Nee, het commentaar van Antoinette! Ja, was er een beetje leuk geroezemoes aan de kant? Heb ik behalve mezelf ook het publiek voorzien van een leuke vijf minuten, haha!
Speedy Gonzalez op de opmerking van Jolanda dat ze iig voorwaarts was. En dat dit dan de volgende wedstrijdpony van Jo zou zijn ! Grinnikjes als Ushi weer in galop aansprong, etc! Maarre, wat werd er langs de kant gezegd????
Heel misschien kom ik aanstaande dinsdag wel. Denk je dat jullie gaan springen? Dan kom ik namelijk niet
Danseresje
Geplaatst: 08-12-13 02:14
Ik hoop niet dat we gaan springen! Dan ben ik er namelijk ook liever niet !!!! Maar als je er wel bent, gezellig ! Janine komt ook voor een keertje bij ons meerijden, dus zal dan wel weer een grotere groep zijn (11 ofzo gok ik...)
Saskia89
Geplaatst: 08-12-13 10:58
Hahaha, hoe ontwijk je het springen.... Zijn er uberhaubt mensen in je les die dat leuk vinden?
Hahaha milou heb je het snelheidsrecord van sas verbroken met wedstrijd? Kan me herinneren dat die ooit ook zo'n proef heeft gereden . Ach als je maar gelachen hebt dat is het belangrijkste!
Ik zat gister met losrijden ook op een raket met enige mogelijkheid stap galop overgangen... Alleen na veel galop besloot ie dat ie het wel genoeg vond en in de ring was ie niet meer vooruit te krijgen.... Das ook niet fijn .
I know . Ik ga bokt weer proberen te volgen nu ik mn laptop terug heb (en het een welkome studieonderbreking is ).
Ach heb op zich ook wel weer positieve dingen behaald op wedstrijd.... Een keer geen onvoldoende voor middendraf (hij versnelt meestal maar verruimt niet), en een 8 voor halthouden en 2x een 7 voor mn houding en zit. Dus over het geheel gezien vooruitgang. Was alleen te moe om net iets meer te geven .
Hee Es!!! Back in town !!!! vergeleken met een paar weken terug is 11 inderdaad een rustige les Sas....alleen voor ons niet (als we vaak zo met 8 à 9 man rijden). Volgens mij is er welgeteld 1 die het springen echt leuk vindt, een paar die het wel doen en een paar die het eigenlijk niet leuk vinden en niet willen, haha! Gezellig dat je er dinsdag bent!
Springen is wel leuk, maar niet op de Aad manier . Dan is het gewoonweg doodeng .
Danseresje
Geplaatst: 09-12-13 15:25
Tsja.....maar dat dringt niet tot hem door! Vanochtend maar even doorgehaald vanuit nachtdienst! Wendy had gevraagd of ik het leuk vond om Mazzeltje vandaag te doen ivm drukte bij haar op werk en ja, daar zeg ik geen nee tegen! Was vanochtend prachtig weer en omdat ik gister slecht en weinig geslapen had, was ik bang door de wekker heen te slapen en dus te laat richting stal te gaan en dat ik dus geen rondje strand meer zou kunnen maken....dus vanochtend in 1x door! Heb heerlijk gereden, maar het was wel ff slikken om op het strand op te komen. De klucht liep wel erg steil! Ben van de golf naar klucht korte weg strand gereden, in het tussengelegen gebied begon het duin met een soort van verticale wand op het strand.....leuk hoor, van die stormen! Verderop bij de Nora waren ze al druk bezig, dus hoop dat de kluchten van de week weer begaanbaar zijn! Nu proberen wakker te blijven.....anders is de omschakeling helemaal zo rot!
Owwwww ja dat hebben we met de manege ook wel is een keer gehad.... Heel eng is dat .
Saskia89
Geplaatst: 09-12-13 18:04
Zo dat weet ik nog. Dat was tijdens de wilde buitenrit met Koos en Lune. We konden het strand gewoon echt niet op. Paar meter recht naar beneden. Koos bleef daar toen ook nog heel lang hangen, terwijl de rest zo ongeveer alweer boven was. Toen zat ik ook echt van 'nu opschieten paard '
Vond het niet echt chill, maar ben afgestapt, ging idd echt vrij steil. Heb een foto gemaakt, maar die lijkt niet zo steil als het was. Zelfs duindamseslag was helemaal opgewaaid en steil..... Gelukkig waren ze al wel bezig met herstellen geloof ik, hoop donderdag weer op een normale manier de klucht af te kunnen, haha!