ja dat schiet niet op maar waarom ga je zelf niet gewoon van alles bellen en doen en niet via een bureau...? gewooon van alles bellene n zegge ik ben joyce gezellig en wil hier werken
ow oke na dat is dan ook irritant zeg!!! hmm heb je voor niks gezwoegd met leren en dan kan je nu niks vinden balen! maar er ligt wel ergens een leuk baantje voor jou maar waar hihihi zal ik ook even hier en daan zoeken..?
Ik ben BEK af. Vanochtend om 9 uur naar de paardenmarkt Vanmiddag om 2 uur springles, 1,5 uur durende door een vervelende merrie (DESTINY..) Vanavond van half 6 tot 9 gewerkt, daarna Tess gedaan van 9 tot 10, even gelongeeerd, toen naar prometheus gereden om destiny uit het land te halen, toen nog veeelste lang staan kletsen, en nu EINDELIJK thuus!
Ik ga lekker met me dikke kont op het strand liggen, als het weer mee zit, haha. Zo wel even wat foto's spammen van de springles hahaha! Maak geen topics meer aan, want ik ben keihard vriendloos, word nooit gereageeerd hahahaa
Na deze foto ging ze 5 minuten lang keihard rennen, hoofd in de lucht, ik kon niet meer sturen, ze ging alle kanten met me op. (merrie's..) Neehoor haha, ze werd alleen een tikkeltje enthousiast..
Wat lijkt ze toch lief! :
Esile
Geplaatst: 28-07-09 23:21
Heerlijk! Duimen dat het lekker weer wordt!
En, leuke foto's! Kon je op het laatst wel lekker rondsturen?