Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Jeetje Kirsten... Dat is inderdaad een niet zo'n leuk begin van je eerste ritje op jullie nieuwe stal...
Gelukkig waren er mensen bij je! Daarmee heb je echt geluk gehad!
Maar welke shet was ontsnapt dan? Jolly of Ed? Wen ermaar aan dat hun altijd ontsnappen.
Maar ik ben blij dat je niks hebt meis. Doe rustig aan he! Sterkte!
Maar lijkt me erg leuk om met jou lekker buiten te rijden!
) was toch wel lekker..

Kirsten_S schreef:Broccoli schreef:Heb er soms ook nog wel last van. Vooral in mijn hoofd..
jaaa en daar ben ik nu ook bang voor. In turkije ben ik namelijk
dubbelgeklapt met mijn hoofd (op de banaan) en heb me nek ook aardig beschadigd
en wat pas de laatste tijd wat minder is geworden (na hoeveel
jaar ? ) . Dus ik hoop dat het deze klap goed verwerkt want ik weet
hoeveel ellende er aan vast zit!
Broccoli schreef:Was toevallig nog in het zkh vandaag en die arts zei weer dat ik door het oog van de naald was gekropen.
In het begin toen ik weer ging paardrijden deed ik heel nuchter, maar ik merk wel dat ik meer angst heb nu.
Vorige week ging ik meedoen met 'springen', nou het werd echt drama. Ik was al bang geworden met springen, maar na het ongeluk is het nog erger geworden. Ik ben na 3 kruisjes weer gestopt, ik was zo bang dat het gewoon niet leuk meer was om te rijden. Zat helemaal te trillen en had hartkloppingen alles.
gina2003 schreef:Jeetje Nadien, dat is niet fijn zeg!
Kan nog wel even duren hoor, die angst.
Ik ben toen ook in korte tijd 3 keer van mijn verzorgpony afgevallen, gelukkig niet zo ernstig als jij, maar af en toe heb ik daar ook nog last van.
Gelukkig vertrouw ik gina heel erg, en ze is ook altijd heel erg braaf, maar je ziet in dit geval ook, de betrouwbaarste paarden schrikken!
En dit was gewoon echt een rare situatie, maar zelfs al ben ik er niet afgevallen, heb toch wel een lichterlijke angst om erop te gaan hoor..
Je weet nooit in welke situatie je komt.
Gelukkig is het goed afgelopen, al zal Kirst nog wel een tijdje last houden ben ik bang.
Kirst hoe gaat het met je?
Melis, het was volgens mij Ed, die schijnt helemaal gek te zijn op Gina, alleen het stuk hekwerk die daar lag en aan zijn staart vast zou zitten, had hij niet verwacht, anders was het wel goed gegaan..
Nu ik dit van kirst heb gezien, en gisteravond weer iemand zonder cap zag rijden, ik snap dat echt niet hoor!!
Mensen hebben echt geen idee wat er allemaal kan gebeuren volgens mij!
Tatch schreef:Goedenavond allemaal!
Net lekker met ushi in de springles gereden!
Melissa, gaan ze ushi gebruiken voor natural horsemanship? Dan ga ik ook zeker kijken!!
Nadine! Hoe is t met merania? Is t gelukt? :d
Emmaa_ schreef:Haha Melis, ik wou het nog eventjes wat stiller houden omdat het nog niet helemaal "zeker" was, maar inderdaad
Vorige week kreeg ik een mailtje van Martine of ik misschien interesse had om Luna te rijden! Nou, ja natuurlijk
Vandaag wezen rijden, had er maandag al een half uurtje op gereden maar vandaag eens kijken hoe ik het zelf kon doen, en voor mijn gevoel ging het nog best lekker ook! Het is een echte uitdaging, maar ik kan er wel heel veel van leren en dat is echt wat ik wil+ Luna is een heel leuk paard!
. 

) maarrrr ik moest echt ff weten wat er gebeurd was en hoe het met m'n vriendinnetje was!