Nicole1995 schreef:Fijn dat het mee gevallen is voor jullieVanmorgen vroeg al naar Col geweest ff eten gebracht,Is bijna niks meer te zien van haar bult/klier.Vanmiddag lekker varen in Oostzaan.Beetje bijbruinen.
! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
rockoo schreef:hoi hier een berichtje van mij ik zit nu in oostenrijk en morgen denk ik in italie weet iemand hoe het is met feddau en of de tweede bult ook al open is. ik lees wel af en toe wat jullie meemaken doei
Shenavallie schreef:@ Winnitou: ben je in de gelegenheid om het boek op te pikken? Ik ga namelijk de komende tijd niet naar stal i.v.m. de droes in combinatie met Karos en Sytje.
@ Smuidra: hoe gaat het momenteel met je man?
ATE schreef:Tytje schreef:Joepi de poepi, mijn fiets is weer terug!! Michael is woensdag laat in de middag naar het Jagersveld gegaan en wel hoor daar stond mijn fiets. Toevallig komt de nieuwe eigenaar er net aan om mijn fiets van zijn slot te verlossen. Net op dat moment komt Michael (lees Peter R. De Vries) eraan om die fiets op te eisen. Mohammed schrok zich een hoedje en Michael kreeg gelijk mijn fiets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Natuurlijk beschadigd en geen fietstassen en jasbeschermers meer, maar ik heb hem terug.
whaaaaaaaaaaa wat een giller zie het al voor me
en jouw man is niet de kleinstedus hij zal wel erg snel die fiets hebben gegeven
Het is alleen geen Fries die voor de kar staat, hij heeft dan met Kees de Groninger gereden
Kan me voorstellen dat als het erg snel voorbij gaat, je niet 1-2-3 ziet wat het verschil is, maar als je hem stil ziet staan kun je er niet omheen dat het geen Fries is!
Volgende keer zie ik je hopelijk op de Dam een keer! Oh ja, en nog van harte met je kinderen!!!!
Nicole1995 schreef:Dat zou best kunnen, kan me wel herinneren dat we het er inderdaad ooit over gehad hebben. Maar ik weet niet zo goed meer of ik daar een geinig stukje over had gevonden. Dat zegt niet dat ik dat niet was hoor, ik merk de laatste tijd wel meer dat ik dingen vergeet@Liquita,ik kan me geloof ik nog herinneren dat je zo`n geinig stukje had gevonden waar iemand het zo heel grappig had omschreven en opgeschreven had.Dat was jij toch?
. Maar ik ga even zoeken, misschien komt het weer boven
.