.Ik ben op vakantie geweest, ben net anderhalve week thuis, dus nu nog ff jt, en dan die maandag introductieweek op mn nieuwe opleiding (sportopleiding, leuk met spierpijn eraan beginnen XD)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
iirrssjjee schreef:Haha dan doe je dat.
Ik ben op vakantie geweest, ben net anderhalve week thuis, dus nu nog ff jt, en dan die maandag introductieweek op mn nieuwe opleiding (sportopleiding, leuk met spierpijn eraan beginnen XD)

xLoki schreef:arme arezzo!
maar ik ga wel even informeren, want als het rhino zou zijn neem ik loki iig niet mee.

Dat vond mijn rug niet zo leuk
xLoki schreef:iirrssjjee schreef:Wij hebben feestweek op het dorp.
Met braderie en kermis enzoo (A).
JIj?
Maarre ik heb een vraagje (A).
Ik ga zondag naar t reelaer, maar ik heb geen stalschoenen+chaps, maar all1 rijlaarzen,is dat erg??
IK GA OOK ZONDAG.
met wie ga je?
en op wie wil je?
dat je zondag gaat 

suikermeisje schreef:hopen dat ze leuk is Claire!
en ik hoop niet dat het rhino is, kan ook zijn dat die jacobskruiskruid opheeft (ook gedroogt in bv kuil giftif) krijgen ze ook verlammingen van.
Zal er morgen even met mijn mamsie over hebben, die heeft nog weleens kijk op dat soort dingen.
Normaal flipt jip hem ook hoor als er zoiets langskomt, nou liep die alleen maar bijna de sloot in joh (eerst kont richting trekker draaien, zucht!) dus ik omgetrokken liep die zowat de sloot in, maar normaal zou die het (half) op het lopen zetten, kan hem wel weer gelijk terugnemen.
ik heb volgend eweek donderdag & vrijdag wedstrijd
en ga daar ook slapen
in een tent....
onder een slaapzak+dekbed+fleecedeken denk ik, ik ben bang voor kou XD
) 

luizen leven
)