Pebbs schreef:OMG!!!!!!! dat filmpje is echt super cooooooooooooooool!!!!!!!!!!!!Melissa i lovee youuuu Haha hij is leuk geworden he? Hij loopt echt lekker daar Love you to haha!
Kirsten_S schreef:Romana01 schreef:Spring toen de half zeven of sprong toen de half zes les?Uhhm half 6 !jeeej
Kirsten_S schreef:Nouuu valt best meee toch! En ondanks dat je zei dat die geen rem had , zie ik je wel veel drijven eneen zweep hebben , dusss viel vast reuze mee !waar zie je mij veel drijven dan ?
Pebbs schreef:Kirsten_S schreef:Nouuu valt best meee toch! En ondanks dat je zei dat die geen rem had , zie ik je wel veel drijven eneen zweep hebben , dusss viel vast reuze mee !waar zie je mij veel drijven dan ?Bij het draven, galop helemaal niet, maar het draven wel.
Haha succes Noor Ik ga slapen! Moet morgen een dagje stage lopen en heb dan weer vakantie zoals het hoort
Spannend spannend Noor ahahah . Nadien, Hoe is het met je paardjes ?Melis, Zijn dat de Jonas Brothers ?Emma, Bikkel! Hahaha, hoe lang heb je er over gedaan om te lopen?
Dat valt nog mee emma!Nadien, echt zitles is het niet maar linda zegt gewoon steeds zitten!!!! Voelen, zitten!!! Als iemand dat zo streng tegen je zegt dan doe je dat wel hoor haha