds goed. Ik rommel wel veel (voorweeën enzo) maar er gebeurt verder niks. De kleine is nog niet ingedaald dus het is gewoon afwachten. Nouja, nog hooguit 2 weken en 4 dagen zullen we maar zeggen Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 11:28

Ja, mooi weer Haha! Lang geleden! Heb vanacht klokje rond geslapen en ben nu mn huis aan t bijwerken. Kan ik er vanmiddag lekker van genieten Lachen
Gezellig dat je weer es op stal bent vanmiddag Kims, Nous zal de beeb eens toe-hinniken dat ie eruit moet Clown Tot straks!
Cool je konijn Nel: laat zien!!

Bianz: hoe vond je nicht de foto? Ben benieuwd!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 15:25

Hooooi!

Weer eventjes jullie verhalen bijgelezen, Bar Super gefeliciteerd met al je punten. Ik wist dat als ik terug kwam je al bijna in de Z1 zou zitten Haha!
Ik vind het trouwens een goed idee om een jurkensessie te gaan houden haha, kan ik alvast een mooie uitzoeken voor over 100 jaar hihi.
Kims, balen dat je meisje nog niet meewerkt, maar dan is de tijd er nog niet rijp voor waarschijnlijk en vindt ze het zo lekker in jouw buik....succes en ik kom gauw kijken.
Hoe was je vakantie Bianz, lekker genoten? Orson klinkt trouwens als een echt varkentje haha.
Nel, hopelijk kun je wel gaan ringrijden!
Wanneer komt Marieke terug van vakantie? Ik hoop dat je het naar je zin hebt!
Anne, nog even en dan kunnen we weer gezellig bijkletsen :p Niet dat ik nou hele boeiende verhalen te vertellen heb, maar toch.

Goed, dat was het even (niemand vergeten?). Wij zijn nu bij de tante van mijn vader die bijna aan het strand woont en vanavond om 9 uur moeten we vliegen!!!!! Ik ben echt zo blij dat ik morgen weer in Nederland ben, kan echt niet wachten! Als ik veilig en wel thuis ben zal ik even een post plaatsen en dan moeten we heel gauw iets afspreken Haha!
Veel liefs en tot heeeeel gauw.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 17:06

Spannend Cis! Dan ben je morgen na al die maanden gewoon weer thuis Hyper! Lijkt me heel vreemd! Succes met je vliegreis.

Nou, ik ben net terug van stal. Heb het weer erg naar mn zin gehad! Ik heb ook nog een paar rondjes op Nous gestapt maar dat was lichamelijk geen succes haha! Maargoed, kan in ieder geval zeggen dat ik met bijna 40 wk zwangerschap nog heb gereden Knipoog
Nous was strontvervelend bij Thirz vandaag. Ze had er duidelijk geen zin in! Maar ach, vaak genoeg is ze wel lief onder het zadel Lachen
Nou thirz, kom maar op met die foto's Haha! ben benieuwd...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 17:20

Leuk een nijn Nel Haha! Hopen dat Daniel daar niet allergisch voor is! Foto's Hyper! Ben benieuwd!

Nog van t mooie weer kunnen genieten Thirz? 's Morgens was t wel iets beter dan 's middags had ik t idee. En nous had dus weer een donderwolkje boven der hoofd hangen Vork Heeft ze der een abbo op ofzo? (of tis een stalker Bloos!)
En idd Kim, iedereen heeft wel eens een minder dagje. Vrijdag was ze wel heel braaf aan de longe en ook tijdens t voorbij lopen van de grote, flink lawaai makende trekker mét aanhangwagen! Ja Jullie hebben ook foto's? Ook van Kim met 40 wk zwangerschap te paard? LEuk Haha!
*Foei Kim, je mocht niet meer buiten komen met die buik!! En dan ga je én naar buiten én op een paard zitten! Wat moeten al die mensen nu wel nie van je denken?! Vork haha.

Morgen lekker thuis Cis Lachen Moeten snel een keer irl bijbabbelen! Is weer eens wat anders dan via msn Haha! Alleen.. geen nieuwtjes Cis? Nors opkijken Kan nie hè! Geen toffe types daar in NY? of spannende momenten? Tong uitsteken *denkt* ik geloof ook niet dat ik nog een spannend nieuwtje heb trouwens Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 18:58

Jaja, we hebben zoals Lenie zei aan echt 'paardenmishandeling gedaan' Huilen van het lachen Ik wilde eerst een HAW-topic openen ROFL

Maar zie hier een 39-weken zwangere te paard (kwaliteit is bagger met mijn tel. )

Afbeelding

Afbeelding

T kan gewoon niet comfertabel zitten Clown

Cis, als je dit leest: Welkom thuis!!! Hyper! Idd snel afspreken om bij te kletsen!
Ik heb nog lekker van t weer genoten, maar idd later op de middag trok t weer helemaal dicht. En Nous was niet de enige met een donderwolkje boven zich...alle paarden in de bak hadden er last van Gestoord Misschien lag t aan t weer?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 19:05

Nee dát kan gewoon niet lekker zitten nee Clown
Wel leuke foto's hoor Kim! Leuk om te hebben: kijk toen zat ik nog te paard Haha!

Alle paarden.. flinke donderwolk dan! Ja miss idd t weer? ook balen dat t zonnetje weg trok?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:19

Hahaha die foto's! Gosh... echt een ei Bloos!
Die 2e foto vertekent ook enorm hoor, mijn buikband is opgeschoven. Het lijkt nu net of mijn buik op het zadel ligt Huilen van het lachen

Volgens mij zou ik compleet afgemaakt worden in een HAW topic haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:24

Ja, je overtreedt werkelijk waar alle regels Clown
Weet je hoe schadelijk dit is voor je ongeboren kind?!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:31

Ja, enorm schadelijk. Krijgt ze het paardenschudtsyndroom van, en da's hartstikke gevaarlijk Haha!

Ik bedenk alvast een intro voor mn HAW-topic:

Hallo! Ik ben Kimberley en op het moment sta ik op knappen! Maargoed, dat weerhoudt mij er niet van om dagelijks minimaal een uur te rijden. Want ik vind dat wel gezond! En daarbij leert te kleine ook gelijk goed rijden.
Ons niveau is Z, dat zie je natuurlijk wel. Daardoor draag ik ook geen cap, want mijn paard luistert altijd enorm goed naar mij. En ik vind mn haar vandaag wel leuk zitten...
Mijn eigen commentaar:
-Handen hoger houden (ietsje maar hoor. Op de eerste foto is goed te zien dat ze niet heel veel hoger moeten).
-recht vooruit kijken
-meer ontspanning krijgen bij mijn paard. Ze loopt wel netjes naar beneden maar alleen de oortjes staan niet echt ontspannen. Daar probeer ik aan te werken. Iemand tips?

Melig? neeee Vork

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:33

Whahaha, ik pies in mn broek hier ROFL
En ik moet dagelijks als groom mee om Nous voor het opstap-perron te zetten, anders komt onze Z-ruiter er niet op Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 19:34

whahaha, ja Kim ídeale begin post!

ene die oortjes; gewoon ff een sok erom en in de ontspannen stand vastbinden Knipoog Zo hoort t ook bij t hoofd toch?

[edit]: whahahaha, vooral die toevoeging doet tum Thirz Huilen van het lachen ROFL
Dit keer trouwens de veilige en stevige stoel gepakt? of staat er nu weer zo'n mooie, zonder zitvlak stoel? Tong uitsteken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:11

Whahaha Kims, wat een actie! Het ziet er echt wel grappig uit trouwens... hopelijk is je kindje nu naar beneden gehobbeld en ligt ze meteen goed Knipoog

@ Cis: Welkom weer thuis Lachen! Go jij! Go jij!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 13:01

Gefeliciteerd met je verjaardag Nel! Go jij! Go jij!

En Cis, welkom thuis!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 13:02

Gefeliciteerd met je verjaardag Nel Haha!
Beetje jammer dat t mooie (wel voorspelde) weer zich nog niet laat zien. Leuke plannen voor vandaag? Van paps en Daniël al een kado'tje gehad?
Hoe is t met je gewrichten? gaat t al weer de betere kant op?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:08

Happy Birthday Nel Go jij! Go jij! Fijne dag nog, geniet ervan!!

Gister wel weer gelachen om ANTM hoor, wat een types weer Clown
Werken! Doei!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:40

Anne_87 schreef:
Beetje jammer dat t mooie (wel voorspelde) weer zich nog niet laat zien.

Volgens mij hebben ze bij het KNMI geeeen benul van wat er in de lucht afspeelt hoor! Eerst geven ze een hele week (incl afgelopen weekend) zon af, daarna pas zon vanaf maandag, toen vanaf dinsdag en nu zie ik op weer.nl dat het alleen donderdag mooi weer wordt Clown Nouja, ik vind de temperatuur wel prima hoor Haha! Alleen had het zonnetje van mij wel mogen schijnen.

@ Thirz: werkse! als je dit nog leest dan, waarschijnlijk niet haha

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 16:19

tsja, zullen vakantiekrachten zijn bij t KNMI? Verward
Nouja, hopen dat ze er voor donderdag niet naast zitten. Wil dan zowiezo zon zien! *kijkt boos naar de grijze wolken!* Maar morgen mag er ook gewoon al zon schijnen hoor Pling Daar mogen ze wel fout mee zitten trouwens Tong uitsteken ipv vanaf donderdag, vanaf morgen zon Knipoog

Je hebt wel 'geluk' trouwens Cis, kan je toch nog Kim der buik in t eggie zien Tong uitsteken
* Bloos! Dáárom heeft ze nog geen zin om zich te laten zien! Cis zit heel de tijd te hopen: blijf in de buik, blijf.. Bétrapt! Vork

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:28

Dank jullie wel voor de felicitaties!
Heb mezelf lekker verwend vandaag!
Ben vanmorgen met Daniël, Gerlien op gaan halen en toen zijn we doorgereden naar borssele.
Bij Carolien op bezoek, echt super gezellig!!!!
Toen heeft Gerlien ons haar gedaan, geknipt en gekleurd, dus dames als jullie morgen les hebben van Carolien zeg dan even hoe leuk dr haar zit Knipoog

Verder nog vanmiddag naar Carolien dr paardje geweest en daarna nog naar braamhof want toen kreeg Gerlien nog les op Voice.

Straks komt er nog visite, verder heb ik veel geld gehad, een saunabon, parfum, konijn +megahok.

Cis, welkom thuis!!! Hoe was je reis?

Kims; leuke foto's haha, heb ook in een scheur gelegen toen ik jullie verhalen las.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:58

Gefeliciteerd met je verjaardag Nel! Zo te zien ben je al flink verwend, leuk hoor!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:28

Haha, vakantiekrachten bij het KNMI Huilen van het lachen Misschien heeft Cis de zon meegenomen?!
Nel: leuke verjaardag gehad zo te lezen, leuke kado's Lachen Wacht maar totdat je die van ons krijgt hihi Clown
En ben benieuwd naar jullie haartjes, we zien het morgen wel!
Kims: geen last meer gehad van het ritje?

Ik duik lekker mn bedje in, morgen de wekker om 6 uur Slapen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 13:22

Nou Cis, waar blijft die zon? Nors opkijken

En thirz, alweer toe aan je bedje? 6 uur, da's wel vroeg ja. Zal er ook wel weer aan moeten wennen als ik straks weer naar school ga Nagelbijten / Gniffelen

Net weer terug uit het ziekenhuis. Het was weer niet goed. Heb 2 uur in het ziekenhuis rondgehangen maar mocht wel naar huis. Ben het nu wel heeeeeeel beu.
Heb trouwens niks overgehouden aan het ritje, helaas misschien haha! Had graag gehad dat mn vliezen ineens braken ofzo Tong uitsteken Alhoewel, dan hadden we het zadel moeten schrobben Huilen van het lachen

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 14:28

Ooooh Nel, sorry! Helemaal vergeten gisteren maarrr: Alsnog Hartelijk Gefeliciteerd! Haha!
Fijn dat je zo'n heerlijk verwendagje gehad hebt, nog leuke cadeaus gekregen?
Kims, zit er hip uit hoor met je dikke buik op je paard :p Heb je er ook nog even een strandritje aan vast geplakt? Clown
Heerlijk trouwens om weer thuis te zijn, lekker in mijn eigen bed geslapen en weer andere kleren dan die van het afgelopen half jaar haha.
Het mooie weer is onderweg, had de aansluiting naar New York gemist dus is vandaar wat later Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 16:38

Lekker dagje gehad dus Nel! En flink verwend! Pling ben benieuwd naar je haartjes Haha! En ook nog steeds naar je Nijn Vork

Hou ik je aan Cis! En ohwee als ik morgen geen zonnetje zie de hele dag! *ja ik stel hoge eisen ja Tong uitsteken Gewoon de héle dag zon, geen fratsen!
Maar dat lijkt me ook wel heerlijk Ja lekker je eigen bed, je eigen huis, je eigen familie om je heen Lachen Guus is toch ook nog wel thuis? of moest hij al richting het Noorden?

Citaat:
En thirz, alweer toe aan je bedje? 6 uur, da's wel vroeg ja. Zal er ook wel weer aan moeten wennen als ik straks weer naar school ga Nagelbijten / Gniffelen

Ja, hier nog 1! Bloos!
Heb net even een voorlopig rooster gezien: een dag vanaf half 9 *gaap* en een dag tot 6 uur *gaap* Nouja, ben benieuwd welk rooster voor ons is. Er staan al wel 3 roosters op, maar de klassen zijn nog niet bekend. Ál gaat t gerucht (bron is redelijk zeker van der zaak) dat wij in klas B zitten, omdat zij voor de vakantie nog in de map heeft gekeken. Dat rooster van die klas ziet er tot nu toe ídeaal uit Haha! Maargoed: wachten t nog even af voordat ik té blij wordt Tong uitsteken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 18:22

Tadaaaa
Afbeelding