Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 07:42

Hoi Madelon welkom hier op bokt.

Goldflower ik weet dat je het goed bedoelde hoor maar ik vond het er een beetje l*ullig opstaan (wha wha wha ).
Ik was ook ff Madelon nog vergeten want die helpt ook vaak mee om al die wilde pony's/paarden buiten te zetten.

Leuk zijn die kleintjes hè met die pony's van ons Anoush. Kan niet wachten totdat Layla ook zo'n drie jaar is en dan ook op Spetter wil rijden. Het poetsen, hoefjes uitkrabben en voer klaar zetten vindt ze gelukkig wel helemaal geweldig.

Ben ook onwijs nieuwschierig hoe het met Bartje is gegaan op het strand?

Ik zie jullie straks wel.

Doei doei

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 08:57

Speciaal voor Karin om alles recht te zetten haha

IEDEREEN MAAR DAN OOK ECHT IEDEREEN VAN STAL BEDANKT VOOR T BINNEN EN BUITEN ZETTEN VAN DE PAARDEN EN DAT MET NAME VAN MN GOLDIE WOLDIE :D:D

Zo hoop dat ik nu weer alles recht heb gezet haha

groetjes allemaal en tot strakkies

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 09:25

Oh nog ff over morgen weet iemand een beetje de volgorde morgen voor de fluisteraar
Ben zo benieuwd wat ze morgen over Gold te vertellen heeft

groetjes

JoYcE1982

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 10:23

GOEDEMORGEN ALLEMAAL!!!!!

Het is gister echt zooooooooo onwijs goed gegaan, niet te geloven!!! We zijn echt supersuper trots op Bart. Toen we aankwamen hebben we eerst een heel stuk door de duinen gestapt. Op het strand aangekomen heeft Renee een galopje met hem gedaan, maar hij was niet echt vooruit te branden, denk dat ie ff moest wennen aan de omgeving. Nou een minuutje of 10 later had ie het door echt zo van "oh mag ik hier hard, dan ga ik ook hard". Was echt een gaaf gezicht, je zag echt zo'n stofwolk achter hun.

Ik heb ook nog heel even op het strand gedraafd, en naderhand op de terugweg door de duinen ook nog gereden. ( jaja heb me redelijk over mijn angst weten te zetten). Aangezien het best iedere keer wel een stuk lopen was voor mij en Renee zijn we er op het laatste stuk samen op gaan zitten!!!! haha superstoer, Bart had in eerste instantie zoiets van wat is dit, maar hij vond het allemaal goed en is gewoon braaf doorgelopen tot aan de trailer!!!!!!! Kim trouwens nog superbedankt dat we de trailer mochten lenen, en mijn Pappie en Mammie voor het rijden natuurlijk, en Renee voor de gezelligheid, dit gaan we echt vaker doen.

Kortom: Het was een zeeeeeeeeeeer geslaagde rit en gaan we echt vaker doen. Bart is gewoon een superpaard, sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt. Tot straks op stal allemaal.

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:24

Hee Madelon, welkom op Bokt!!
Gave foto's van je nichtjes anous, pas maar op straks ben je Diddle kwijt!!!
Renee en Yoyce, super dat het zo goed ging op het strand met Bart!!
En iedereen die mijn Robje heeft binnen en buiten heeft gezet: Bedankt!!!!! (ben echt blij om te horen dat ie braaf is geweest)
Jongens, tot straks!!!

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:29

Zooo gaaf dat t goed ging met Bart op t strand,ik moet met Gold ook nog een keer haha maar weet ook echt nie hoe ze reageert op t strand
Maar goed dat komt nog wel een keer ,eerst maar weer eens zelf op Gold gaan rijden
groetjes en tot strakkies

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 21:58

hallo ik hier ook nog ffies,

het was indd echt mega gaaf het ging goed op een paar keer stijgerend omkeren na hahaha maar dat zijn we nu wel gewend toch?!!
hij vond het gewoon super spannend maar toen hij inderdaad door had dat hij mocht gaan gingen we ook echt hahahahaha
Ik heb niet het idee dat hij nu echt helemaal zijn ei kwijt kon maar dat kwam door de kinderen en de pieren
in elk geval heeft hij al stukken meer kunnen strekken dan de afgelopen maanden in het park!

Verder ging het gewoon super en wat hij gevloerd toen we terug kwamen!!!

Ook mag wel even gezegd worden hoe stoer joyce is geweest! ze heeft een aardig stuk op bart gereden door de duinen en aangezien er geen voet of fietspad naast was moest ik te voet door het zandpas DOOR DE DUINEN OM HOOG EN OM LAAG Bart was natuurlijk een beetje sneller dan ik hijg hijg en toch is joyce dus in der uppie mij verliezend uit het oog lekker verder gereden!
echt helemaal toppie joyce!! gaan we zeker vaker doen!!
maar nu ook samen in het park oefenen he!!

enne die jump van jou mag ook niet over geslagen worden
ik moet het even vertellen we hebben zo ontzettend gelachen!!

in de duinen vlak voor het strand zijn van die balken waar je je fiets tegen aan kan zetten en die zijn echt niet hoog je fiets zal denk ik niet blijven staan daar is joyce op gaan staan en heb geprobeerd bart erlangs te laten staan en ben met een stijgbeugel in en 1 uit op de voorkant van het zadel gaan zitten zodat ze een beetje meer ruimte had
toen is joyve in de stijgbeugel gaan staan maar met 1 voet in de stijgbeugel en haar gewicht nog op de balk ging bart lopen waardoor joyce een sprong moest maken en ik aan haar arm heb getrokken zodat ze er wel mooi op kwam he!!!!
echt super gaaf had zo in the lord of the rings kunnen zitten!!

en na een klein bokje (nou ja hupje)van Bart ging het heel goed en vond hij het wel best! echt we zijn 2 trotse eigenaar van een super gaaf paard!!!

zo das een lang verhaal maar ja moest maar weer even he!!

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 21:58

dendulder schreef:
k heb nog een leuke foto

Afbeelding
^mag hij zO wel jOhn ?? (A)

Denise,

Zo vind ik hem wel oke.

Madelon,

Welkom in ons toppic en succes met H

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 22:00

owja hoi madelon welkom gezellie hoor!!!!!!!!!
ik moest ook eerst heel veel berichtjes plaatsen hahaha echt lachuh gewoon bij elke foto "leuke foto joh!!!" hahahaha maar ja joh je bent er ja toch???

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 22:01

Ben blij dat het onwijs is geweest voor jou, Joyce en Bart.

Leuk dat het goed ging allemaal zo voor de eerste keer op het strand.

Fardos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 22:03

ja zeker ik heb vanaf smiddags uurtje of 1 pijn in mijn buik gehad hahahahahahaha ik had me al helemaal voorbereid dat we hem ergens in de duinen moesten gaan zoeken ofzo hahahaha

of dat ik of joyce in de kreukels zou liggen ofzo
gelukkig allemaal goed gegaan

en bedankt john wij zijn er ook mega blij mee

hee wanneer mogen de paarden eigenlijk dag en nacht op het land blijven??

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 22:41

John, wat sta je weer leuk op de foto zeg!!!! haha

Madelon, welkom op ons topic, aangezien je er helemaal bij hoort ook hier welkom!

Renee, ja was echt trots op mezelf ( mag soms ook wel s ) dat ik ondanks dat ik je niet zag, gewoon door ben gereden en zelfs nog een drafje heb gedaan de berg op, haha dat was ook leuk. En dan ben jij aan het klagen dat je dat "kleine stukje"moest lopen!!!!! En ik dan het strand op en neer hahaha ik heb geloof ik 6 blaren op mijn hielen. Ach die blaren zijn het waard. Ik ga lekker slapen. Weltrusten allemaal........

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 23:03

John fijn dat je mee leeft met heli!! Wat een pech toch steeds weer met hem (en zijn mond)! Maar goed een paard met een beugel is ook leuk dat heeft niemand!

Rene en joyce echt heel leuk dat het goed gegaan is met bart!
Het is echt zo lekker rijden op het strand. Alleen heli had iets langer nodig dan 10 minuten voor hij door had dat ook hij hard kon! Ik geloof een half jaar hahahahah

Nou ik ga ook zo slapen, ben net terug van een gezellig avondje schoonouders!

Tot straks op stal

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 08:42

Goedemorgen allemaal!!
Ik was al weer vroeg wakker vandaag dus ga zo maar eens richting stal!
Zie jullie straks!!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 10:35

DAAR ZIJN WE WEER!!!

We hebben het heerlijk gehad en straks zijn we weer op stal!

Marion, Karin, Stalbaas Johnny, allemaal ontzettend bedankt voor de goede zorgen voor Warenko!

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 16:53

hoi hoi allemaal, hoe was het vandaag met de paardenfluisteraar, jammer dat ik er niet bij kon zijn vandaag. Maar ik wou even iedereen bedanken die mijn Unoxje elke dag buiten zet want zelf moet ik werken en kan het hellaas niet zelf doen en daarom ben ik zo blij dat het ook gedaan word want de Veearts heeft toch gezegd dat hij veel buiten moet zijn.Ik heb zelf een hengstenketting aangeschaft en dat gaat super nu, hij is gewoon braaf nu . doordeweeks kom ik gewoon in de avond en dan help ik met de paarden binnen halen . Nogmaals bedankt . oja per wanneer gaan ze het dag en nacht het land op?

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 19:37

Voor de bokkers onder ons,

Er hangt een mededeling vanaf morgen (maandag 15 mei) in de kantine over de weidegang.

Hierin is duidelijk beschreven hoe of wat betreffende onze weidegang en wanneer de paarden dag en nacht mogen staan.

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:01

Heb vandaag heerlijk buiten gereden met Anous en Madelon!
Robje was heel braaf en ik was voor het eerst echt helemaal relaxed zelfs nadat er een kano langs kwam gevaren en we opeens halverwege de heuvel stonden!!
Het was weer gezellig dames!!!
Johnny, ik ga morgen gelijk kijken!!!

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:15

Ja wat waren we weer stoer he vandaag!
John ook ik zal morgen gelijk kijken op je lijstje!

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:19

Ja, knap zijn wij he!!!

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:23

volgende keer ook een galopje oke!

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:39

Hoi jet welkom thuis! Is alles naar wens geweest op vakantie?

Nou ik ga naar bed heb hoofdpijn dus morgen ben ik er weer

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 20:55

Hoi hoi ,nou dan kijk ik morgenochtend ook maar ff op t lijstje
Want dan rijd ik gelijk door uit school want ik zou meehelpen alle knollies buiten zetten
Gaan er van de week in de ochtend (of onder schooltijd) nog dames naar buiten met hun paardjes ,want anders zou ik graag mee willen
ik hoor t wel

groetjes.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 22:11

Gezellig!!! Gaan we met zijn allen paardjes buiten zetten.
Zei ze nog wat leuks over Gold?

Ben beetje verrot van feestje van Ro, maar hey ze zijn allemaal weg

En er is alleen kwarktaart over Anous
De appel was TE lekker
De kwark ook maar die was TE groot (metechte stukjes aardbei mjammjam )

Super gave foto's Anous, vooral die laatste foto van de draf:GEWELDIG.
En haar cowboy boots....ben helemaal jaloers.

Iedereen welkom terug van vakantie.

Madelon welkom op Bokt (ben je al verslaafd? )

Ga morgen ook spieken op de lijst, zo eerst lekker naar bed, deze hele dag en de stress van het werk gaan niet echt in de koude kleren zitten en ben dus echt BLEGH.

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 05:59

hai, john,

nou ik heb de site bekeken wat leuk zeg,
ik dacht gisteren al wat zit jij daar op je knieen te doen joh, niet wetende dat mijn auto op de kiek ging hihi.
bedankt en erg lief van je.

gr