Ja we zouden ook naar center parcs gaan maar hij heeft nu ineens geen geld ervoor terwijl ik voor eind maart moet boeken (kortings bon) en al die dingen bij elkaar maken me kapot. En op dit moment denk ik wel van het hoeft voor mij niet meer maar ik weet zeker dat als we er even goed over praten dat het wel weer goed gaat maar ik zie hem wss nu nog 2 weken niet en daardoor heb ik meer de tijd om te gaan zitten piekeren wat het allemaal niet beter maakt...
Ik zou idd ook bellen. Of er nou gewoon heen gaan(weet de afstand niet tussen jullie huizen) Maar elkaar nou 2 weken niet zien of spreken, dan ga je helemaal kapot denk ik/
Jeetje, Ella, het ziet je niet mee ! Eerst met je verzorgpaardjes & nu dit .. ik denk ook dat een gesprek je wel goed kan doen. Anders blijf je continu piekeren en ga je alles wat ie doet of heeft gedaan op een andere manier zien en maak je jezelf helemaal gek!!
Ik heb vanavond niet erg lekker gereden. Het ging de laatste tijd goed, maar vanavond voor het eerst in het donker en ze was mega gespannen. Ze ging niet rennen, maar hoorde van alles en spande elke keer alles aan. Ik ben op gegeven moment gestopt met rijden, omdat ik bij mezelf ook de spanning voelde. Volgende keer maar gewoon weer als t licht is!
Ja nou het is voor mij al snel 2uur reizen met tram, trein en auto. Dus kan niet even snel op me fiets stappen naar hem toe. Dit weekend zou hij wel kunnen komen maarja zo kort wil hij niet dus hopelijk spreek ik hem vanavond nog even. Gisteren deed hij even nog bot dus ik weet ook niet...
Pff echt vervelend!! Misschien zit hem iets dwars, dat hij daarom zo doet? Via de telefoon is ook altijd wel anders, maarja, als je elkaar even niet ziet ...
Jeetje Ella, dit wist ik helemaal niet....merkte het ook niet aan je ofzo vnaaf...idd praten praten praten....maar ik heb wel zelf ervaren dat als je gevoel weg is, het wel moeilijk is om het weer te krijgen....maar lastig! Ik hoop dat jullie eruit komen!
Dixie ging wel oke vandaag, niet heel super maar ook niet zo slecht en vervelend als vorige week. Vond het wel fijn dat Linda vandaag best veel aandacht aan me besteedde...ook met me houding enzo...die stomme linkerhand van mij!
Ja nouja dat gevoel is op dit moment weg omdat ik hemnl niet meer vertrouw, niet omdat ik hem niet leuk meer vind ofzo. Er zat hem ook wel iets dwars en daar heb ik met hem over gepraat hij vond het niet zo leuk dat ik met een 'bepaalde' jongen omga en dat snap ik ook wel maarja hij is gewoom eem vriend van me en ik zal nooit iets met hem doen. Hij was in het begin beetje bang me daardoor te verliezen maar hi ziet nu in dathij me niet door hem kwijt zal raken
Hij was ineens op msn (wat echt een wonder is) en hij begon er al over dus nu gaat het even over msn. Naja beter dat dan niks. Maar het schiet niet echt op. Hij vraagt elke keer wat hij er aan kan doe ja weet ik veel wat hij moet doen. Iig niet in de buurt van z'n ex komen anders ben ik gelijk weg en dat weet hij...
_Lucy
Geplaatst: 26-03-11 00:17
je moet het zelf weten, maar via msn lijkt mij niet zo handig, als je typt zeg je dingen sneller, en komen dingen anders over dan bedoeld is..
ik heb lekker in het zonnetje gereden ging goed!! mooi nagevelijk, ook in draf, en met de overgangen (dan gooit ze haar hoofd altijd omhoog) en ze trapt vaak als ik bij haar achterhand kom enzo, maar vandaag gewoon hoefjes uit kunnen krabben zonder dat ze iets geprobeerd heeft ik ben weer helemaal blij
Fijn Lucy! Dat is heel erg leuk als het dan goed gaat
Vandaag voor het laatst gewandeld met smurf voor morgen, helemaal vol energie, staart op de riug en dribbelen ;p Word nog wat morgen xD Maar wel lekker op tijd dus kan ze alles kijken Toch wel een beetje kriebels al, het komt zo dichtbij nu!
Je moet dan even online komen na je werk & t me vertellen, ben dan aan t oppassen, dus alle tijd & aandacht voor je
Ik heb hard gewerkt vannochtend & nu bezig voor school, geen ziiiiiin. Maarja, het voordeel is dat ik dan morgen lekker de hele dag kan shopppeeeeeeeeen!
Ik weet niet hoe laat ik thuis ben stef, kan pas 11 uur ofzo zijn...en ik weet niet of ik dan nog zin heb om online te komen...maar je hoort het sowieso morgen!!